7 Sayfadan 3. İlkİlk 12345 ... SonSon
Toplam 67 sonuçtan 21 ile 30 arası gösteriliyor
  1. #21
    2 gün önce benim leptop mefta oldu sizlere ömür hartdisk mi ne yanmış eeeeeee normaldır 7 sene kolaydegil her şey o mavi ekranla başlıyor zaten sürem doldu yenisine muracat diyor





  2. #22
    Murathan bu tip program goz boyamak gibidir yani sorunu kaldirmaz arka plana iter taki sorunu yeniden uyandiracak baska bir velet bulasana kadar...
    cunku bu programlar regedit bolumundeki pis anahtarlari sadece devredisi yapar (sozde temizledim der) arti system32 bolumdeki kalan atiklara dokunmaz...bu sanki bir dolapta tuketilmis urunleri kabini birakmak gibi bir sey bir ara dolup tasar ici bos olsada...

  3. #23
    Olcix, eger sorun hardisk ise kolay cozulur...cunku hardiske ulasmak leptoplarad kolaydir...en azindan kulanmak istemiyorsan bile satarsin yeni bilgisayarin maliyetini dusurursun...

  4. #24
    Alıntı caner79 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Murathan bu tip program goz boyamak gibidir yani sorunu kaldirmaz arka plana iter taki sorunu yeniden uyandiracak baska bir velet bulasana kadar...
    cunku bu programlar regedit bolumundeki pis anahtarlari sadece devredisi yapar (sozde temizledim der) arti system32 bolumdeki kalan atiklara dokunmaz...bu sanki bir dolapta tuketilmis urunleri kabini birakmak gibi bir sey bir ara dolup tasar ici bos olsada...
    bu proğramın mantığı şu:nette gezinirken ya da pc den kaldırılan proğramlar mutlaka geçici dosya ya da boş klasör bırakır ve zamanla bunlar birikir ve pc nin performansını yavaşlatır dolayısıyla bunların temizlenmesi de bi nebze pc yi rahatlatır...pc yavaşlamasının birden fazla nedeni olabilir başta virüs bulaşmıştır ya da ram düşüktür ya da driver çakışması vardır ya da harddisk te badsector vardır veya işlemci ısısı yüksektir fan temizlenmeli ve yağlanmalıdır


  5. #25
    mavi ekran hatası almıyorsa büyük ihtimalle virüs bulaşmıştır ..
    virüsün bulaşması için program veya oyun yüklemek gerekmez ..herhangi bir internet sitesinden de rahatlıkla bulaşabilir...ayrıca uzun süreli kullanımlarda makinanın içinde biriken toz vesaire gibi şeylerde uçurabilir aleti..
    vistaya gelince kullanıcının ve bilgisayarın en büyük düşmanı olan bir microsoft fiyaskosudur ....
    ya xp yada windows 7 yüklemek en doğrusu ..
    ayrıca soğutucu kullanıyormu arkadaş..
    bazen ekran kartı yansa bile pc çalışıyormuş gibi yapar ..mesela benimki ..
    altı hafif yamulmuş arada takılsada hala çalışıyor

    ha bu arada en önemlisini unuttum ..windows güncellemeleri açık mı ?
    bilgisayar güncelllemeleri alıyorsa zaten o makinadan hiçbirşey beklemeyin çöker ..
    driver güncelleme yada windows güncellemeleri aslında kullanıcıya zarar ettirmek için icat edilmiş şeyler .siz aldığınız bilgisayarın servisini aradığınızda size şiddetle ne kadar güncellemem varsa alın der yerseniz ondan sonra pc çöker ve siz yeni bir laptop yada pc almak zorunda kalırsınız maalesef..
    kendilerininde dediği gibi '' efendim bazı güncellemeler uygun olmayabilir makinenize düzgün çalışmayabilir '' iyide benim makinamı anormalleştirecekse ne yapayım ben o güncellemeyi ?


