Jump to content

Freestyle

Üye
  • Content Count

    2,506
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

Everything posted by Freestyle

  1. 21. Yüzyılın modası gayri nizami savaşlar, erkek gibi karşı karşıya duramayan koca devletlerin çakallar gibi gizlice ve diğerlerinin arkasından çevirdikleri işlere alıştık artık, hala bundan şüphesi olan var mi!? Elbette biyolojik silahtır ve laboratuvarda üretilmiştir... Altta ki eğer sen korona virusu gibi bir şey yaparak milyonlarca insanın öldürülmesine katkı sağlasaydın, ortaya çıkıp bunu ben yaptım diyebilirmiydin?
  2. Erkekle el şakası dövüşe, kadınla el şakası yatak odası faaliyetlerine götürür derler... Herkes tutturmuş yapmam yoknyapandan nefret ederim filan, tanımadığım, samimi olmadigim bir salaga ne diye el şakası yapayım, kardeşime, yakın arkadaşıma filan yaparım; monitörün kablosunu çekmek, ağzına alıp yakacağı sigarayı ağzından kapmak, arkasından sağ omzuna vurup soluna geçmek ooo daha bir suru var hem yaparim, hemde bana yaparlar ama bu tur seyleri yabanci yada samimi olmadığınız birine sakin yapmayın. Asla yapmam diyenler de sadece samimi olmayı bilmeyen, ruhsuz insanlar bence, insan canının istediğini yapar ve sınırlandırılamaz! Nokta.
  3. Mükemmel!.. Hacer abla peki bunu rahatca yaptığı için insanların denemediği, korku özürlü, hic kimsenin düşüncesini takmayan, özgür ve cesur bir yürek olduğu için, kendini sınıflandırmadan ama insanların hep hasetle, kinle, kıskançlıkla baktığı biri için de bir hikaye var mi!??
  4. Buraların çimeni da yeşermeyi ki sensuz, Ne tütüni ne da çayi icilmeyiki sensuz...
  5. Adnan oktar ile nereden bağlantı kurdunuz, konuyu neden dağıtıyoruz, nasreddin hoca ile gole maya konusunu da tartışalım mi ben sizin yayınladığınız kitabın dayanak noktasından darwin denilen zavallı amcadan bahsetmiş iken konu adnan oktar ve sofulara nereden geldi, bilginiz mi yok, kitapları mi okumadınız!? Ayrıca tüm bunları temel dayanak gösterdiğiniz yerden hiç alakasız yerlere savurmaya çalışırken korku v.s. nerelere geldiniz? Konudan sapmadan bilimsel gerçeklerin ışığında ilk ortaya attığınız fikirler doğrultusunda konu da kalalım ve saldırmadan saygı ile konuşalım lütfen, karşı fikirdeyim evet ancak olay iki kişiden birinin kazanması gereken bir sözel boks maçına dönüşmesin lütfen, özde kalalım, çarpıtmadan cevap verir mısınız efenim? Tehlif hakkı bizzat sahibinin izni ile bana aittir, telif hakkı bana ait olduğundan dolayı dava açılamaz, bu nedenle kaldırılmasın!!!
  6. Charles Darwin hayatının sonlarına geldiğinde "yanılmış olabilirim!" Demiştir, evet yanıldım tüm hayatımı boşa harcadım deme yürekliliğini gösterememiştir cunku hiç kimse hayatını boşa harcamış olduğunu veya ölürken geriye dönüp baktığında her şeyi boşuna harcamış olduğunu düşünmek bile istemez! Darwin'de dahil tüm ateistlere bir şarkı armağan etmek isterim, acın koynunuzu giricem. Sizin yolunuz yol değil ya hindistan ya tibet, olm siz kimsiniz lan tanrı inancını bas assagi ceviriyormus filan, daha üç beş soruya cevap veremiyorken hala aynı iddiaları inatla sürdürüyorsunuz!? Güneş ısıtır , su besler, toprak hayat verir, evrim ve darwin hala atları ve tavus kuşlarını açıklayamıyor iken, bilim adına darwinin ardına saklanmak ne büyük zavallılık, la yürüyün gidin işinize, zavallılar!
