7 Sayfadan 1. 123 ... SonSon
Toplam 65 sonuçtan 1 ile 10 arası gösteriliyor
  1. #1
    sebnem er

    Ümmü Sübyandan Kurtulmanın Çaresini Bilen Varmı?

    Arkadaşlar ümmü sübayan denilen varlıktan kurtulmanın çaresini bilen var mı? Bakım yapan bazı kişiler bende ümmü sübyan denilen varlığın olduğunu söylediler.Bu varlık toplumda yayılmış kanaatin aksine sadece hamile kadınlara musallat olmazmış.Genç bir kıza musallat olursa kısmetini bağlar evde bırakırmış, bir dükkana musallat olursa bereketini götürürmüş, hamile bir kadına musallat olursa çocuğunu öldürürmüş vs..Benim yıllardır yani çocukluğumdan beri işlerim hep yarım kalır, başkalarının bana yaptığı işlerde yarım kalır, biriyle görüşsem 2. görüşmede benden uzaklaşır, oldu tamam dediğim işler aniden yıkılır , bazı arkadaşlar diyor ya sevdiğim gözümün önünde evlendi ben kaç defa yaşadım bunu. Artık hocalara güvenim kalmadı çünkü bugüne kadar birçok hocaya gittim yaptık tamam iyileştin diyorlar boş.Arkadaşlar Allah rızası için bu derdin çaresini bilen varsa yardımcı olsun çok duacı olurum ve belki benim gibi bu dertten muzdarip olupta bilmeyenlerde kurtulur.





  2. #2
    ben daha önce böyle birşey hiç duymadım arkadaşım yani ümmü sübyanın ne olduğunu bilmem bilen arkadaşlar vardır yardım ederler Allah kurtarsın

  3. #3
    Halk arasında Sübyan olarak bilinen rahatsızlık bir Cin'in eseridir. Aslında Tıp harici tüm rahatsızlıklarda Cin ve Peri'lerin eseridir diyebiliriz.
    Bir kadın rahatsızlığı olan bu durumu meydana getiren Cin'in adı Ümmüs-Sübyan'dır. Kelime manası itibarı ile Sübyan anası yani çocuk anası anlamına gelse de durum bu şekilde değildir. Bu Cin'in çocuğu olmadığından çocuğu olan yada tüm cinsel işlevleri yerinde olan kadınlara musallat olurlar. Tabii bununda bir çok nedeni var. Yani tüm dünya kadınlarına musallat olmuyor.
    Neler yapabileceğine gelince öncelikle Adet dönemlerinde çok ağrı verirler. Kadın ağrıdan kendinden geçer bazen de yatağa düşer. Her kadında ağrı şiddeti değişik olabilir.
    Hamile kalan kadınlarında korkulu rüyası olur. Bebeğin düşmesine sebep olur. Bu olmazsa Bebeğin kırkı çıkana kadar onu öldürür. Genellikle havale yani yüksek ateş sebebi ile öldürür. Buda olmazsa çocuğu yedi yaşına kadar mutlaka öldürür.
    Tabii hiç bir önlem alınmazsa...
    Çaresi odur ki anne için usulüne uygun bir şekilde bir kaç uygulama yapıla.
    Diye yazar eski Havas kitaplarında...

    ================================================== ====
    Size tavsiyem ehil bir hocadan yardım almanızdır.Kendi başınıza haledebilirmisiniz bilemiyorum.Yanlış birşey yapmamanızı tavsiye ederim.

  4. #4
    hamile kadına ve lahusa olan kadına al gelir ayrıca insanları arasırada karabasan yoklar 3 harflilerde gelir senn söylediğin şeyleri ilk kez duyuyorum ayet-el kürsiyi uyumadan önce 8 kez okursan evinin çevresini yatağının 4 köşesini yüce allah korur ve seni sabaha kadarda bir melek başında durup bekler dediğimi yap korkma kısmet içinde bir dua var hergün onu oku allah nasip ederse bütün sıkıntılarından kurtulursun arkadaşım hocaya falan gitme eskiden iyi hocalar şimdi hepsi yalancı dualar insanları korumak için vardır insanlara göndermiştir bizim kalp gözümüzün açılması için varlardır

