5 Sayfadan 1. 123 ... SonSon
Toplam 47 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1
    yalandünya

    Llütfen Yardım Edin...

    sitenizi nette gezerken gördüm.ve sizlerden yardım istemeye karar verdim.inş yardım elini uzatacak birileri vardır...
    ben 12 yıllaık evliyim.eşimle bunca yıl ite kaka bi evliliği paylaştık.acısıyla tatlısıyla.allah bağışlarsa bir evladımız var.sorun şiddetli geçimsizlik.bir türlü ortak noktamız yok.onu alttan almayı denedim olmadı konuştum olmadı sustum olmadı.eşimin bana haksız yere şiddet uyguladığı çok oldu.öyleki aynaya bakamaz olduğum acı günlerim...her zaman yuvama sahip çıktım.evladımın hatrı deyip katlandım.ta ki bi akrabasıyla beni aldatana dek.öyle bakımsız sallım saçak bi kadında değilim.aksine herkes imrenir bana.bunu öğrendikten sonra boşanmaya karar verdim.aynı çatı altında bir yıla yakın bir süre ayrı yaşadım.hiç konuşmadan.aynı sofrayı bile paylaşmadan...aileme duyurdum.bana sahip çıkmak yerine hepsi arkasını döndü.bide yetmez gibi küstüler bana.bi süre gçrüşmediler.sırf yuvam yıkılmasın diye.ama benim çektiğim acının bilincinde değildi kimse.çok gece sabahladım ağlaya ağlaya.çevremde dostum dediklerimin bile gerçek yüzünü gördüm.yani hayatta oğlumdan başka hiç birşeyimin olmadığınıda görmüş oldum.aylarca iş aradım.gazete ilanları internet...başıma olmadık şeyler geldi.ve ben bu evden gidemedim.güya bi iş bulucak evladımıda alıp kimselere muhtaç olmadan bi hayat kurcaktım kendime.başaramadım...araya girenlerin vesilesiyle barıştım.mecburdum.herşeyi yutup yeniden denemek istedim.barışalı birbuçuk ay oldu.ve biz başa yeniden döndük.çünkü sahipsiz çaresiz olduğumu ailemin yanımda olmadığını bilerek beni eskisinden daha fazla ezmeye başladı.çirkin hakaretler küfürler aşağılamalar.sen ben ne dersem yapmak zorundasın diyor.bana şart koşamassın işine gelmiosa çeker gidrsin diyor.peki nereye kime?canım dediklerim bana bunları yaşatırken kime güvenir kime giderim.allah affetsin intiharı bile düşündüm.çekip gitmeyi bile...ama oğluma acı yaşatmaya hakkım yok.herkes beni yaktı ben ona nasıl kıyarım başını nasıl önüne eğdirip gözyaşı akıtırım gözünden?hakkım yok buna.şimdi çaresiz ve çözümsüzüm.aileside kendide bana bi köpekmişim gibi davranıyor.ne yapsam suçluyum.saygıda kusur etsem gam yemiycem.ama şunu öğrettiler bana.dünyada iyilere yer yokmuş.başınızı ağrıttım biliyorum.sizden yardım istiyorum.yuvama huzur istiyorum.artık başımı yastığa koyarken şükretmek istiyorum.büyünün günahınıda biliyorum ama onu bile yapacak kadar çaresiz kaldım.hergün dua ediyorum.rabbim gör bu kulunu ben yoruldum diyorum.yanlış şeyler yaparak hayatımı mahvetmek istemiyorum.lütfen allah rızası için yardım edin.isterseniz özelden msj atın.lütfen...





  2. #2
    drop
    üzüldüm yaa.. herkesin bi sıkıntısıı var.bende şimdi diyodumki kendime Allah'ım neden bu acıyı yaşatıyorsun.sevdiğimi çok özledim ve o buralardan bile gidiyor diye.. ama döndüm yine şükrettim bu konuyu okuyunca.. Allah yardımcın olsun.kocanı ıslah etsin.. sen yinede büyüye yönelme.bu sitede çok güzel dualar var onları et rabbim kabul eder.büyü tesir etmeyince dönüp el aççağın yine Rabbim olucak.sen kötüye yönelme ona yönelki istemeye herzaman yüzün olsun...
    hayatta ne olursa olsun unutma bir oğlun var.acınla onu acıya boğmak gibi bir düşünce bile geçirme aklından.ne zorluklar aşılıyor,unutuluyor.. geçer,Rabbim bu acıları yaşatıyorsa,sabredene mükafatınıda veriyor bundan hiç şüphen olmasın..

  3. #3
    emirdagli
    Allah sabır versin,(Namaz ve sabırla Allahtan yardım isteyin)
    Öncelikle büyüye asla baş vurmayın.Kuran okuyun,bilmiyorsanız öğrenin..

    İntiharı da düşünmeyin.Maddi olarak kendinizden daha aşağıda olanları düşünün ve şükredin.Manevi olarak da kendinizden daha yukarıda olanları düşünün ve imrenin..

    İnsanlar farklı şekillerde imtihana tabi tutulabiliyor..
    İyi insanlarla arkadaşlık kurun..

    Elbette ayrılmak boşanmak hoş bir şey değildir,kimse tasvip etmez,lakin şiddetli geçimsizlik durumunda son çare olarak dinimiz buna izin vermiştir.

