12 Sayfadan 1. 123 ... SonSon
Toplam 112 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1
    DSquared

    Berhetiyye Duası Ve Sırları Çok Etkili Ve Çok Tehlikeli

    (DİKKAT)

    Uygulamaya Geçmeden Önce:

    Tesirli Bir Tahassun Duası:

    Berhetiyye Duasının uygulamasına geçmeden önce meydana gelebilecek cin musallatlarından korunmak için iki kısımdan oluşan bu duayı okumalısınız. Bu tahassun duası cinlerden, kötülüklerden, kaza ve belalardan korunmak hatta ve hatta yapacağınız cin davetlerinden önce okumanız gereken çok tesirli, koruyucu bir duadır.

    Birinci Kısım:

    Bismillahirrahmanirrahim

    Tahassantu bizil mülki vel melekut ve aksemtü zil izzeti vel ceberut ve tevekkeltü alel hayyil kayyumil halimillezi la yenamu ve la yemut. Dehaltu fi hifzillahi. Dehaltü fi emanillahi. Dehaltü fi hirzillahi. Bi hakkı kef he ye ayın sad küfiytü. Bi hakkı hamim ayın sin kaf hümiytü. Bi la havle ve la kuvvete illa billahil aliyyil azim. Allahumme salli ala seyyidina muhammedi zil hulukil azim.bi adedi ilmillahil azim ve sallallahu ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve sellim.

    İkinci Kısım:

    Bismillahirrahmanirrahim

    Allahümme inni es-elüke yâ menihtecebe bi-şuâi nûrihîan nevâzıri halkıhî, yâ men teserbelebil celâli vel aameti, veştehere bittecebbüri, fî kudsihî yâ men teâlâ bil celâli vel kibriyâi fî teferrüdi mecdihî yâ memingâdet lehül ümûrü bi ezimmetihâ tav-an liemrihî yâ men kametissemavati vel erdûne mücibati li davetihi ya men zeyyenessemai binnücumittaliati ve cealeha hadiyeten li halkıhi ya men enarel kamerel münire fi sevadilleylil muzlimi bi lütfihi ya men enareşşemsel münirete ve cealeha meâşen li halgihi ve cealehâ müferrikaten beynelleyli vennehâri bi azametihi ya menistevcebeşşükre bi neşri sehâibe niamihi es-elüke bi meâkıdil ızzi min arşike ve müntehârrahmeti min kitâbike ve bi külli ismi hüve leke semi'tü enzeltehû fî kitâbik*

    Bu dua 2 ucu keskin bıcak gibidir ... bilenler zaten bilirler bilmeyenler icin uygulama uygun degildir...

    Attached Images                 





  2. #2
    DSquared
    ilk yorum benden hani celp icin muhabet icin büyüler muskalar yapıyorsunuz ya bunuda yapında görün gününüzü ))

  3. #3
    gizli ilimler hazinesinden alınma berhetiyye uygulaması 28 menazil üzerine yapılır 28 makam vardır 28 yüce ruhanisi vardır

  4. #4
    Ya arkadaşlar bırakın bu berhetiyeyyi milletin başına iş vereceksiniz...

  5. #5
    DSquared
    Alıntı Riza_nur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaşlar bırakın bu berhetiyeyyi milletin başına iş vereceksiniz...
    pdf yi resime cevirip yükledim tam 1 saatimi aldı bırak yapsınlar sonra görürüm ben onları yaptım olmadı tutmadı şu oldu bu oldu diyenleri ben 1 kere okudum gece rüyama geldiler )) mahsus kitap ı yukledim yaptım olmadı demesinler diye

  6. #6
    berhetıye ılım sahıbı olmayan ıcın atom bombasıdır işi bılene cok etkılı bır kaynaktır ve cok tehlıkelı rısklı bır uygulama

    --- Sonraki mesaj ---

    bıde eger bu uygulamanın tehlıkesını bılıyorsanız neden paylastınız buyu yapanlar buyrun yapında görun yazmıssınız buyu herkes yapar ama
    tutmaz netıcede buyude yardımcıllar seytanı cınlerdır burda basarı olursa gelen huddamdır ve huddam seytanı degıl tam tersı mubarek varlıklardır
    yanı burda uygulanan hersey ılmıdır yanı seytanı degıldır eger hata olursa ıse buyuye yuz cekecek kadar tehlıkelıdır

