3 Sayfadan 1. 123 SonSon
Toplam 28 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1
    zalim

    Sirinlik Duasi

    ŞİRİNLİK İÇİN

    sevdiklerinin gözüne şirin gözükmek için,her gün kendine oku

    BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM
    Gulutullahe evirrahman ey yamen tedu felehül esmail hüsna ve la techer bi selatike ve la tu ha fid biyha vep degi beyne zalike sebile ve gulul hamdi lilla illezi lem yeddehiz veleden velem ye kül lehü şerikül fil mülk ve liyyü minez zillü ve kebbürü tek bira





  2. #2
    elacayib
    Peki tesirli oluyor mu, tecrübe eden oldu mu bunu? Güzel paylaşım sağol.

  3. #3
    omer1982
    elacayip sen zaten gül majisi yapmadın mı

  4. #4
    elacayib
    O ayrıydı usta!

  5. #5
    elacayib
    Bu şekli kalbinin üzerine çiz ve hergün kırmızı gül yaprağı ile şekli mest et. Muhakkak ki insanlara pek şirin gözükeceksiniz.

  6. #6
    zalim
    elacayip dneyen oldu ama tesiri kisiden kisiye degisiyor
    bir arkadasimiz her sabah bi kez kendine okudu ve 10 gun icinde esi ona karsi daha degisik davranmaya baslamis etrfindaki arkadaslari kadin olsun erkek olsun daha iyi davranmaya daha bi sevgiyle yaklasmaya basladi
    tabi okumadan once kalben niyet ne sekil olursa o sekilde tesir ediyor

  7. #7
    Hudhud
    Alıntı zalim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elacayip dneyen oldu ama tesiri kisiden kisiye degisiyor
    bir arkadasimiz her sabah bi kez kendine okudu ve 10 gun icinde esi ona karsi daha degisik davranmaya baslamis etrfindaki arkadaslari kadin olsun erkek olsun daha iyi davranmaya daha bi sevgiyle yaklasmaya basladi
    tabi okumadan once kalben niyet ne sekil olursa o sekilde tesir ediyor
    Duanin tercümesinide yazabilir misin?
    --------------------
    Alıntı elacayib Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu şekli kalbinin üzerine çiz ve hergün kırmızı gül yaprağı ile şekli mest et. Muhakkak ki insanlara pek şirin gözükeceksiniz.
    orda merdud mu yaziliyo? Yoksa ben mi yanlis okuyorum?

  8. #8
    sefamerve
    yaa bu iyi hep seker kız olucaz okuyunca eline saglık

  9. #9
    umutsuz
    ben duayı hergun okurum ama yanlıs yazılmıs bazı yerleri

  10. #10
    psychick
    ben zaten şirinim ama denıyım etkisi geçiodur inş yoksa sıkılırım kalırım öle pek şirin şirin dua yanlış demiş arkadaş yanlış olan kısımlar düzelsin ondan sonra okıyım ....



3 Sayfadan 1. 123 SonSon

Benzer Konular

  1. Şahmeran Duası
    Konuyu Açan: Urumhamatahayil, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 483
    Son Mesaj : 24-Oca-2014, 16:28
  2. Çevirgel Duası
    Konuyu Açan: SCARRED, Forum: Sevgi ve Muhabbet için Dualar.
    Cevap: 1043
    Son Mesaj : 30-Tem-2013, 20:37
  3. Şirinlik Duası (Her Gören Sever)
    Konuyu Açan: cadı_kız, Forum: Sevgi ve Muhabbet için Dualar.
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 17-Tem-2013, 16:20
  4. Şişirme Duası
    Konuyu Açan: 3ni6w4tic, Forum: Havas & Hüddam.
    Cevap: 35
    Son Mesaj : 27-Ara-2012, 23:45

Bu Konu İçin Etiketler

Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com