3 Sayfadan 1. 123 SonSon
Toplam 23 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Evlenmek İçin Kısmet Açma Duası




    EVLENMEK İÇİN KISMET AÇMA DUASI:

    ''Eğer bir kişi evlenemiyorsa evlilik konusunda kadın olsun erkek olsun şansı yoksa ve şansını açtırmak istiyorsa, bir gün oruç tutacak, aşağıdaki duayı 10 günde, her gün 10 defa okuyacak. Allah'ın izniyle en kısa sürede evlenecek. İşte evlilik duası:

    Bakara 221.: Ve la tenkihul muşrikati hatta yü'minun, ve le ementüm mü'minetüm hayrum mim müşriketiv ve lev a'cebetküm, ve la tünkihul müşrikine hatta yü'minu, ve le abdüm mü'minün hayrum mim müşrikiv ve lec a'cebeküm, ülaike yed'une ilen nar, vallahü yed'u ilel cenneti vel mağfireti bi iznih, ve yübeyyinü ayatihi lin nasi leallehüm yetezekkerun.

    Nisa 25-127.: Ve mel lem yesteti' minküm tavlen ey yenkihal muhsanatil mü'minati fe mim ma meleket eymaüküm min feteyatikümül mü'minat vellahu a'lemü bi imaniküm ba'duküm mim ba'd fenkihuhünne bi izni ehlihinne ve atuhünne ücurahünne bil ma'rufi muhsanatin ğayra müsafihativ ve la müttehizati ahdan fe iza uhsinne fe in eteyne bi fahişetin fe aleyhinne nifsü ma alel muhsanati minel azab zalike li men haşiyel anete minküm ve en tasbiru harul leküm vellahüm ğafurur rahiym.
    Ve yesteftuneke fin nasi' kulillahü yüftiküm fihinne ve ma yütla aleyküm fil kitabi fi yetamen nisaillati la tü'tunehunne ma kütibe lehünne ve terğabune en tenkikuhünne vel müstad'afine minel vildani ve en tekumu lil yetama bl kıst ve ma tef'alu min hayrin fe inellahe kane bihi alima.


    Mümtehine 10.: Ya eyyuhelleziyne amenu iza caekumulmu'minatu muha ciratin femtehinuhunne allahu a'lemu biiymanihinne fein 'alimtumuhunne mu'minatin fela terci'uhunne ilelkuffari la hunne hillun lehum ve la hum yehillune lehunne ve atuhum ma enfeku ve la cunaha 'aleykum en tenkihuhunne iza ateytumuhunne ucurehunne ve la tumsiku bi'isamilkevafiri ves'elu ma enfaktum velyes'elu ma enfeku zalikum hukmullahi yahkumu beynekum vallahu 'aliymun hakuymun.

    Nur 32-60.: Ve inkihül eyama minküm ves salihiyne min ibadiküm ve imaiküm iy yekun fükarae yuğnihimüllahü min fadlih vallahü vasiun alim.
    Vel kavaidü minen nisaillati la yercune nikahan fe leyse aleyhinne cünahuney yeda'ne siyabehünne ğayra müteberricatim bi zineh ve eyyesta'fifne hayrul lehünn vallahü semiun aim.''



    Kaynak: Serkan Tekin 'Dualarla Terapi' kitabı.



    kendimde denemeyi düşünüyorum yarın gece başlıcam okumaya. paylaşmak istedim direk kurandaki ayetlerden yazıldığı için. umarım faydalanan olur





  2. #2
    paylaşım için teşekkürler rabbim gönlüne göre hayırlısını versin

  3. #3
    Eskiden derlerdiki, evlilikle ölümün üstü kapalıdır bunu ALLAH tan başka kimse bilemez vakti saati geldiğinde evlilikte ölümde gelir seni bulur. Ama bir yandanda böyle kısmet açma duaları var. Zaten benim gibi 40 a merdiven dayamış insanlarında hayatlarında kimsenin olmaması çok ilginç. Yani yüce yaradan her canlıyı çift yaratmıştır. Ay konuyu çok dağıttım ne dediğim sanırım pek anlaşılmadı. Ben diyorumki benim gibilerin kaderlerindeki kısmetleri acaba bir kaza falanmı geçirdi.

