14 Sayfadan 2. İlkİlk 1234 ... SonSon
Toplam 132 sonuçtan 11 ile 20 arası gösteriliyor
  1. #11
    nilüfer
    lütfen bana yardım edermsnz babam bizi terk edip gitti bir sürü hocaya gittik ama hiç biri bize yardımcı olamadı ve büyünün adet kanıyla yapıldığını söledilerrr ltfn bana yardmcı olun!!!





  2. #12
    zat-ı pak
    abicim ben büyü haramdır diye duydum bildim öğretildim her yerde uzak durucaksın bence

  3. #13
    Alıntı nilüfer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lütfen bana yardım edermsnz babam bizi terk edip gitti bir sürü hocaya gittik ama hiç biri bize yardımcı olamadı ve büyünün adet kanıyla yapıldığını söledilerrr ltfn bana yardmcı olun!!!
    eğerki babanıza edet kanını içirerek yaptığına inanıyorsanız aktardan sinemaki adındaki bitkiden alın 1 lt suya katılacak miktarda derseniz size yeterince veriler bunu iyice kaynatıp bal ile şerbet yapın üzerine 7 ayetül kürsü okuduktan sonra 3 gün bir bardan içmesini sağlayın inş. Allah şifa verecektir
    --------------------
    Alıntı zat-ı pak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abicim ben büyü haramdır diye duydum bildim öğretildim her yerde uzak durucaksın bence
    büyü tabiki haramdır 7 büyük gnahlardan birtanesidir insanı Allah a şirk koşmaya kadar götürebilir yapmaktan uzak durmak gerek ama ya yapanlara karşı ne yapmak gerek ?

  4. #14
    özelden msj attım okuyabilirmisiniz acaba müsaitseniz

  5. #15
    yıllar önce birisinden duymuştum.kadın kocasının kendisine bağlı kalması niyetini söyleyerek birkaç damla çayına ilave etmiş.adam yinede başka kadınlarla birlikte oluyormuş.o zaman bu nasıl oluyor.tam tutmamışmı.yoksa süresi varmı acaba.açıklarmısınız.birde yapan kişi kendisi iptal edebiliyormu.

  6. #16
    Alıntı albino Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çoğumuz duymuşuzdur adet kaniyla yapilan büyüyü ben bu büyünün ne için yapildiğini açiklayacağim daha önce yazdiğim 41 dikiş büyüsünde eleştiri yapan arkadaşlarimizda oldu büyüler hakkinda yazdiğim yazilar tamamen bilgi amaçlidir tarifi hakkinda kesinlikle yazilarim olmayacaği gibi kimsenin kimseye büyü yapmasini tavsif etmiyor rabbimizin haram kildiğini bir kez daha hatirlatmak istiyorum.

    adet kaniyla yapilan büyü bazi medyumlarca papaz büyüsü diye anlandirilmiş olsada bu asilsizdir . Papaz büyüsü halk arasinda adlandirilmiş bir isimdir şunu unutmayalimki papazlarda büyü yapmaktadir hoca diye bildiğimiz hocalarimizda müslüman ülkelerde papaz büyüsü diye adlandirdiğimiz büyüler gayri müslüm ülkelerdede hoca büyüsü diye anlandiriliyor olabilir.
    aslinda ne papaz büyüsü nede hoca büyüsü yoktur büyünün adida yoktur hepsi tek bir amaca hizmet etmektedir kötülük.

    adet kaniyla yapilan büyü genelde evli kadin ve erkekler için uygulanir yaptiran kadin ise adet gördüğü ilk gün kaniyla yaptiran erkek isede meni sinden yapilan bir büyü çeşididir. çoğunlukta eşler arasina soğukluk düşürmek yada eşleri bir birine bağlamak amaçli yapilmaktadir. Evli eşleri birbirine bağlamak amaçlida olsa bunun günah olduğunu bilmenizi isterim ancak bir husus vardirki onuda göz ardi edemiyorum . Kari koca arasini düzeltmek için yalani helal kilmiştir rabbimiz.
    çaresizlik içinde olan bir kadin yada koca eşiyle yuvasini kurtarmak adina birşeyler yapmak istiyorsa bunu yine büyüden değil havas ilminden faydalanarak yapabilir bu konuda da gerçekten zor durumda olan arkadaşlara yardimci olmayi seve seve isterim ancak özelden aldiğim mesajlarin bir çoğunda bekar arkadaşlar sevdiğim beni sevsin gibi konularda yardim istemişler
    bu gibi durumlarda lütfen arkadaşlar siz seviyorsunuz diye o insani bir takim gizemli güçlerle elde etmeye çalişmayin onu büyüyle kendinize bağlamak yerine allahtan hayirli olani istemek daha doğru olacaktir.
    slm ben evliyim daha öncede çok yazdım buraya ama kimse tam bir cevap vermiyo yazılarımada bakabilirsiniz bana yardımcı olun ne yapacağım ben şaştım

  7. #17
    arkadasim bu nasil olcak bana özel bir mesaj atarak detdayi anlatirmisin cok önemli

  8. #18
    EHLİ_HAVAS
    Alıntı gülyüreğim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki albino kardeşim bişey sormak istiyorum papaz büyüsü diye adlandırılan bu büyüyü bozma işi nasıl oluyor.benim ayrıldığım sözlümede papaz büyüsü yapılmış demişti bir hoca.ve bu büyü en tehlıkelı olanlardan demişti bana doğrumu bu çok zor gunler geçirdim.yanı nasıl bozulabılır sakıncası yoksa bilgi verebilirmisin
    papaz büyüsünü bozmak için bir adet kesme şekere üzerinizdeki büyünün bozulması niyetiyle 7 ayetel kürsi okuyun ve üfleyin
    sonra onu suda eritip için vede yüzünüze sürün
    biiznillahi teala bozulur
    hayırlı bir gün ve saatte yapın

    linkten bakabilirsin
    http://www.estanbul.com/%5Bb%5Dmeshu...%5D-47710.html

    hayz kanıyla yapılan büyüleri bozmak içinde, onları bozmak için özel formülleri var

  9. #19
    acemi75

    cok zor durumdayım

    valla ne dyeyim biz kolay mı kuruyoruz bu yuvaları böyle yımaya calısıyorlar bekar erkekmi kalmadıı ama adamlardada var suuc

  10. #20
    aşkım kaptan
    merhaba siteye yeni üye oldum benim sevdigim biri var beni çok severken evlilik düşünürken birden vazgeçti gibi ama görüşmedende edemiyo ne yapmam lazım fikir verirmisiniz arkadaşlar



14 Sayfadan 2. İlkİlk 1234 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Hayız kanıyla yapılan büyüyü bozmak için!
    Konuyu Açan: tarkan1111, Forum: Büyü ve Nazar İçin Dualar.
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 12-Ara-2010, 18:26
  2. At Naliyla Yapilan Büyü
    Konuyu Açan: snobbish, Forum: Büyü.
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 09-Ağu-2010, 00:11
  3. Evlilik İlişkilerini Bozmak için Yapılan Büyü Tedavisi 1
    Konuyu Açan: miftahu'l gencine, Forum: Büyü ve Nazar İçin Dualar.
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 23-Kas-2009, 02:27
  4. İğneyle Yapılan Büyü Var mı?
    Konuyu Açan: SimSiyahh, Forum: Büyü İle İlgili Soru ve Yardım.
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 15-Eyl-2009, 00:30
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com