  5. #5
    sebnem er
    Alıntı nova Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben daha önce böyle birşey hiç duymadım arkadaşım yani ümmü sübyanın ne olduğunu bilmem bilen arkadaşlar vardır yardım ederler Allah kurtarsın
    Teşekkür ederim arkadaşım bütün sıkıntıda olanları Allah kurtarsın.
    --------------------
    Alıntı LOVE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halk arasında Sübyan olarak bilinen rahatsızlık bir Cin'in eseridir. Aslında Tıp harici tüm rahatsızlıklarda Cin ve Peri'lerin eseridir diyebiliriz.
    Bir kadın rahatsızlığı olan bu durumu meydana getiren Cin'in adı Ümmüs-Sübyan'dır. Kelime manası itibarı ile Sübyan anası yani çocuk anası anlamına gelse de durum bu şekilde değildir. Bu Cin'in çocuğu olmadığından çocuğu olan yada tüm cinsel işlevleri yerinde olan kadınlara musallat olurlar. Tabii bununda bir çok nedeni var. Yani tüm dünya kadınlarına musallat olmuyor.
    Neler yapabileceğine gelince öncelikle Adet dönemlerinde çok ağrı verirler. Kadın ağrıdan kendin geçer bazen de yatağa düşer. Her kadında ağrı şiddeti değişik olabilir.
    Hamile kalan kadınlarında korkulu rüyası olur. Bebeğin düşmesine sebep olur. Bu olmazsa Bebeğin kırkı çıkana kadar onu öldürür. Genellikle havale yani yüksek ateş sebebi ile öldürür. Buda olmazsa çocuğu yedi yaşına kadar mutlaka öldürür.
    Tabii hiç bir önlem alınmazsa...
    Çaresi odur ki anne için usulüne uygun bir şekilde bir kaç uygulama yapıla.
    Diye yazar eski Havas kitaplarında...

    ================================================== ====
    Size tavsiyem ehil bir hocadan yardım almanızdır.Kendi başınıza haledebilirmisiniz bilemiyorum.Yanlış birşey yapmamanızı taviye ederim.

    Teşekkür ederim ehil bir hoca bulsam.O kadar ki sahtekar hocalar ümidim kırıldı demekki diyorum derdimin dermanı yok.Çünkü o kadar çok hocaya gittim ki sonuç sıfır.
    --------------------
    Alıntı pinar945 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hamile kadına ve lahusa olan kadına al gelir ayrıca insanları arasırada karabasan yoklar 3 harflilerde gelir senn söylediğin şeyleri ilk kez duyuyorum ayetek kürsiyi uyumadan önce 8 kez okursan evinin çevresini yatağının 4 köşesini yüce allah korur ve seni sabaha kadarda bir melek başında durup bekler dediğimi yap korkma kısmet içinde bir dua var hergün onu oku allah nasip ederse bütün sıkıntılarından kurtulursun arkadaşım hocaya falan gitme eskiden iyi hocalar şimdi hepsi yalancı dualar insanları korumak için vardır insanlara göndermiştir bizim kalp gözümüzün açılması için varlardır
    Teşekür ederim pınar945 duaları zaten bırakmamaya çalışıyorum.Hocaların filan hepsinin demeyelimde %99 unun hikaye olduğunu düşünüyorum.Kendilerini kurtarmaktan acizler.Hasta olduğunu sanan insanlara telkin vererek psikolojilerini düzeltiyorlar buda onların kerameti oluyor sanki nam yapıyorlar.Ama iş gerçek bir cinli hastaya gelince kaçarlar.Çünkü yalancı kendini nasıl kurtaracak sonra .Kısmet için bir dua var demişsiniz o hangisidir acaba ?Ben burada buldukça okuyorum ama.