  4. #4
    0909
    Alıntı dilek.sude Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eskiden derlerdiki, evlilikle ölümün üstü kapalıdır bunu allah tan başka kimse bilemez vakti saati geldiğinde evlilikte ölümde gelir seni bulur. Ama bir yandanda böyle kısmet açma duaları var. Zaten benim gibi 40 a merdiven dayamış insanlarında hayatlarında kimsenin olmaması çok ilginç. Yani yüce yaradan her canlıyı çift yaratmıştır. Ay konuyu çok dağıttım ne dediğim sanırım pek anlaşılmadı. Ben diyorumki benim gibilerin kaderlerindeki kısmetleri acaba bir kaza falanmı geçirdi.
    ......

  5. #5
    Alıntı dilek.sude Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eskiden derlerdiki, evlilikle ölümün üstü kapalıdır bunu allah tan başka kimse bilemez vakti saati geldiğinde evlilikte ölümde gelir seni bulur. Ama bir yandanda böyle kısmet açma duaları var. Zaten benim gibi 40 a merdiven dayamış insanlarında hayatlarında kimsenin olmaması çok ilginç. Yani yüce yaradan her canlıyı çift yaratmıştır. Ay konuyu çok dağıttım ne dediğim sanırım pek anlaşılmadı. Ben diyorumki benim gibilerin kaderlerindeki kısmetleri acaba bir kaza falanmı geçirdi.
    :d :d .....

  6. #6
    allah herkesin gönlüne göre versin. yaa hayatı boyunca hiç evlenmeyen insanlar var ben kaderin birAzda tercih olduğunu düşünüyorum. allah karşına istediği kişileri çıkarıyor eğerki kabul edip fırsatı değerlendirmezsen bi dahada çıkarmayabiliyor. yani önümüze 4 5 seçenek sunuyo allah seçim bize kalıyo seçim yapmazsak eğer yalnızda kalabiliyoruz. tamamen kişisel fikrim bunlar yani sözün özü diyeceğim gül bahçesindeki en güzel gülü seçmek için bahçenin sonuna gelmeden, aç gözlülük etmeyip fırsatları değerlendirmek gerek

  7. #7

  8. #8
    Allah Razı Olsun
    Ne güzel işte oruç var Ayet okumak var hiç bişey olmasa sevap alınır

  9. #9
    ßoηíطoη ♥
    teşkkrler paylaşım için. siz evlimsiniz acaba . yani demek istediğim denedinizmi

    --- Sonraki mesaj ---

    a pardon denicekmişsiniz . alt notu okumamışım . Allah razı olsun. deniyenleri takip edicem . not aldım duanızı

  10. #10
    jimjime
    evlilik konusunda şansım olup olmadığını nasıl anlayacağım acaba. 21 yaşındayım. belli bir yaşa kadar beklemem mi gerekecek bunu okumak için yoksa yine de okuyayım ilerde faydası olur mu hayırlı bir evlilik için .



3 Sayfadan 1. 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Babaanneden Kısmet Açma Duası
    Konuyu Açan: asera, Forum: Sevgi ve Muhabbet için Dualar.
    Cevap: 142
    Son Mesaj : 18-Kas-2012, 19:05
  2. Kısmet Açmak ,Evlenmek için..
    Konuyu Açan: kemtamin, Forum: Sevgi ve Muhabbet için Dualar.
    Cevap: 14
    Son Mesaj : 07-Tem-2010, 18:02
  3. Kısmet Açma Duaları
    Konuyu Açan: sahraay, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 16-Eki-2008, 20:54
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com