27 Sayfadan 13. İlkİlk ... 1112131415 ... SonSon
Toplam 261 sonuçtan 121 ile 130 arası gösteriliyor
  1. #121
    Melekler gidip onun cinlerini öldürmeye baslıyorlar.bunu buyuculerle carpısan birinden aldım.zaten surenın türkcesine bakarsan etkisini anlarsın





  2. #122
    Alıntı SOURCE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Melekler gidip onun cinlerini öldürmeye baslıyorlar.bunu buyuculerle carpısan birinden aldım.zaten surenın türkcesine bakarsan etkisini anlarsın
    Onların zaten Allahın gökyüzündeki gerçek melekleri olmadığını biliyorum...Ayt ve surelerin hadimleri yapıyorlar bu işi tmm da...Siz bunu denediniz mi değerli kardeşim..Konuyu yukarda yazdım ona göre bir cevap verseniz biz de istifade etsek...

  3. #123
    büyücünün kim olduğunu biliyorsanız helaktan beter edebilirsiniz. mesela ben olsam gider bulurum o büyücüyü, aynalara bakamayacak hale getiririm suratını...al sana helak...

  4. #124
    Alıntı SAKLIBAHÇE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tebbet,kullara zulüm eden,kul haklarını çiğneyen,islamdan dinden uzak ,Allah korkusu olmadan her kötülüğe meyilli kişilere okunur.Burada ki amaç mallüm şahsı Allah a şikayet ederek,yaptıklarından ötürü ,layığını bulması ve hak ettiği cezaya çarptırılmasını istemektir."Kul sıkışmayınca hızır yetişmez"misali kul biri ile baş edemeyecek safhaya geldiği vakit Allahın adeleti devreye girerek,bazı teccelileri yaşanır veya kula yaşattırır...Gerçekten hak edene okunur ise,o kişi akla hayale gelmeyen dertlere bürünür.Tesir eder veyahut etmez gibi tartışmalara mahal bırakmayan suredir.

    --- Sonraki mesaj ---



    Büyücünün korunması, yardımlaştığı ifritlerdir,düşünün ki bir şahsın 2 tane koruması var,siz ona 2 tane adam yolladınız.Kim güçlü ise karşı tarafı tahrip eder,işini halleder döner,eğer gidenler zayıf kalırsa hasar alır.Büyücüler genelde ifrit düzeyinde cinniler ile yardımlaştığından ötürü o duvarı yıkmak yada zorlamak için okuması ve ihlası güçlü rahmani bir kul yeterlidir.kainatta Rahmaniyetten daha güçlü bir yaklaşım ve çözüm şekli yoktur.Büyücüyüde helak eder,onun yardımcılarınıda,hepsinin kollarından tutar,götürür ve gereği yapılır.(Tecrübe ile sabittir)Gerçek bir müslümanın yapamayacığı hiç bir şey yoktur.Büyücünün orduları olsa karşısında takva sahibi bir kul varsa bir nefeste yakar kavurur..
    İnanamıyorum !Bu konuyu okurken gördüğüm rüyalar aklıma geldi .Bakın ben o büyüleri yaşamaya başladığımda fil,tebbet,felak,nas surelerini görüyordum rüyalarımda ve yemin ederim bunları okuyarak uyanıyordum şimdi manasını anladım ALLAH ALLAH.Ve cevşeni gördüm kuranı gördüm ama cevşen hakkında sahih hadis yok diye okumuyordum ALLAH ALLAH .Belki sizlere sebeb olur bilen yazsın

  5. #125
    Alıntı suspus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    büyücünün kim olduğunu biliyorsanız helaktan beter edebilirsiniz. mesela ben olsam gider bulurum o büyücüyü, aynalara bakamayacak hale getiririm suratını...al sana helak...
    öyle olmuyor işte.tek saldırdıkları sen olmuyorsun.eşini aileni en sevdiklerini perişan ediyorlar.sana yapılsa yine katlanırsın ama insan sevdiklerinin başına müsibetler gelince çok acı çekiyor.

    --- Sonraki mesaj ---

    Alıntı sansar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S.a. Dediğin okumayı değil de 1000 adet tebbet okudum...Ama işini bitiremedim ama gözümün önüne gelmişti çırpınışları...Fakat sonra bikaç tane iken bir düzine oldu bizimle uğraşanlar ...
    Adını soyadını mekanını bilmiyorum büyücünün...Sonuçta büyücü bir sürü yerde var da yapan kişiye ve büyücüye etki eder mi açtığım konudaki formul...
    Bir de vefk yapılmış sanırım bir yerden öğrendiğim kadarıyla...Yaptıran da evine asmış bunu...Haftanın yedi günü günün belli saatlerinde devamlı geliyor birileri yaani görevliler...
    Günü saati belli olduğundan çıkardık zaten vefk olabileceğini sonra bir arkadaşa baktırdım 9'lu vefk yapılmış dedi...Bunu bulsam iptal ettiricem ama bulamadık bir türlü...

    bu iptal işini cinciler muska yada vefk olmadan yapıolar. eğer evinde olduğunu düşünüyüosan yasin süresi okuyarak arayın.