  6. #26
    benim fan danda düdük gibi ses geliyo ..bide şarkı açınca bi süre sonra bilgisayar donuyo ses robota dönüşüp yeniden başlatmak zorunda kalıyorum

  7. #27
    denetim masasındaki güncellemelerin mantığı işletim sisteminin legal ya da illegal olup olmadığını tespit etme amaçlı sonucta bu güncellemelerin tamamı tuzak format sonrası birer birer kapatılmalı namık

  8. #28
    Alıntı sarı_panter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim fan danda düdük gibi ses geliyo ..bide şarkı açınca bi süre sonra bilgisayar donuyo ses robota dönüşüp yeniden başlatmak zorunda kalıyorum

    fan temizlenip yağlanacak donma sorunu ısınma kaynklı fan yeterince soğutamadığı için chipset ya da işlemci ısınıyor ve dolayısıyla pc donuyor...bakım yaptırın!

  9. #29
    Alıntı Murathan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu proğramın mantığı şu:nette gezinirken ya da pc den kaldırılan proğramlar mutlaka geçici dosya ya da boş klasör bırakır ve zamanla bunlar birikir ve pc nin performansını yavaşlatır dolayısıyla bunların temizlenmesi de bi nebze pc yi rahatlatır...pc yavaşlamasının birden fazla nedeni olabilir başta virüs bulaşmıştır ya da ram düşüktür ya da driver çakışması vardır ya da harddisk te badsector vardır veya işlemci ısısı yüksektir fan temizlenmeli ve yağlanmalıdır

    bende bu ve butur gibi programlar tam temizlik yapmazlar....bilmem bilgisayarin ask arama motoru gibi seyler bulastimi..bu tur promgralar "programfiles" + regedit girislerini temizler ama sytem32 ve regediteki sofware aktifleme anahtarlara dokunmazlar...yani sonunda temizledigini saniyorsun ama sanki hali altina itmis gibi oluyor...bi ara yine ortaya cikar...

  10. #30
    Alıntı ıspanaknamık Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    ha bu arada en önemlisini unuttum ..windows güncellemeleri açık mı ?
    bilgisayar güncelllemeleri alıyorsa zaten o makinadan hiçbirşey beklemeyin çöker ..
    driver güncelleme yada windows güncellemeleri aslında kullanıcıya zarar ettirmek için icat edilmiş şeyler .siz aldığınız bilgisayarın servisini aradığınızda size şiddetle ne kadar güncellemem varsa alın der yerseniz ondan sonra pc çöker ve siz yeni bir laptop yada pc almak zorunda kalırsınız maalesef..
    kendilerininde dediği gibi '' efendim bazı güncellemeler uygun olmayabilir makinenize düzgün çalışmayabilir '' iyide benim makinamı anormalleştirecekse ne yapayım ben o güncellemeyi ?

    bu bolume tamamen katiliyorum ..........



7 Sayfadan 3. İlkİlk 12345 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Çok Garip Bir Olay
    Konuyu Açan: godra, Forum: Doğaüstü Olaylar ve Varlıklar.
    Cevap: 20
    Son Mesaj : 18-Mar-2014, 14:30
  2. Cinler Bu Tarafta Ne Yapar?(Çok Konuşulduğu için Koydum.)
    Konuyu Açan: faust, Forum: Doğaüstü Olaylar ve Varlıklar.
    Cevap: 21
    Son Mesaj : 20-Şub-2014, 19:47
  3. Çok Uyumaktan Şikayetçi Olanlara
    Konuyu Açan: star67, Forum: Rukye ve Tedavi.
    Cevap: 47
    Son Mesaj : 12-Şub-2014, 22:17
  4. İç Sıkıntısına Endişeye Karşı Ne Yapabilirim Çok Yoruldum Artık
    Konuyu Açan: revan, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 01-Şub-2011, 10:34
  5. Bilgisayarım Çok Yavaş
    Konuyu Açan: sensei, Forum: Bilgisayar & Cep Telefonu.
    Cevap: 16
    Son Mesaj : 26-Eyl-2010, 21:46
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com