3 Sayfadan 1. 123 SonSon
Toplam 30 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1
    herdua

    Hacet namazı nasıl kılınır?

    bir çok duadan önce hacet namazı kılınır denir.okunacak dualarda söylenir.fakat normal namazda mesela ruku kıyam secde kısımları vardır ve burda okunan dualar vardır.
    fakat hacet namazı nasıl kılınır diye incelerken sadece şu duaları okuyun yazılarıyla karşılaştım.yani ruku da hangi dua ve ya kıyam da hangi dua okunacak anlamadım.
    açıkçası hacet namazı nasıl kılınır bilmiyorum ve öğrenmek istiyorum.
    yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.





  2. #2
    stardust
    Alabilirsen, yusuf tavasli,nin kolay namaz hocasi kitabinin icinde bile var.
    Simdi kim bulacak o kitabi dersen, ben yazarim..

  3. #3
    herdua
    teşekkür ederim stardust.kitabı alamayabilirim.eğer yazarsan sevinirim.yok çok uzun bi ara yazaru,ım dersen bekliyorum.

  4. #4
    stardust
    Hacet namazi kilinisi diye baslik actim, aratirsaniz bulursunuz, diger arkadaslar da faydalansin istedim.

  5. #5
    herdua
    benim merak ettiğim koca sitede bi stardust cvp verdi.onunda resimleri göremiyorum.yani iki üç cümleyle bana yardımcı olacak kimse yok mu?
    allah rızası için ya

  6. #6
    smrkz

    Hacet Namazi Nasil Kilinir?

    merhba arkdşlar..
    bir çok dua edilmeden önce hacet namazı kılınması gerkiyormuş..ben inançlı biriyim fakat namaz kılmıyorum kılmaya kılmaya da unuttum utanark sölüorum....araştırdım ama pek istediğim yanıtları bulamadım..hacet namazı kılacağım zaman nasıl niyet etmeliyim ilk rekatta ayaktayken hangi sureleri okumalıyım 2. reekatta hangi sureleri okumalıyım secdeden sonra oturduğumda hangi sureleri okumalıyım? namaz bittikten sonra konuşabilirmiyim yoksa hiç konuşmadan duaya mı geçmeliyim?duamı seccadeden kalkmadan mı yapmalıyım?lütfen bana yardımcı olun bilgilerinize ihtiyacım var...

  7. #7
    Canım merhaba önce şunu söyleyeyim sen ilk adımı Rabbine hacet namazı kılmaya niyet ederek yapmışsn zaten bu güzel..umarım devamını da getireceksin
    Hacet namazı başlığını görünce hemen girdim bende çok kıldım bu mübarek namazı.. yararının gördüm mü şuan itibariyle hayır ancak olacağı hissi senin kalbine yerleşiyor yani kabul ettiğini Allah sana bi şekilde belli ediyor..sadece doğru zamanı bekliyorum ben o kadar
    Hacet namazının nasıl kılındığına gelicek olursak isteğe göre2,4 veya 12 rekat kılabiliyorsun..
    oda ilk rekatında Fatihayı okuyorsn daha sonra 3 kere Ayetel Kürsiyi...
    daha sonra ikinci rekatında ise yine Fatihayı okuyorsn ardn snra sırasıyla birer defa ihlas felak ve nas surelerini okuyorsun...böylece iki rekat bitiyor ama yok ben 4 rekat kılıcam dersende aynı şekilde yine iki rekat daha ekliyorsun...
    Namazın bittikten sonra da hacet duaları vardır bi kaç tane ama benim okudğum bu sonrada dileğini ekle tamamdır

    Allahümme inni es-elüke tevfika ehlil-hüda ve amale ehlil- yakin.Ve münasahata ehlit-tevbeti ve azmeehlis-sabri ve cidde ehlil-haşyeti ve talebe ehlir-rağbeti ve teabbüde ehlil-verai ve irfane ehlil-ilmi hatta ehafeke.Allahümme inni eselüke mehafeten tahcüzünı an masiyetike hatta amale bitaatike amelen estahıkku bihı rıdake ve hatta uhlisa lekennesihate hubben leke ve hatta etevekkele aleyke fill ümuri ve husne zannin bike sübhane halikin nuri
    Umarım açık ve işine yarayacak şekilde anlatabilmişimdir=)

  8. #8
    smrkz
    çok mutluluk ve simge 58 allah her ikinizden de razı olsun..

  9. #9
    coksevdim
    bı sorumolcak bende şükür namazı ve tövbe namazını kılmayıbılmıyorum onuda yazarmısınız
    ayrıca ben bırıncı rekatta fatıhadan sonra kevser 2 rekatta fatıhadan sonra kul fu yu okurum fark edermı sızce
    bıde hacet . tövbe .ve sukurnamazlarındada herzaman baslarken basta subhaneneke okunur deılmı bende bı kıtap var hacet namzını tarıfetmıs ama basta subhaneke yok teredduttte kaldıgım ıcın kılmadım

    hacet namazları bı cok yerde cok farklı gecenlerde bılgıbı teyze bana namzada aytel kursı okunmaz namaz suresı deıldır dedı öncelerı ben 2 rekat namaz kılınca fatıhadan sonra okuyodum sımdı sadace hacet namazında okunur dıye bılıyorum

  10. #10
    coksevdim
    allah razı olsun bende namazı kendım ögrendım hatta dahada ögrenmeye meye calısıyorum vitir felan oralarda takılıyorum bıtek sabah namazını tam düzgün kılıoyrum ıkındı ve öglen aksam hepsını karıstryorum gerı kıtaba dönumyorum sanırım yavas yavas ezberlıycem allahım nasıp etsın 5 vakıtıde ögrenıp kılmayı amın
    sımdı hacetım ıcın 4444 tefrıcıyeye baslıycam hacet namzı kılmayı düşünüyodum ama 4444 salatı tefrcyedı hacetım ıcın okuycagım ıcın ıcımden 2 rekat sukur namazı kılmak geldı oyle baslıycam allah kabuleder ınsallah



3 Sayfadan 1. 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Bayram Namazı Nasıl Kılınır?
    Konuyu Açan: Lucky, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 15-Eki-2013, 00:17
  2. Sabah namazı nasıl kılınır?
    Konuyu Açan: Allahın_kulu, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 25
    Son Mesaj : 29-Eki-2009, 03:13
  3. Kaza Namazı Nasıl Kılınır?
    Konuyu Açan: teoka, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 21-Mar-2008, 22:04
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com