Jump to content

galaxy

Üye
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

galaxy last won the day on May 8

galaxy had the most liked content!

Community Reputation

2,722 Excellent

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hakli olabilirsin ben boyle dusunmemistim. Yani senin deyiminle meyvelerdeki tatli gida dedigini ben dogal tatli diye dusundugumden kuru meyve bile tuketiyordum kuru uzum incir kayisi hurma . Bal pekmez 4 sene boyunca nadiren seker kullandim islenmis gida diye dusunmustum sekeri
  2. Sagolasin Tam anlayamadim soruyu kusura bakma Soyle anlatayim Pek istah olmuyo zaten insanda .bazen zorluyodum kendimi Tatli meyvelerdeki seker ve beyaz seker cok farkliymis Saglikci bir akrabam soylemisti kanser hucreleri sekerden besleniyo .Seker yerine tatli meyve tuket bol bol sivi tuket diye Sade su nadiren ictim pekmez serbeti veya limon koydum hep ictigim suya Doktorum destekliyodu bu sekil beslenmemi lakin sunu yeme bunu ye gibi tavsiyede bulunmadi hic.
  3. ben yasadigim o aciyi sanciyi o donemki psikolijimi hatirlamak bile istemiyorum artik . Kemoterapi ve ilaclar haricinde ben bitkilerle tedaviye de yoneldim. Duzenli corek otu yagi . Civan perpemi cayi.karbonat kaynatip ictim .zeytin yagli kudret nari ..paca corbasi seker tamamen kestim . Islenmis gidalari kesinlikle tuketmedim .bal hurma meyve sebze agirlikli beslendim Bir gun geri gelebilir dedi doktor bedeninde bi yerlerde uyuyo onu uyandiran faktor ne bilmiyoruz dedi . Rabbim safi ismi hurmetine derman arayan kullarina sifa versin
  4. Aldigim pirasa fidelerinin saksinin ustu simli gibiydi bende bu ne demistim ....balik pulumuydu acaba diyorum simdi Birde maya bildigimiz ekmek yapmak icin kullandigimiz mayami? Dosaj nasil yapiyorsun mesela bir litre suya kac gr maya koyuyorsun? .
  5. Deneyimimi paylasmak istedim belki birilerine faydam dokunur ☺ Saksilarda yetistirdigim icin galiba cok su cok geldi . son iki haftadir arada yagan yagmur toprak hep islak kaldi .kavunlarin yapraklari sararmisti feslegenim hic iyi durumda deyildi limon otu yapraklarini dokuyordu yeni yapraklarda lekeli cikiyordu Ilk olarak sitede okumustum uc bes gun once hidrojen peroksitin bitkilere faydasini internettende arastirdim. Denemeye karar verdim 2 litre suya 2 cay kasigi hidrojen peroksit koyup bitkilerin kokune doktum. Suphanallah dedim az evvel gorunce kavun ve salataligim yapraklarinin rengi yesile donmus hala saskinim insallah diger bitkilerede fayda etmistir onlarda gozle gorunen belirti yok simdilk.
  6. Ben ciceklerime ve yetistirdigim butun bitkilerime evdekiler terasdakiler boceklendiginde dogal oldugunu dusundugum bocek ilacimi kendim hazirliyorum . 1 litre suya 1 tatli kasigi toz karbonat iyice eritiyorum sonra 1 tatli kasigi sivi arap sabunu ilave edip iyice karistiriyorum Bu karisimi pispis siseye koyup bitkilerin yapraklarini alt ust iyice islatiyorum Baya fayda ediyo ama sakin gunesin en etkili oldugu saatlerde yapmayin
  7. cüce karpuz diye biliyorum belkide.yanlis biliyorumdur mini mini karpuz gorunumunde. Buyuklugu zeytin kadar salatalik cinsi ..az acimsi tadi var cok guzel tursusu oluyor .
  8. Toprak insanin bedendeki kotu energiyi aliyo bence . Terasimda saksilarda yetistiriyorum cicek sebze . Pencere kenarinda mart gibi basladim cimlendirdim ..gecen hafta terasda saksilarda yerini aldi fideler. Tohumlarimi 1 veya 2 gun aspirinli suda bekletiyorum daha cabuk cimleniyor Elbette saksida yetisen sebze ne kadar urun alknir ama hobi iste ☺. Sögüt agaci yapraksiz taze dallari bir kovada 2 -3 hafta islatip dallari cope atiyorkm .Kalan suyu diktigim fidelere can suyu olarak kullaniyorum.Kok salmasini tetikliyomus bir arkadastan ogrenmistim Cüce karpuz Kudretnari Altin cilek Salatalik Acur Kil biber Findik domates Findik domates Cikolata nane Kekik Gul hatmi Tilki kuyrugu cicegi Ayni sefa cicegi Kadife cicegi Muz kabuklarini cope atmak yerine kucuk kucuk kesip saksilarin kenarina gomuyorum bitkinin potasium iihtiyacini karsiliyo,ufalanmis yumurta kabugu gomuyorum toprataki kalsium dengeliyor , demlikte kalan cay yapraklari , kahve telvesi cope atmiyorum saksidaki bitkilere veriyorum gubre yerine geciyor ..
×
×
  • Create New...