  7. Bana en güzel ölüm yakışırdı aslında, biraz arabesk olsa da alakası yok, zira insanlar ölecek veya yok olacak değil, sadece ölümü tadacak ama yaşamak sonsuz! Böyle buyurdu yüce RABB'im, benim bunun üzerine söz söylemek haddim değil! Ancak sunu söyleyebilirim ki dünyada ki tüm insanları oldukları yer itibarı ile eşit görüyorum. Profesör, siyasi, asker, ekonomist, komedyen, işçi ve köylü aynıdır benim gözümde, anlayacağınız insanların statülerine değil akıl ve duygusal yoğunluğuna daha çok önem veririm. Bu yüzden ülke yönetenler ve o ülkenin ayak takımı diye tabir edilen mesela sokağı süpüren çöpçü amca aynıdır hepsi dengimdir benim gözümde, hiç kimseye astım yada üstüm gözüyle bakmam ben! Yapamıyorum. Içime, kalbime sığmıyor be yavrum ya! Illuminati, mason, ülke başkanı, süper zengin veya hint fakiri hepsi aynı!!! Dileyen istediği yerden ayırsın kendini yolu da dilediği yere kadar açık olsun. Bence problem yok, insanların ne istediğini tartışmıyorum ben, hatta hiç bir konuda birinin haklı diğerinin haksız olduğu bir yerde durmuyorum ben. Anlıyorum ben tüm insanlığı ve bütün savaşları, ve tüm doğru sayilanlari ve uğruna mücadele edilen tüm gereklilikleri, ve zorunlulukları, sorumlulukları. Herşey olması gerektiği gibi bu dünyada olayların nasıl seyrettiği filan... Herkes hak ettiği gibi yaşıyor, kendimi bildim bileli insanı, insan beynini, bilinçaltını ve paranormal olayları araştırıyorum. Bir çok prof, aydın, kanaat önderi, gazeteci filan falan çoğuna güvenmiyorum, çünkü çoğunlukla insanlığın değil kendi menfaatlerinin peşinde olduklarını çok iyi biliyorum. Küçük düşündükleri ve büyük egolara sahip oldukları için de basit ve aptal olmaktan öteye geçemiyorlar benim yüreğimde! Yalan mi söylüyorum yoksa estanbulu kandırıp bende menfaat mı elde ediyorum!!?? Gülümserim ben haksızlığa, savaşlara, ölüme hep gülümserim ben, bana zarar vermeye çalışanlara da gülerim ben, hani erkekler ağlamaz diye saçma sapan bir klişe, basma kalıp var ya! Benim peygamberim iki damla göz yaşı ne gün için saklanır buyuruyor, şarkılara kanacak değilim, ball gibi erkekler de ağlar insan bu, yüreği var. Bir ulema iki damla göz yaşıyla gidecek olan erkekliğin içine tüküreyim ben demiş. Ne de güzel söylemiş, bende oğlan çocuklarıyla erkeklerin ayrıldığı her yerde erkekler ordusuna sancaktar olmaya hazirim, ve ben de ağlarım... Ha; her önüne gelen yerde değil, her canım acıdığında değil ama ağlıyorum sonuçta, hangi insan ağlamaz ki zaten, erkeklere gaz veriyorlar guya boşa çaba işte! Olay erkeklik meselesi değil ama duygusal olarak filmler, reklâmlar, propagandalar, liderler bizleri yani insanlığı o kadar küçük sınırlar içerisine sıkıştırmaya çalışıyorlar ki, inanılmaz! Bence birileri haber, gerçek, mecburiyet, zorunluluk filan diyerek çok fena düdüklüyor! Ben kararımı verdim, bir TÜRK olarak bir asker olarak madem ölümün sevgilisinin, o zaman onun üzerine ölümüne yürüyeceğim. Bildiğim tüm gerçeklerle birlikte tek başına bir ordu gibi hissediyordum hep zaten, haydi bakalım canımdan bile vazgeçiyorum, durdurabilecek olan gelsin!..
  8. Bir asker arkadaşım evleniyor, yapma etme dedim dinlemedi beni, nikah şahidi yaptı beni, cumaya nikâhımız var ama korona nedeni ile sadece dort kişi kabul ediyormuş belediye çift ve iki sahit, adam hava astsubay bir paraşüt bir de roket atar istedim söz verdi getirecek, artık hava da süzülerek uca uca sıkarım roketleri. Afrikalı milisler gibi hissediyorum kendimi, neydi o söz aaaa, olmadı evinize iki roket atar mutluluklar dileriz!
  9. Bu olayin en onemli iki ayağı, 1 nüfusu genclestirmekle birlikte, yaşlılar ile genclerin bağını keserek yeni dünya dinini, düzenini ve yonlendirilebilen yeni neslin rahatca beyinlerini yıkamak, öyle artık eskilerden tavsiye bile almayacaklar filan... 2 para mikrop saçıyor herkesin eline değiyor bahanesi ile, (her ne kadar kısmen doğru bile olsa) tüm insanlığı kredi kartı ve kripto sanal para birimlerine yönlendirerek para üzerinde tam kontrol sağlamak, netice de cip takılacak insanlığa bir adim daha yaklaşmak. Bunu gördüğü halde karşı çıkmayan tüm dünya derin devletlerine ise ayrıca lanet olsun. Büyük savaş'a çeyrek kala, sözde aydın ve muhaliflerin, sayıları bir elin parmağını bile geçmeyen vatan severlere, en hafif seviye de komplo teorisyeni diyerek dalga geçmelerini ise ayrıca bir ibretle izledim!..
