Toplam 9 sonuçtan 1 ile 9 arası gösteriliyor
  1. #1

    CV için Lazım ,Mezuniyet Derecemi Nereden Öğrenebilirim

    Arkadaşlar merhaba ,AÖF İktisad mezunuyum .

    Malumunuz CV doldururken mezuniyet derecesi diye bir bölüm var ,diplomama baktım böyle bişi bulamadım ...

    Net üzerinden nereden öğrenebilirim yada ne yapmam lazım bilen varsa yazabilirmi acaba ?

    Şimdiden teşekkür ederim





  2. #2
    ISSIZ
    Aöfnin sitesinde öğrenci hesabınız olmalı orda bazı ayrıntılar vardır ?
    Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesinin yenilikçi eğitim-öğretim anlayışının bir ürünü olarak ortaya çıkan Cabbar Destek; açıköğretim sisteminden faydalanan tüm öğrenenlerin sorularına kesintisiz, 7/24 yanıt verebilmek amacıyla geliştirilen eşzamanlı öğrenci destek hizmetidir.
    Cabbar Destek'i aç açamazsanız bu sitedende ulaşabilirsiniz ;

    Anasayfa - Açıköğretim e-Öğrenme Portalı

    Hadi bu işinize yaramadıysa ulaşabileceğin telefon nosu;

    Öğrenci Bilgilendirme Merkezi Tel 0 (222) 444 10 26

    Umarım tez vakit çözersinsiz iyi günler

  3. #3
    diplomanın yanında transkript veriyorlar orda bütün derslerin notları ve mezuniyet derecesi yazar. diplomada yazmıyor mezuniyet derecesi malesef.

  4. #4
    teşekkür ederim canım
    cabbar destek linki çalışmıyor zaten

    aaçıköğretim e öğrenme portalındada nereeden ulaşabileceğim konusunda net bi cevap yok

    tlf numarası kalıyor geriye ,bugün mesai kapandı artık yarına kaldı ...teşekkür ederim ilgine

    --- Sonraki mesaj ---

    Alıntı hayatkardelen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diplomanın yanında transkript veriyorlar orda bütün derslerin notları ve mezuniyet derecesi yazar. diplomada yazmıyor mezuniyet derecesi malesef.
    bana verdilermi ki ,valla hiç hatırlamıyorum ...istemem durumunda bi daha verirlermi ki ?

  5. #5
    mutlaka vermişlerdir diploma ile birlikte veriliyor. kahverengi 4 yapraklı derslerin ingilizcesi filan da yazıo yurtdısında lazım olur die herhalde

    --- Sonraki mesaj ---

    sana en yakın aöf bürosuna gidip konuş belli bir miktar ödeme yaptıktan sonra yenisini verirler elinde bulunsun lazım oluyor en olmadık zamanda.

  6. #6
    evet haklısın ama eski dosyaları bi karıştırayım bakalım inşallah bi yerlerden çıkar ....
    teşekkürler canım alakana .....

    --- Sonraki mesaj ---

    yinede günceldir.....................

    --- Sonraki mesaj ---

    hayat kardelen buldum canım derece notumu teşekkür ederim .......


    ıssız arkadaşım sanada teşekkür ederim .......

  7. #7
    ISSIZ
    Alıntı kardelenççk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıssız arkadaşım sanada teşekkür ederim .......
    Estf. bişey yapamadık kusura bakmayın ) ben teşekkür ederim.

  8. #8

  9. #9
    İnan hiç bir işyeri kendisine müracaat eden insanın cv sinde yazdığı bitirme derecesinin doğrumu yazılmış yanlışmı yazılmış diye araştırmaz.Baktıkları sadece daha önce nerede çalıştığın,hangi projelerde hangi konumda bulunduğun...inan hepsi bu...yani sallama bir derece yazmanın hiç bir mahsuru yok yani müracaat ettiğin işyeri senin bitirdiğin fakülteye oturupda müracat etmez bu öğrencinin bitirme derecesi nedir diye



Benzer Konular

  1. Nurlanmak için Ne Yapmak Lazım ?
    Konuyu Açan: semihbaba4125, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 33
    Son Mesaj : 31-Tem-2010, 13:29
  2. Sigara Bırakmak İçin Bi Çare Lazım
    Konuyu Açan: Lustral., Forum: Serbest Kürsü.
    Cevap: 36
    Son Mesaj : 25-Şub-2010, 01:34
  3. Cevap: 8
    Son Mesaj : 01-Kas-2009, 23:51
  4. Ruhanilerle Görüşmek için Eksiksiz Yapılması Lazım Şeyler
    Konuyu Açan: berkenes54, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 58
    Son Mesaj : 25-Eyl-2009, 03:31
  5. Mezuniyet Balosu İçin Modacılardan Öneriler
    Konuyu Açan: Daphne, Forum: Kadın Moda.
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 27-Şub-2008, 17:30
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com