14 Sayfadan 7. İlkİlk ... 56789 ... SonSon
Toplam 132 sonuçtan 61 ile 70 arası gösteriliyor
  1. #61
    arkadaşlar bu büyüyü 2 yıl önce bir arkadaşım nişanlısına yaptı..Büyünün etkisinden mi bilmem 3 ay içinde ayrıldılar..Tabii ki bilgili olan arkadaşlar daha iyi bilirler. paylaşmak istedim..





  2. #62
    shadow
    Büyünün altında yatan etkenler,sözler,yazılar ve ritüellerdir,bunlarla ya burçlarıın radyasyonik ışınımlarını harekete geçirirsiniz,yada cinleri,etkileşim beyinde meydana gelir,tüm sorun beyinde,çünki bedenin komuta merkezi;beyin ve ondaki akıldır.şubu herşeyin bahanesidir

  3. #63
    mehmetavcu10
    haram kilindiysa niye yaziyosun yazman hata

  4. #64
    Hoşgeldin shadow.Peki sen ne önerirsin.Geçen bir teyzeyle görüştüm bana bir sürü dua verdi, dua derken Felek ,Nas ,Ayetel kürsi gibi.Hepsinden 1010 tane 5 litre suya oku o suyu içir dedi.Ben eşimi görmediğimi içirme şansımın olmadığını söyledim, o zaman olmaz dedi.Ben şok oldum çok üzüldüm.Yanlış anlamayın gittiğim kişiye hoca niyetiyle gitmedim bir arkadaşım okunmam için gönderdi.Asıl şok sebebimde 3 bin liraya seni başkasına göndereyim hemen döndürür dedi ağzım açık kaldı.Bende oraya eşim için değil kendi içimin sıkıntısı için geldiğimi söyledim ve oradan ayrıldım.Bu arada teyzenin evinde sürekli Kuran okunuyor .Birkaç gün etkisinden kurtulamadım önceki aklım olsa hemen bulup buluşturup veriedim ama çok şükür artık daha bilinçliyim.Siz ne dersiniz bu konuda....

  5. #65
    theocsea
    bi allahın kulu yardım etmıcekmı bana....bu buyu yedırmeden içirmeden nasıl bozulur.. gorusme ımkanım yok onunla...bu kahrolası buyuyu yapandan baskasını gozu gormuyo cunku.....bılen soylesın yaaaaa....cok ccaresızım...

  6. #66
    yıllar
    theocsea güzel kardeşim,yapacağın en güzel şey allaha teslim etmendir...Sıkıntını canım allaha teslim et,panik yapma.bEBEĞİM ÇOK DOĞRU SÖYLÜYOR,BU PİSLİĞİN İNSAN ÜZERİNDE NE GİBİ BİR ETKİSİ OLURKİ? Çok doğru söylüyor.Büyü demek negatif enerjinin kişi tarafından karşı tarafa yüklenmesi demek.Kötü niyet yani,allahın heba görmediği türden fikirlerle beraber bir metaryel kullanmak.Eğer güzel kardeşim allah ne dilerse o olur.Büyü müyü bahane boşver,allahın ellerine bırak,allaha teslim olursan allah senin için en iyisini yapacaktır,hiç kuşkun olmasın...Allah herşeyin hayırlısını versin..

  7. #67
    theocsea
    dogru soyluyosunuz...ben allaha o kadar cok dua edıyomkı okızın gercek yuzunu gostersın dıee...ama olmuyo işte.. yanı allahtan korkuları yokmu bu ınsanların....ne kadar aşşalıyıcı esasında yanı ;buyuyle bı adamı ,yanında tutusan nolcaki...bırak, kendi iradesıyle severse sever.....bu ne acizliktir...nıe yapıyolar kı boyle seyleri... ama benım kafam karıstı şimdi...boyle bı buyu varmı yokmu...cunku 5 ,6 hocaya gıttım hepsı aynı seyı soyledıler..adet kanı buyusu yapmıs dedıler....

  8. #68
    Alıntı theocsea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dogru soyluyosunuz...ben allaha o kadar cok dua edıyomkı okızın gercek yuzunu gostersın dıee...ama olmuyo işte.. yanı allahtan korkuları yokmu bu ınsanların....ne kadar aşşalıyıcı esasında yanı ;buyuyle bı adamı ,yanında tutusan nolcaki...bırak, kendi iradesıyle severse sever.....bu ne acizliktir...nıe yapıyolar kı boyle seyleri... ama benım kafam karıstı şimdi...boyle bı buyu varmı yokmu...cunku 5 ,6 hocaya gıttım hepsı aynı seyı soyledıler..adet kanı buyusu yapmıs dedıler....
    Adet kanı ile yapılan büyü var tabiki ancak sözü edildiği gibi kafana göre yiyeceğine konularak yapılmıyor. kan mürekkep olarak kullanılıp bir takım uygulamalar yapılıyor yedirme ise bir takım şeytanı sözler kullanılıyor. ancak bu tür büyüler herzaman sonunda ayrılık hemde kötü bir şekilde ayrılık olmasına sebebiyet veriyor. çözümüne gelince uygulamanın teşhisi iyi konulmalı içirilmişmi yoksa yazılmışmı ayrıca yapılan kişiye müdahale edilemiyorsa bozmak müslüman cinlerle mümkündür müdahale edilebiliiyor ise kişeye durumuna göre tedavisi uygulanır. şifa Allahtandır büyü yapılıncada bozuluncada Cenabı Allah c.c ol demedikçe bir işe yaramaz kuranı kerim dışındaki bir uygulamada çözüm olamaz. son olarak bazı arkadaşlar zaten yazmışlar şekerli su ya 7 ayetel kürsü okuyup kişiye içirilirse yedirme yolu ile yapılmış adet kanı büyüsü inşalalh bozulur.

  9. #69
    insanlara artık inanamıyorumm neler yapıyorlar duyardımda inanmazdım demek varmışş en güzeli öyle kişileri ALLAH a havale etmekkkk.....

  10. #70
    Plato
    benim tanıdığım biride yapmış ağzıyla söylemiş birine.yaptığı kişi benim çok yakınım .demek tuttuki şu an o kişinin sözünden çıkmıyor ve yanlışta olsa yapıyor o kişinin her dediğini halbuki ne kadar iyi biriydi..çok değişti.etkili bir yolu var mı acaba bozmak için hangi dualar var ben etsem o kişideki bu musibet bozulabilir mi acaba?



14 Sayfadan 7. İlkİlk ... 56789 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Hayız kanıyla yapılan büyüyü bozmak için!
    Konuyu Açan: tarkan1111, Forum: Büyü ve Nazar İçin Dualar.
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 12-Ara-2010, 18:26
  2. At Naliyla Yapilan Büyü
    Konuyu Açan: snobbish, Forum: Büyü.
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 09-Ağu-2010, 00:11
  3. Evlilik İlişkilerini Bozmak için Yapılan Büyü Tedavisi 1
    Konuyu Açan: miftahu'l gencine, Forum: Büyü ve Nazar İçin Dualar.
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 23-Kas-2009, 02:27
  4. İğneyle Yapılan Büyü Var mı?
    Konuyu Açan: SimSiyahh, Forum: Büyü İle İlgili Soru ve Yardım.
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 15-Eyl-2009, 00:30
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com