6 Sayfadan 1. 123 ... SonSon
Toplam 57 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Arrow Herşeyim Kayboluyor Yardım

    Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 1 yıldır ilginç bir sorunla karşı karşıyayım. Eşyalarım kayboluyor.

    İlk başlarda kendim biryerde unuttuğumu falan sanıyordum ama, bu olay sıklaçtıkça garip bir hal almaya başladı. En sık olan ise, paketimden sigaralarımın alınması. Bir yada iki tane sigara eksiliyor kendiliğinden. İşin ilginci evde sigara içen insan yok ve bu olaylar ben yalnızkende oluyor. Kulaklığım, koruma amaçlı yaptırdığım muskam, telefonumun USB kablosu, t-shirt üm, çakmaklarım, kalemlerim vs vs vs..

    Evin altını üstüne getiriyorum yok. Mekan içinde durugörüden az da olsa anlıyorum. Yerlerini görmeye çalışıyorum, görüyorumda. Ama baktığımda orada olmuyorlar..

    Kafayı yemek üzereyim, çok sinir bozucu bir hal aldı yardımm





  2. #2
    yok mu yardımmmmmm

  3. #3
    köpük
    canım benım ınan bende aynı konuyu acıcaktım aynen benımde
    herseyım kayıp oluyo durupduruken cıldırıcam unuttum sanıyordum ama yok nerde unutucam her seferınde cıldırıcam benım özlllıkle sıgara ve kıyafet sımdıde sevgılımın bana aldıgı yuzuk ayrılınca kutuya koyup baska bır kutunun yanı takı kutusunun ıcıne koydum hatrlıyorum hatta annemde sahıt hıc cıkarmadım yerınden barıstık sevgılımle bı baktım yerınde yok her yerı aradım yok bende bundan sonra anladım kım alır kı bı erkek kardesım var evde oda yuzugu ne yapsın ALLAHım cıldırıcam bende yardım ıstıyorum ne beter bısey yaa :S

  4. #4
    gerçekten çok beter bişey ya :S bulamıyorum bide kafayı yicem..

  5. #5
    ibis73
    arkadaslm bu formun havas bolömunde kaybolan seyi bulmak icin diye bir bolöm var oraya bak

  6. #6

  7. #7
    seytan aldi götürdü satmadan getirsin diycekmissin.

    ciddi bak saka falan degil. bana da bi arkadasim demisti cunku.

    neyse benim de bir seyim kayboldu cok aradim ama nafile. neyse dualari okudum forumdaki kaybolan seyler icin olani. ve icimden bir sey suraya bak suraya bak dedi baktim buldum

  8. #8
    kaytaz
    herseyı öcülere baglıyoruz ama olmazkı...arkadasım bence sen cok dagınıksın ondan bulamıyosun hıc bıseyını

  9. #9
    Alıntı kaytaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herseyı öcülere baglıyoruz ama olmazkı...arkadasım bence sen cok dagınıksın ondan bulamıyosun hıc bıseyını
    katılıyorum

  10. #10
    Pakedimin içinden de dağınıklığım yüzünden mi sigara eksiliyor ?
    Dalga geçin diye açmadım ben bu konuyu
    Yardımcı olan arkadaşlara teşekkürler..



6 Sayfadan 1. 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Allah Dostlarından Yardım Almak için
    Konuyu Açan: evliyaa, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 93
    Son Mesaj : 03-Ara-2012, 07:36
  2. Savaşlarda Türk Askerlerine Yardım Eden İlahiler
    Konuyu Açan: deniss85, Forum: Doğaüstü Olaylar ve Varlıklar.
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 21-Eki-2009, 22:47
  3. Bu Büyü müdür?Ey Forum Halkı Bi Yardım Eyle
    Konuyu Açan: axcd82, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 20
    Son Mesaj : 09-Eyl-2008, 21:24
  4. Yardım bişey gördüm
    Konuyu Açan: melis, Forum: Yaşadığınız Doğaüstü Olayları Paylaşın.
    Cevap: 61
    Son Mesaj : 09-Tem-2007, 09:48
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com