    Nerden katılıyorsunuz bilmiyor ama devletin bu durumda olan kadınlara yardım eden yardım kuruluşları olabiliyor,bir şekilde istifade edebilirsiniz..

    Namaz ve sabırla Allahtan yardım isteyin..

  4. #4
    yalandünya
    çok teşekkür ederim arkadaşım.haklısın ama öyle zor ki...zormuş ki...

  5. #5
    Auraile6his

    Red face

    Cok uzuldum kardesim , Dualarim seninle Allah yardimcin olsun. Eger oglunu sana bagisladiysa , bil ki seni siniyordur. Yuce Rabbimiz , sevdigi kuluna zorluklar verirmis bunu unutma. Bunalmis oldugunu biliyorum , burada hepimiz sana destekci oluruz .Kendini toparlaman icin , cocugunun sana ihtiyaci oldugunu morale ihtiyaci oldugunu unutma. Kati kalpleri yumusaticak yine senin sabirli bekleyisin , ve yuvanin huzuru icin okuyacagin dualardir. Her huzuru tanesi , bir dua ile can alir .

  6. #6
    yalandünya
    sevgili aura doğru diyorsun.ama sabrım sınırda artık.dayanamıyorum.yıllardır yalvara yakara dua ettim ve ediyorum.bana deli divane bir aşkla evlenmiş bir insan nasıl bu hale gelir bilemedim ki.bir zamanlar evde büyüye dair birşeyler bulup yok etmiştim.acaba onalrdan mı bu etkileniş diyorum.ailesiyle beni bi hocaya götürmüştü eşimin düzelmesi için çok uzun zaman evvel.ondan sonra dahada kötü oldu herşey.artık herşeyden herkesden şüphelenir oldum...

  7. #7
    drop
    bazen bozdurmak için yapılan şeylerde de hata olursa onlarda ters tepki verebiliyor.. ama şu var iradesi sağlam bir insansa büyü pekte etkilemiyor..
    sonuçta herşey bir sınav ve yinede şükretki rabbim sağlıkla sınamasın.. kolay değil mutlaka yaşadıkların ama sen oğlun için ayakta kalmalısın.unutma sen ona herzaman lazımsın.. sen onun için güçlü olmak zorundasın.Rabbim bir çözüm vericektir mutlaka sen hep en kötüyü değilde,en iyiyi düşünmeye çalış.her zaman iyi şeyleri düşünki,güzel şeyler seni bulsun.. duanı hiç eksik etme.. bugün olmasada,bir gün mutlaka cevap gelicektir.. senin için dua edicem.. edicek birsürü arkadaşlarda olucaktır bu sitede mutlaka..
    ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN..

  8. #8
    yalandünya
    drop sağol kardeşim.allah razı olsun senden ve ilgilenen tüm kardeşlerimden....

  9. #9

    Canım kardeşim

    yazmış olduğun mesajı okudum .Her şeyden önce allah sabır versin diyoru. .Ama şu bir gercekki Ölmek kesişn bir sorun değil bunu elbet biliyorsundur ,zaten dinimzde kendi canına ve başkasını canına kast etmek çok günah.Her şeyden önce sabır etmesini bileceksin ve bu olayların bir imtihan olduğunu düşüneceksin elinden tevekkülü bırakma vede asi kesinlikle olma. Ben sana yardımcı olacağımı zannediyorum Cenabı Allahın iziniyle şu bir gercek bilgi ve yeteneklerimle bunun karşılığında bana hayır duvaların yeter . kardeşim ben sana msn adresimi veriyorum senle ricam buradan görüşme yaparsak seviniri. bana eşin ve senin hakkında bazı sotularım olcak bu konuları bilirsem Allahın iziniyle sıkıntılarını ,Allahın iziniyle düzeltmeye çalışacağım .Çünkü senin gibi sorunlu bir kaç dostla tanıştım ve yardımcı oldum.Ama şu bir gercekki beni sakın büyücü,nukacı, ve yahut şarlatan zannetmeyin , Ben Allah yolunda olan ve Allah rızası içi bazı aile içi skıntıları çözen ve maddi ve manevi konularda yarmımcı olmaya calışan bir kulum. Ancak size vereceğim bilgi ve anattarla iş ve aile düzeninizin düzeleceğine ALLHIN iziniyle inanıyorum. Allaha emenet olun.Saygılarımla

  10. #10
    nihat
    anlatınız bana yardım cı olayım yanlız ölüme ve yaşlılıga care yok



5 Sayfadan 1. 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Lütfen Yardım Edin
    Konuyu Açan: dost110, Forum: Bilgisayar & Cep Telefonu.
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 03-Tem-2009, 22:55
  2. Yardım edin lütfen !
    Konuyu Açan: Sener, Forum: Yaşadığınız Doğaüstü Olayları Paylaşın.
    Cevap: 31
    Son Mesaj : 11-Ağu-2008, 20:53
  3. Antrede durup bizi izleyen varlık??yardım edin lütfen
    Konuyu Açan: pil sung, Forum: Yaşadığınız Doğaüstü Olayları Paylaşın.
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 16-Haz-2008, 19:54
  4. Nolur Bana Yardım Edin
    Konuyu Açan: didem, Forum: Büyü İle İlgili Soru ve Yardım.
    Cevap: 25
    Son Mesaj : 06-Eyl-2007, 02:19
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com