    --- Sonraki mesaj ---

    Alıntı SOURCE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun kardesım.forumda actıgım konuyu yazıyorum buraya.Karşındaki büyücünün güçlü oldugunu biliyorsan yapma çünkü saldırın fazla zarar vermez ve büyücü bu sefer sana saldırmaya başlar.her namazdan sonra önce salatu selam 11 kere sonra 300 adet fil suresi sonra yine 11 salatu selam okunacak.okuma bittikten sonra dua edilir.YA RABBİ BANA MERHAMET ET.BANA BÜYÜ İLE ACI ÇEKTİREN BÜYÜCÜYÜ(ADI VE ANNESİNİN ADI BİLİNİYORSA SÖYLENİR) KAHRET.Bu yöntem cok güclüdür ve bir kac gün sonra buyucu sizinle temasa gecmeye calısır ve affetmenizi ister.sakın dinlememeli ve büyücüyü tamamen ezene kadar devam edilmeli.
    bunu bir dene üstüne geliirse özelden sana melek daveti atacagım.
    Ayrıca gittigin hocalardan buyucunun adını ögrendiysen söyle toplu beddua edelim.
    Birde gördügün cinlerin hepsinin tarifini yaz ona göre dualar var.birinin işini bitiren işlem digerini yaralıyor.
    şimdi bize çok kişiden geliyor bu illet.yapıldığını anlıyoruz ama kimin tarafından geldiğini uzun zaman sonra öğreniyoruz.bu durumda isim vermeden kimin tarafından geliyorsa onu kahret diye dua edebilirmiyiz.

  6. #126
    ewet geri iyade var yani yapılan büyüyü yapana geri iyade etme formulü 100 de yüz gidiyorr , ya yapmak istediğini yaşıyor , yada farklı şekilde cezalandırılıyorr,bakın ben bi arkadaşım,güne gün eriyorduuuu ölüme yaklaşmıştııııı, annesi ağlıyordu ,falan doktorlar sorunun nerde olduğunu bulamamışlardıı ,her neyse anladım bi komşu olarak bu işin içinde büyü var hemen çocuktaki büyüyü temizleyip onun üstünden yapana geri iyade etme formulünü uyguladımmm ,onun adına , ben çekerken tespihi gözümün önüne geliyordu kimin yaptığını falan ,neyse 3 saat sürdü bende ,ben çektikten sonra ,doktoro biha gidiyorlar,doktor,bu defada kamera indirmeye karar veriyorlar mideye ve mideyle barsağın birleşiminde kötü hastalık bulu yorlar,yani kanser,neyse birleşi,mde olduğu için kurtulma ihtimali yüksek dendi hemen ilaçlı tedavi kemoterapi almaya başladı 1 yıl sarsıldı ama kurtuldu maşşallah geçen gün gördüm hiç hasta olmamış gibi ayağa kalmış tamamiyle iyleşmiş tedaviside bitmiş durumda,yapanı merak ederseniz kendisinin halasıydı ona yapan ben yollayınca halasının kocasını vurdu aynı hasatalık ama o kurtulamadı,allah rahmet eylesin yeğenine ölmesi için yapmış anlaşılan ben yollayınca kendi kocasına vurdu ,hı çocuk diye hitap ediyorumya 27 yaşında genç delikanlıydı 1 kızı vardı 2 yıllık evliydi,hastalanınca karısı ve çocuları bırakıp gitmişti,ne bilim kötü bir durumdu allah beni bu sitede bu sistemi bana öğreten arkadaşla karşılaştırdı,onuda benimle.yani yapılan büyü doktora onun hastalığını rahatsızlığını bulmasını engelliyormuşş,1 ay gibi süre oyalandı doktorlar bir türlü mideye bakamadılar ben tespihi çekmeyene kadar ,ben tespihi çekip büyüyü bozunca doktor miydeyle ilgilenmeye başlamış,sorası tedavi ,yapanında kosı sizlere ömür.....

  7. #127
    Bu tesbih dediğiniz ne oluyor şirin kardeşim hangi okumayı yaptın Allah rıızası için yazda belki senin vesilenle bizde rahata erelim..