  6. #6
    1 fatiha,1ayetel kürsi,1felak,1nas,haşr suresinin son 4 ayeti,1tebbet,1ihlas,1salavat,7 selamün kavlen minrabbinrahıym her duanın başında besmele olsun
    --------------------
    yazıp üzerinde taşırsanız probleminiz olmaz inşallah

  7. #7
    sebnem er
    Alıntı tcebeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 fatiha,1ayetel kürsi,1felak,1nas,haşr suresinin son 4 ayeti,1tebbet,1ihlas,1salavat,7 selamün kavlen minrabbinrahıym her duanın başında besmele olsun
    --------------------
    yazıp üzerinde taşırsanız probleminiz olmaz inşallah
    Teşekkür ederim tavsiyeniz için.Muhakkak deneyeceğim.Arapça yazma gibi bir imkanım yok ama en azından devamlı okumayı adet haline getiririm.Suyada okur içerim.Bu şekilde faydası olurmu sizce ? Çünkü arapça bilen normal insanlar yazmaya yanaşmaz.Ancak cami hocaları belki yazar.İnşallah şifa bulurum sağolun.

  8. #8
    kemtamin
    bende de ümmü sübyan oldugu söylendı ama hıc agrısız regl dönemı gecırırım we hıcbır kısmetım de kapalı degıldır.allaha cok sukur hem okul hem de erkek konusunda hıcbır zaman kötü seyler yasamadım hep karsıma ıyı ınsanlar ıyı fırsatlar cıktı demek ıstedgım hocalara cok ıtımat etmeyınız (ısını adam gıbı yapanlara değil sözüm tabi ki)

  9. #9
    tomris46
    ben de de olumsuz durumlar var ama etrafımla alakalı dııl.mesela cok ii fırsatlar cıkıo karsıma cok sukur ozellıkle es,sevgılı olma yolunda ama ben bı turlu cesaret edemıorum elımde var olanı da bı sekılde kendı ırademle uzaklastırıorum kendımden yanı baglanamıorum,daha dorusu baslamadan bıtırıorum gunememıorum korkuorum nolur bana da yardım edın bırı benım kısmetımı baglamıs olabılır mı cunku bu konuda hep kaybeden ben oluorummm hem de ortada bişi yokken

  10. #10
    sebnem er
    Alıntı kemtamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende de ümmü sübyan oldugu söylendı ama hıc agrısız regl dönemı gecırırım we hıcbır kısmetım de kapalı degıldır.allaha cok sukur hem okul hem de erkek konusunda hıcbır zaman kötü seyler yasamadım hep karsıma ıyı ınsanlar ıyı fırsatlar cıktı demek ıstedgım hocalara cok ıtımat etmeyınız (ısını adam gıbı yapanlara değil sözüm tabi ki)
    Doğru söylüyorsunuz bende inanmıyorum hocalara ama bütün belirtileri gösterdiği için başka da çarem kalmıyor.Psikolojik olarak çok mücadele ettim ediyorumda. Fakat her seferinde başa döndüğümü görünce ümitsizlik başlıyor yine.Azmim bitiyor.



7 Sayfadan 1. 123 ... SonSon

Benzer Konular

  1. Konuşamayan Çocuk İçin Dua Bilen Varmı? Lütfen
    Konuyu Açan: dolby, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 27
    Son Mesaj : 31-Eki-2012, 14:20
  2. Bana Nasil Dönecek Bilen Varmi
    Konuyu Açan: exorcist62, Forum: Havas & Hüddam Soru ve Yardım.
    Cevap: 28
    Son Mesaj : 06-Eyl-2010, 11:50
  3. Fasulye Falını Bilen Varmı
    Konuyu Açan: erguvan, Forum: Astroloji, Fal ve Kehanetler.
    Cevap: 11
    Son Mesaj : 22-Mar-2010, 20:19
  4. Bilen Varmı
    Konuyu Açan: camomille, Forum: Bilgisayar & Cep Telefonu.
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 10-Eki-2008, 21:59
  5. Arkadaşlar bunların anlamlarını bilen varmı
    Konuyu Açan: xerto, Forum: Astroloji ve Burçlar.
    Cevap: 34
    Son Mesaj : 29-Oca-2008, 16:54
Sitemiz kişiler arası iletişimi sağlayan bir servis sağlayıcıdır. Kişilerin yazdıkları kendi sorumluluklarındadır.
Hukuki gerekçeler ile kaldırılması talep edilen içerikler için lütfen iletişim linkini kullanınız.

Sitemizdeki yazılar telif hakları ile korunmaktadır. İzinsiz alıntı yapılamaz ©estanbul.com