  10. Ben başvuru yaptim, uzman general lazımsa geleyim diye, bu yönde bir ihtiyaç henüz yok ancak yine de ilginize teşekkür ediyoruz, seklinde ozenli bir mesajla nazikce beni reddettiler!!!
  11. Evett Çok sevdiğim bir isim var ama, iki yıl önce o karadeniz turuna gitmeliydim, resmen eşşeklik ettim yav! Hic çok sevdiğin birinin peşinden gitmek yerine akıl ve kalp ikilemine düşüp, vazgeçtiğin oldu mu!?
  12. Kafam karışıyor bazen benim, olursa olur olmazsa olmaz yani nedir bu kadar kalıplara sığınmak. Herkes aptal mi artık, kimse görmez mi? Çokta lulu yavrum ya, isteyen görsün, bana ne, dünyadan, ülkemden, sehrimden, hatta gerekirse ailemden yahu!
  13. Soğuk, soguk odalar, yoksun neye yarar örtünsem kat kat yorganlar aman...
  14. Sen bilmezsin çocuk; Benim KANATLIM dünya da değil ama dünyadan ilk ucan insandır. "O" öyle bir delidir, öyle bir aşıktır ki gerisi sadece masal kalır. Onun öyle bir aşkı vardır ki bu âlemde ki leyla mecnun, aslı kerem veya ferhat şirin onun yanında çırak bile olamaz. O yani Cafer iki kanatlı yani bütün kanatlıların imrendiği, yani hezarfen ahmet çelebinin özendiği, o yani meleklerin imrendiği, yani benim kanatlim yani yüreği olan herkesin kıskandığı, işte o yani efendimizin amca oğlu, ebu talip, yani o alinin ağabeyi, o mute destanında 3 bin kişiyle, 100 bin kişinin karsisina çıkan en büyük kahraman, o iki kolu kesildiği halde bayrağı yere düşürmeyen bir yüce sancaktar ki, akıl ve yürek onun sevdasına düşmeden onu asla anlayamaz... O benim kanatlim, aşkım, bir tanem, önderim, ağabeyim, komutanım, bir emri ile ölümü bile yırtarım geçerim, o benim KANATLIM...
  15. Kendinden zayıf olanı bastırırmış, zengin ve güçlü sandığına saygıyla tazim edermiş. Bu benim yolum değil... Ben elife ve mime aşık olanlara aşık olmuşum da zevk sefahat sahibi olanlar ile bana aşık olanlar beni görmüyor, göremiyor. Bir garip muamma vesselam. Herkesi görebiliyorum ama bir ise yaramıyor sanırım, belki şahit olarak çağırırlar kıyametten sonra...
  16. Renan abla ve zebercet daha sizin bile düşünceleriniz bu yönde iken ve hatta amerika gibi zorba bir ülke de bile bu olabiliyorken! Siz kendi insanlarınıza inanmaktan vazgeçmişsiniz neden bizim ülkemiz de böyle şeyler olamasın. Bu ülkenin her vatandaşı zorba ve hırsız mi yani? Ben buna benzer bi olayı bizzat yaşadım, hemde sakarya istanbul hattında. Kendi ülkenizi bu kadar basit ve kötü, onlarida o kadar üstün ve iyi görmeyin. Bu ülke olayı bile değil, insanlık olayı bence ve is buraya gelirse biz Türkler amerikanlara tur farkıyla fark atarız!!! Saygılarımla
  17. Biz dağlara atarız pusu, Haram oldu gece uykusu, Komandoya bir yudum su, Vermez misin afyon kızı!? Bir elinde kasaturasi, Bir elinde el bombası, Komandonun bir bakışı, Yetmedi sana afyon kızı!!!
  18. Mahalle ite köpeğe kalmış, biz zaten terk etmiştik. Problem değil eğlensinler sebastian, köpeklerin de ceplerden kemik yalamaya hakkı var sebastian, bırak onları...
  19. Herkes çok biliyorum diye aklını çelmek için kendi istediği yönde saçmalamış sadece. Seni senden iyi kim bilir? Dinleme, duyma, sallama bile bu boş boğazları, bildiğin yolda devam et ve yürü, ötesi ürür kervan yürür. Bu işler böyle, valla hep böyle...
  20. Hanı adam demiş ya, mal manyak olursa baytar ne yapsin!??
  21. Ornek ve soruya gerek yok. Isteyen maymun, dileyen insan. Ötesi de çekemeyenlerin laf kalabalığı, izlemek isterim.
  22. Dna rna filan adem çamurdan havva kaburgadan, inek ve maymun nerden Allah varsa bizzat çıkıp açıklasın ulann, yarın olmaz şimdi hemen. Insanlar öyle istiyor!!!
  23. Hayırdır la dün ki çocuk derdin ne!?

  24. Olduğu kadar, olmadığı kader be abla! Ama muhtemelen ben bu gece estanbulu izleyen birileri için koronadan daha ağır koyacağım:)
×
×
  • Create New...