Jump to content

Asli

Üye
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Everything posted by Asli

  1. Cevşen’i Kebir öyle kıymetlidirki onu Allah rızası için okuyana Allah aklından geçeni anında verir, ne musallat ne kaza bela ne hastalık ne afet, musibet.... aklınıza ne gelirse hepsi Yok olur gider denir. Çok büyük bir zırhtır. Korumaların en büyüğüdür. Bir dilek tutmak yerine Rızan için Ya Rab dendiğinde 10001 mucizesi nasip olur. İnşallah hepimiz alışkanlık edinelim herzaman okuyup Yaradana yaklaşalım
  2. Selam arkadaşlar ben uzun yıllardır panik atak hastası olduğumu daha öncede yazmıştım duanızı istemiştim. Fakat son 4 yıldır geçirdiğim ani ataklar cinlerden kaynaklanabilir dedi ilmi kuvvetli bir tanıdığım. Çünki eskiden bir olay olduğunda çok korktuğumda yada üzüldüğümde geçirirdim şimdi sebepsiz yere bir anda ölümle burun buruna geliyorum ve dakikalarca can çekişiyorum Allah kimselere vermesin:( Acaba bende bu zikri çeksem mi?? Yada ben günde kaç kere çekmem tesirini daha da arttırır,??? Bilenlerden cevap bekliyorum şimdiden çok teşekkür ederim varolun
  3. Allah bin kere razı olsun varolun
  4. Allah razı olsun canım benim sağol varol?
  5. Hepinize selamlar daha öncede yardım istemiştim geçirdiğim ağır ataklar için sağolsun arkadaşlar yardımcı olmaya çalıştılar fakat ara ara yine yokluyor:( Dün akşam yine geçirdim:( Allah kimseye yaşatmasın can çekişmek ten farksız. Adı “panik atak” yaşattığı can havliyle çırpınmak. Yıllardır kurtulamıyorum daha da ilerliyor tedavi ve ettiğim dualarla ancak bu kadar üstesinden gelebiliyorum. Ben bu formdaki bütün arkadaşlarımdan benim için inşirah suresini okumalarını rica ediyorum Allahım sevabını sizlere versin?? nolur bir kez olsun benim için okuyun bana şifa dileyin çok zor durumdayım çocuğuma bakamıyorum artık
  6. Teşekkür ettim:)
  7. Ya vallahi ben bilmiyorum:)) ilk defa duydum hatta
  8. Anladım canım onu da yapıcam çok teşekkür ederim varol? bende daha iyiyim bu arada önerdiğin kür sayesinde:)
  9. Çok teşekkür ederim çok sağolun sizde Allah a emanet olun inşallah ?
  10. Selamlar arkadaşlar 12 yaşındaki kızımın diş etlerinde aft çıkıyordu sürekli ama son 1 yıldır yoktu seviniyordum kurtuldu diye çünki çok ağrılı yemek yiyemiyor o çıktığı zaman:( şimdide dilinin altında çıktı çok korkuyorum bu bir hastalık belirtisi olabilir ?? Dua yada başka bir tavsiyeniz olursa lütfen paylaşır mısınız?
  11. Maşallah Allah bir daha ayırmasın:) çok sağolun
  12. Çok teşekkür ederim canım okumalarıma ekliycem
  13. Herkese Selamlar çok rica etsem hangi duaları okuyarak hangi dilekleriniz gerçekleşti? Yada hangi dua sizi çok etkiledi inanılmaz şeyler oldu? Çok etkilendiğiniz unutamadığınız şeyleri paylaşır mısınız:) şimdiden teşekkürler ?
  14. Yıllardır çektiğim ölüp ölüp dirilten gittikçe ağırlaşan adeta nöbete dönüşen panik atak hastalığıma şifa niyetine “hasbinallahü ve nimel vekil”?
  15. Peki bu ne anlama geliyor??? İyi bişey mi yani
  16. Bende sirke ve tuz olarak duymuştum. Tuz ne hale geliyor derken??? Anlayamadım
  17. Bir çok şey. Maddi imkansızlar diyim ev ve iş gibi. Birde çocuğum var 12 yaşında ilgilenebilecek kimsem yok annem rahatsız o yüzden. Tutunacak dalım yok yani Allah büyük belki birgün bir kapı açar banada ?
  18. Ondan biraz korkuyorum ama bilmiyorum son çare o kalırsa onuda denerim çok teşekkür ederim ilginize
  19. Selamlar bende yıllardır gurbetçiyim geri dönüp kendime küçük bir düzen kurabilmek için 14 senedir Allah’a dua edip yalvarıyorum ama olmuyor olmuyor olmuyor:( nolur okuyan bunu okuyan herkes benim için dua etsin gurbet çok zor ülkemi ve ailemi çok özlüyorum hatta bazen nefes alamıyorum:(
  20. Hemen bakıyorum çok teşekkür ederim
  21. Selamlar herkese 20 yıldır panik atak hastasıyım;( fakat son bir kaç gündür çok ağır ataklar geçiriyorum:( ve çok uzun sürüyor elim ayağım tutmaz olana kadar sürüyor. İlaçta kullanıyorum sürekli inşirah suresinde okuyorum ama yine yokluyor beni bu hastalık hemde her seferinde daha ağır şekilde:( Yardımcı olucak arkadaşlar varsa çok sevinirim
  22. Selam arkadaşlar 20 yıla yakındır panik atak hastasıyım son 1 yıldır en ağır halini yaşıyorum. Yemek yiyemiyorum su içemiyorum! Son iki haftadır ismi azam tesbih zikrini tekrarlıyorum inanın yemeye başladım ? Çok sevdiğim ama hiç ilgi alaka görmediğim kişiden ilgi görmeye başladım daha bir sürü şey... nolur bu mübarek zikri heran tekrarlayın. Rabbimin mübarek isimlerini zikrettikçe herşey yoluna girmeye başladı. ”la ilahe illa ente ya hannanu ya mennenu ya bedias semavati ya zül celali vel ikram “
×
×
  • Create New...