  8. #128
    bu tehlikeli bir yöntem %de1 ihtimal şüpheniz varsa bile haksız yere yaptığınız işlemler hem bu dünyada hemde ahrette canınızı yakar,eniyisi yapılanları yapana ve yaptırana döndürmek için En-am Suresi nin terkibini okumaktır.

  9. #129
    Allah razı olsun rıhye kardeşim En-am Süresini tanıdıklarıma haksızlığa karşı okumalarını hep tavsiye ederim. ama büyü öle bir iletki insanın kendisine okuma yapmasına engel olduğu gibi aklına bile getirmiyo hatırlatmış oldun inşAllah okuyacağım Allah razı olsun..En-am süresinin büyüye karşı okuma terkibi farklımı yoksa normal okunup niyet ediliyormu?...

  10. #130
    Alıntı sirin23 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewet geri iyade var yani yapılan büyüyü yapana geri iyade etme formulü 100 de yüz gidiyorr , ya yapmak istediğini yaşıyor , yada farklı şekilde cezalandırılıyorr,bakın ben bi arkadaşım,güne gün eriyorduuuu ölüme yaklaşmıştııııı, annesi ağlıyordu ,falan doktorlar sorunun nerde olduğunu bulamamışlardıı ,her neyse anladım bi komşu olarak bu işin içinde büyü var hemen çocuktaki büyüyü temizleyip onun üstünden yapana geri iyade etme formulünü uyguladımmm ,onun adına , ben çekerken tespihi gözümün önüne geliyordu kimin yaptığını falan ,neyse 3 saat sürdü bende ,ben çektikten sonra ,doktoro biha gidiyorlar,doktor,bu defada kamera indirmeye karar veriyorlar mideye ve mideyle barsağın birleşiminde kötü hastalık bulu yorlar,yani kanser,neyse birleşi,mde olduğu için kurtulma ihtimali yüksek dendi hemen ilaçlı tedavi kemoterapi almaya başladı 1 yıl sarsıldı ama kurtuldu maşşallah geçen gün gördüm hiç hasta olmamış gibi ayağa kalmış tamamiyle iyleşmiş tedaviside bitmiş durumda,yapanı merak ederseniz kendisinin halasıydı ona yapan ben yollayınca halasının kocasını vurdu aynı hasatalık ama o kurtulamadı,allah rahmet eylesin yeğenine ölmesi için yapmış anlaşılan ben yollayınca kendi kocasına vurdu ,hı çocuk diye hitap ediyorumya 27 yaşında genç delikanlıydı 1 kızı vardı 2 yıllık evliydi,hastalanınca karısı ve çocuları bırakıp gitmişti,ne bilim kötü bir durumdu allah beni bu sitede bu sistemi bana öğreten arkadaşla karşılaştırdı,onuda benimle.yani yapılan büyü doktora onun hastalığını rahatsızlığını bulmasını engelliyormuşş,1 ay gibi süre oyalandı doktorlar bir türlü mideye bakamadılar ben tespihi çekmeyene kadar ,ben tespihi çekip büyüyü bozunca doktor miydeyle ilgilenmeye başlamış,sorası tedavi ,yapanında kosı sizlere ömür.....
    şirin kardeşim,görevlendirilmeden de bu işler yapılabilir okuyanın nıyet,takva,konsantresi ile olabilir fakat okumalar esnasında kimin yaptığını görsenizde söylenmez ve ölüm büyüsü için döndürme yapmak yalnız kafir ve anarşistler için caizdir oda görevlilerince yapılabilir,değilse yapana hakettiğini ver diye gönderme yapılır,bu işler deneme yanılmayla veya yapabiliyorum mantığıyla yapılmamalı,bilinsede yapanın kimliği asla söylenmemelidir,bu sırrı ifşaa etmek olur,lütfen dikkatli olalım.



27 Sayfadan 13. İlkİlk ... 1112131415 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Düşmanı ve Zulm Edeni Helak Etmek için
    Konuyu Açan: morvesiyah, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 26
    Son Mesaj : Bugün, 03:38
  2. Düşmanı Helak Etmek İçin
    Konuyu Açan: delete, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 21
    Son Mesaj : 27-Mar-2013, 14:25
  3. Musallat Olan Veya Büyüye Hizmet Eden Cinleri Helak Etmek
    Konuyu Açan: yokyok, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 23-Ağu-2011, 02:50
  4. Düşmanı Helak Etmek için
    Konuyu Açan: yokyok, Forum: Büyü.
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 22-May-2011, 15:01
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com