Toplam 7 sonuçtan 1 ile 7 arası gösteriliyor
  1. #1
    ersu

    Bu Büyü Ne Anlama Gelir?

    öncelikle günaydın arkadaşlar,dün akşam bir olaya şahit oldum annesini kanserden kaybeden bekar bir kızımız var komşum oluyor,evlerinin çatısında tesadüfen, tepesinden telle birbirine bağlanmış, paslı iki duvar çivisi bulmuş ve bulduğu yeride gösterdi bana beton arasındaydı ve su oluğunun çok yakın bir yerindeydi , büyü işlerine bakan hocada bilmiyoruz hiç,sizlerden ricam yardımcı olmanız şimdiden tşk ederim





  2. #2
    muhendis
    Büyü işlerine bakana para alan adam hoca değildir kardeşim. Çoğu cinlerin oyuncağıdır ve şarlatanın kralıdır.

    Sen onlara gideceğine adam gibi tecvidiyle Kur'an okumasını bilen birisine;

    7 adet Fatiha
    7 " " Ayet'el Kürsi
    7 " İhlası Şerif
    7 " Felak ve Nas
    7 " Kafirun
    7 " tekvir suresini okut ve o sudan arkadaşın ve ailesi 7 gün boyunca sabah akşam içsin. Su azaldıkça üstüne ekleyebilirsiniz. Ayrıca bu sudan bir bardak içi su dolu kovaya aktararak çoğaltın ve evin damına ve duvarlarına serpiştirin. Evin içinde ayak basılan yerlere serpiştirmeyin. Ayrıca o kardeşimiz bununla ayak basılmayan bir yerde normal abdest alsın

  3. #3
    ersu
    artık gerçek amaca hizmet eden sevabına bu işleri yapan hocaları bulmak denizde inci bulmak gibi oldu herkes maddiyat peşinde,ama bu tür büyüleri de yapan hocalar mesela küçük köy gibi yerlerde hoca hem büyü yapıyor hemde kendi yaptığını çözüyor ,benim anlamadığım insanlarımız nasıl bir zihniyetle başkasına art niyetli büyüler yaptırabiliyor merak ediyorum doğrusu
    --------------------
    islamkalesi cevap için çok tşk ederim

  4. #4
    EKALEM
    ersu hanım bu büyü filan değil çiviler üzerine mastır yapmadım ama iki çivinin telle bağlı olması bir anlam taşımaz ayet yada şekiller yoksa üzerinde sadece okunabilir bu okumada uzaktan devamı getirilmediği müddetçe etkisini yitirir kimsede bunu böyle yapmak istemez çivilerin birbirine bağlanması bir etki yaratmaz...

  5. #5
    nazende
    ya o civinin buyu oldugunun kanisina nerden vardiniz peki duami vardi ustunde neden olabilir civi belki alalede oraya biri oyle atmistir

  6. #6
    Bir çok amaç için yapılır.İki kişiyi bir birine bağlamk içinde yapılır iki kişyi birbirinden soğutmak içinde yapılır(metal soğuktur)bir aileyi dağıtmak içinde yapılır birininin ölümü içinde yapılır.Yapılan bakımlarda ortaya çıkar bu ve ayrıca illaki üzerinde ayet yazması yada bir yazıya sarılması şart değildir o yapılırken yani çiviler birbirine sarılırken okuması yapılmış olabilir.amma illaki büyüde olmayabilir.Şifa dağıttığından emin olduğunuz ilminin adamı olmuş birine danışın.

  7. #7
    Zuhruf
    Büyüyü yapanda bataklığa saplanmış bozanda. Sanıyormusunuz çok dindar çok saf birisinin büyü bozacağını..İyilikle kötülüğün savaşı yok burda. Büyü yapılıyor ve hocalar hacılar çözmeye çalışıyor çözemiyor bozamıyor dindar olmayan birisi geliyor bozuyor.. Birazda böle düşünün..Şimdi çivi buldu diye hemen büyümü oldu demek lazım böylede bi tuhaf bi durum var kızın başına ne geldide büyü diye düşünüyorsunuz..annesini kanserden kaybetmesi olağan bi olay.. iki çivinin telle bağlanmasıda olağan olabilir..herşeyi büyüye yormayın.. kim neden yapsın böylede düşünmek lazım.



Benzer Konular

  1. Bir Porsiyon Ne Anlama Gelir?
    Konuyu Açan: zuzum., Forum: Pratik Bilgiler.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 22-May-2011, 23:58
  2. Adem'e Secde Etmek Ne Anlama Gelir?
    Konuyu Açan: ßoηíطoη ♥, Forum: Estanbul Kitap ve Dergi.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 16-Nis-2011, 13:40
  3. Dua Ederken Hapşırmak Ne Anlama Gelir
    Konuyu Açan: mavişmelek, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 50
    Son Mesaj : 04-Tem-2010, 01:30
  4. Gavs Nedir? Ne Anlama Gelir?
    Konuyu Açan: vâcid, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 02-Oca-2010, 18:27
  5. Ölü Birini Görmek Ne Anlama Gelir???
    Konuyu Açan: AnneminSariGülü, Forum: Yaşadığınız Doğaüstü Olayları Paylaşın.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 04-Ağu-2009, 03:25
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com