  7. #7
    DSquared
    Alıntı farizat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    berhetıye ılım sahıbı olmayan ıcın atom bombasıdır işi bılene cok etkılı bır kaynaktır ve cok tehlıkelı rısklı bır uygulama

    --- Sonraki mesaj ---

    bıde eger bu uygulamanın tehlıkesını bılıyorsanız neden paylastınız buyu yapanlar buyrun yapında görun yazmıssınız buyu herkes yapar ama
    tutmaz netıcede buyude yardımcıllar seytanı cınlerdır burda basarı olursa gelen huddamdır ve huddam seytanı degıl tam tersı mubarek varlıklardır
    yanı burda uygulanan hersey ılmıdır yanı seytanı degıldır eger hata olursa ıse buyuye yuz cekecek kadar tehlıkelıdır
    dostum ben anlıyorum seni aynı sorunu bende yaşadım yaşıyorum dolaşmadıgım forum araştırmadıgım bişy kalmadı herhangi bir uygulama yaptınmı dersen evet yaptım o uygulamayı burda buldum cok karışık bir uygulamaydı işe yaradımı devam etseydim yarıycakdı ki 1 gun yapmama ragmen cok rahatsız edildim hemde 10-15 gün uyutmadılar bu sure zarfında sabah ezanında uyudum neyse esas konu butun forumlarda olan sıkıntı hem havas hem büyü zikirler dualar bakıyorum insanlara butun yorumları okudum hemen hemen dua ettim olmuyor büyü yaptım olmuyor işde muska yaktım olmuyor tılsım yakdım olmuyor ... oluyor ama verilen tarifler eksik araştırılmalı bir cok osmanlıca kitap buldum havas ilmi hakkında burda bulunan bir uygulamanın yarım oldugu kanaatine vardım ve esasını buldum 7 gun yapmam gerekti diyorum ya ben 1 gun yaptım sonra devam edemedim etmek istemedim devam etmedigimden ötürü rahatsızlık verdiler gunlerce başıma agrılar girdi sebepsiz yereki benim başım kolay kolay agrımaz cok nadirdir 5-10 senede 1 kere veya 2 kere agrırı neyse demek istedigim acıkcası bu işin kolay olmadıgı casareti olan yapsın basbas bagrıyorum cok tehlikeli diye bu duayı okuyanların yorumlarınıda okusunlar sonra başlasınlar uygulamaya

  8. #8
    bu dua birini dödürebilirmi aşk için nasıl oluyor

  9. #9
    bu dua değildir bilakis bildiiğiniz davettir.bende denedim başıma hiçte hoş olmayan şeyler geldi.
    yani gelenler oldu desem daha doğru olurbu sayede birini temizledim fakat bu seferde ben çarpılıyordum az daha.
    senin benim gibi bu işleri yapmayanlar yani hocalık vesaire hiç bulaşmasın .biri bana yardım etti ancak o şekilde kurtuldum .
    iki ucu kesik bıçak diye nitelendiriliyor hayır bildiğn sana çevrilmiş bir bıçak .uzak durun gelenlerde iyi filan değil

  10. #10
    yaaaaaaa ((((((( peki ıspanak bey bildiğinizi geri döndürme duası varmı nerdeyse herşeyi denedim



12 Sayfadan 1. 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Çok Etkili Dilek Duası (Defalarca Yapılmış Ve Sonuç Alınmış)
    Konuyu Açan: kevserceren, Forum: Dilek Duaları.
    Cevap: 118
    Son Mesaj : Dün, 20:54
  2. 11 Adım Duası Çok Etkili...
    Konuyu Açan: belalım, Forum: Dilek Duaları.
    Cevap: 2264
    Son Mesaj : 25-Eyl-2014, 02:35
  3. Tesbih Duası-Çok Etkili
    Konuyu Açan: lapatya, Forum: Dilek Duaları.
    Cevap: 213
    Son Mesaj : 27-Oca-2013, 15:17
  4. Çok Etkili Bir Muhabbet Duası
    Konuyu Açan: hureyre1372, Forum: Sevgi ve Muhabbet için Dualar.
    Cevap: 21
    Son Mesaj : 13-Şub-2011, 18:14
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com