2 Sayfadan 1. 12 SonSon
Toplam 19 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1
    kanaryaprenses

    Birini uzaklaştırmak için dua

    arkadaşlar merhaba,
    söze nasıl başlayacağımı bilemiyorum. bunu yazarken yemin ederim ben utanıyorum. eski semtimde bir komşumuz vardı. kendisi babamında yıllardır arkadaşıdır. bu kişi sayesinde işe girmiştim. minnettardım yani bu kişiye. sonrasında hareketlerinden şüphelendim. ama konduramıyorum tabi. direkt söylenmiş bir şey yok ama imalar vardı. birde günahını almak istemedim. sonra biz o semtten taşındık. tel no mu değiştridim filan uzun zamandır haber almıyordum. bu süre zarfında evlendim ama ne yazık ki ayrılma durumuna geldik eşimle. evlenmeden öncesindede işten çıkmıştım. bu babamın arkadaşı olan şahısla babam geçen aylarda karşılaşmış beni sormuş başına gelenleri duydum çopk üzüldüm çalışıyor mu filan diye beni sormuş. yardımcı olayım demiş. bende 2-3 ay aramadım. geçenlerde aradım hay nereden aradıysam o kadar pişmanım ki. uyuyan yılanı uyandırmış gibi oldum. benimle görüşmek istedi birde daha önceki çalıştığım yerin genel müdürü bu kişinin bir akrabası oluyor. eski genel müdürüm başka bir yerde şu anda onun yanına gideriz filan dedi. bende gayri ihtiyari gittim. bana direkt bir şey söyleyemesede imaları var. çok rahatsız oluyorum düşünün babam yaşında adam. tanımadığım biri olsa sen ne diyorsun be adam diyip tersleyebilirim ama yüzyüze gelme ihtimalim olan biri ve bana sen nereden çıkardın bunu hiç öyle bir şey yok deyip beni mahçup duruma düşürebilir. başka zamanda görüşmek istediğini belirttiğinde olumsuz yanıtlar verdim. ama bu adamın laftan anlayacağı yok. ben utanıyorum onun bu düşüncesinden açık açık bir şeyde demiyor. tava getiririm düşüncesi mi var onuda bilmiyorum. bana önerebileceğiniz bir dua varsa gerçekten çok sevinirim. bu olay ortaya çıktı çıkalı uyuyamıyorum. aklıma geldikçe deliriyorum. kimseyede bir şey diyemiyorum.





  2. #2
    allah yardımcın olsun....

  3. #3

  4. #4
    kanaryaprenses
    rabbim hepimizi böyle insanlardan korusun. eşimden ayrıyım dişye beni zayıf görüyor tava getirebileceğini sanıyorum.
    sizden büyük birisi size ben dünyaya erken gelmişim dese ne derdiniz arkadaşlar ya pardon ne dedin deyince arada kaynattı. direkt bir söylem olsa yüzüne yapışıtrırsın ccevabını ama direkt bir şey yok kendi kendime çelişkiye düştüm acaba bana mı öyle geliyor günahını almayayım diye ama yok günahı boynuna olsun. kesin öyle bir niyeti yoksa bile konuşmaları beni rahatsız ediyor.
    yeşil verdiğin linke baktım deneyeceğim allah razı olsun.

  5. #5
    bence asiliyor sana o adam. uzak dur. konusmamaya calis. hatta ararsa su an müsait degilim ben ararim seni de arama ararsa da tele bakma.

  6. #6
    kanaryaprenses
    Alıntı yesil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence asiliyor sana o adam. uzak dur. konusmamaya calis. hatta ararsa su an müsait degilim ben ararim seni de arama ararsa da tele bakma.
    bencede asılıyor asılmıyorsa da rahatsız oluyorum konuşmasından telde engelledim zaten.

  7. #7
    Utanmaz adam..İnsanlık ne hale geldi ,okurken bile tiksindim.Kesinlikle yukarıdaki dualarla uzaklaştır onu..

  8. #8
    kanaryaprenses
    Alıntı edip Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Utanmaz adam..İnsanlık ne hale geldi ,okurken bile tiksindim.Kesinlikle yukarıdaki dualarla uzaklaştır onu..
    bende tiksiniyorum, utanıyorum. benden büyük çocuğu var bu adamın ya ben çocuklarıyla arkadaştım. 2 tane torunu var. en fenası babamın yıllardır arkadaşı böyle bir şeyi nasıl düşünür yemin ederim bilmiyorum.

  9. #9
    Alıntı kanaryaprenses Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende tiksiniyorum, utanıyorum. benden büyük çocuğu var bu adamın ya ben çocuklarıyla arkadaştım. 2 tane torunu var. en fenası babamın yıllardır arkadaşı böyle bir şeyi nasıl düşünür yemin ederim bilmiyorum.
    Arkadaşım sen niye utanacaksın,utanması gereken kişi o..Allah senin içini biliyo,onun için rahat ol.Hemen duaları yap bence..Ama hale haddini bilmezse tersle gitsin..

  10. #10
    kanaryaprenses
    Alıntı edip Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım sen niye utanacaksın,utanması gereken kişi o..Allah senin içini biliyo,onun için rahat ol.Hemen duaları yap bence..Ama hale haddini bilmezse tersle gitsin..
    ben onun aklından böyle bir şey geçebildiği için utanıyorum. zaten direkt bir şey dese diyeceğimi biliyorum ama demiyor ima ediyor. tabi bir yere kadar yüz bulsa eminim geriside gelecek. duaları yapacağım allah ın izniyle ve o adamdan kurtulacağım.



2 Sayfadan 1. 12 SonSon

Benzer Konular

  1. İstemediğin Birini Kendinden Uzaklaştırmak İçin...
    Konuyu Açan: Kavtin, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 138
    Son Mesaj : 27-Şub-2013, 22:48
  2. İstemedıgıniz Bırını Uzaklastırmak Icın Cok Etkılı..
    Konuyu Açan: slaver, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 39
    Son Mesaj : 21-Kas-2012, 17:24
  3. Görünmez Varlıkları Uzaklaştırmak İçin Dua, Çok Etkilidir
    Konuyu Açan: tarkan111, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 07-Nis-2012, 18:16
  4. Yanındaki Birini Uzaklaştırmak için
    Konuyu Açan: EHLİ_HAVAS, Forum: Büyü.
    Cevap: 39
    Son Mesaj : 15-Oca-2011, 19:38
  5. Birini Kendinden Uzaklaştırmak İçin ???
    Konuyu Açan: havasi, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 20-Eki-2010, 18:10
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com