Toplam 10 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1

    Kıbrısta Kumar Hariç Ne Yapılır Nereye Gidilir?

    bilenlerden fıkır beklıyorum mevkı dedeman olıve tarafı





  2. #2
    Faith_
    Kıbrısta Girnede Kale vardır. oraya gidilir sanırım dünyanın en eski batık gemi kalıntısı vardır bu kalede..
    Lefkoşede bir park vardır surların üzerinde gibi durursun tel örgünün altından rumlar geçer fındık fıstık atmak yasaktır
    Magosada kapalı maraş vardır. yürüyerek gezemezsin mutlaka arabada geçmen gerekir. ama 1974 senesinden beri dokunulmamış mekanlardır.. görmeye değer ki zaten girişinde bi ağaç vardır. çok mükemmel görüntüsü olur.. dalları yere kadar sarkar...
    dip karpazda kilise var ama pek bizi açacağını sanmıyorum bi papazı var gelene gidene parayla bi kağıt satıyo biz sattığı kağıt için cennetten arsa diye düşünmüştük
    yani hangi şehirde kaldığına bağlı..

  3. #3
    Dedeman oteli girnenin içinde sayılır.Hemen doğu ucunda.Bence kıbrısın engüzel yeri zaten girne.Limana in cafeler var.denizle bitişik.Saint hilarion kalesi var yakınında dağın tepesinden manzara ve türkiyeye bak.Lefkoşeye geç yarım saat zaten mesafe.sınırda çarşı var alışveriş içn.Tabii ne amaçla gittiğin ve zevkinede bağlı biraz ne diyimki.

  4. #4
    saolun ama sanırım gdecek bırı de lazım tek kaybolurum otelın servısı grneye gdıo ama gec donuo ucusa gec kalırım her hfta gelıorumda iş için boş boş hep...oldgmz yer heryere cok uzak bı sahıle yakın

  5. #5
    bende senelik iznimi geçirmek için arkadaşımın yanına gidiyorum hersene bir ay girneye hem çalışıyorum onlarla hem tatil yapıyorum.Görmediğim yeri çok nadir kıbrısın bana fazla cazip gelmiyo artık.Ama 1 ay soona falan gene gidecem 1 aylığına zaten askerliğimide orda yapmıştım.

  6. #6
    Faith_
    orada combo muydu neydi bi nevi uzun taksiler var... onlara binip lefkoşe girne arasında yolculuk yapabilirsin. yanlış hatırlamıyorsam taksi ücretleri de anlaşabiliyorsun. aman taksicilere dikkat çok enteresan insanlar kıbrıs taksicileri...

  7. #7
    bugun mrkete gttık o lımuzn taxyle okdr pahalı ama ya

  8. #8
    Uzun mesafelere calisiyor eski tip olan Comboslar hemde ucuza ben Tasucundan deniz Otobüsü ile girneye gidiyom genelde oradan da combos a binip Lefkosaya teyzemin yanina gidiyom,6 milyona götürüyorlar yarim saatlik yolu yaklasik 50km kadar,bence uygun fiyat yani.Ama herzaman fiyati soracaksin tabii...
    --------------------
    Ölügelin kisa mesafelere Otobüs yada dolmus almalisin,taksileri oldukca pahali tabii,ama bir Cennett gibi,Lefkosayi kalabalik oldugundan pek olmasada yinede cok severim Adayi

  9. #9
    çamlıbelde mavi köşkü gidebilirsin aynı zamanda kaçakçının köşkü diyede geçer

  10. #10
    combos ve çimen itimat
    eskiden taksicilerle anlaşabiliyorduk ama artık taksimetre kullanıyorlar
    lefkoşada gezilecek pek yer yok.lokmacı kapısının orda sınırda turlanılabilir.büyük han gezilebilir.arastada dolanilabilirselimiye camii görülmeli ve arapahmet camii.0noktasının kenarında bir sigara içilebilir ..lefkoşada son açılan pasha cassino otel görülmeli.
    girnede kaleye çıkılabilir güç ister.marinada batık müze gezilebilir.yeni casssino çiçeği burnunda efsane cratos cassino muhakkak görülmeli.cengiz topel için yapılan anıt görülmeli.
    maraş bölgesi mutlaka görülmeli.
    lefkeye gidip kıbrısi nazım efendi ziyaret edilip el verilmeli
    bol bol mandalina portakal yemeli

    dillirgaya gidip fırın kebabı yemeli.
    şeftali kebabı tadılmalı hellimli pide yenmeli
    karpazdaki eşşekciklere binilmelifalan filan işte



Benzer Konular

  1. Peygamberimizden Gece Olunca Güneş Nereye Gidiyor
    Konuyu Açan: evliyaa, Forum: İslamiyet.
    Cevap: 31
    Son Mesaj : 28-May-2013, 09:29
  2. Alkol Zehirlenmesinde Neler Yapılır?
    Konuyu Açan: teoka, Forum: Sağlık.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 30-Kas-2012, 10:51
  3. İçki Kumar Ve Kötü Alışkanlıkları Bıraktırmak için..
    Konuyu Açan: zalim, Forum: Rukye ve Tedavi.
    Cevap: 26
    Son Mesaj : 30-Haz-2012, 14:13
  4. Büyü Nasıl Yapılır Melekler Sihir Öğretirler Mi?
    Konuyu Açan: drako, Forum: Büyü.
    Cevap: 38
    Son Mesaj : 09-May-2012, 21:04
  5. Mykonos Adasında Ne Yapılır Nasıl Gidilir
    Konuyu Açan: SimqEE, Forum: Avrupa.
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 06-Eki-2011, 18:00
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com