Jump to content
tegmen

Fener Şikeyi Ne Kadar Yapmiştir

Recommended Posts

yok yok o benim şassızlığım :D:D:D kaderimin bana bi oyunu.... ayrıca güzel olduğum kadar küstah bi gsliyim :P

 

sansizlik demek ha:) o sansizligin icine bizleride kattin..

artik dost kalirmiyiz bilemem:):):)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

iset, hangi dilce o?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Îکє†

a evettttt bubalus bubalis... yalnız asia var ya gçen bayağı işime yaradı bayağı kalabalık bi ortamda bi haberden konu açıldı konu erkeklere geldi... ben dedim amannnnn hepsi de birer bubalus bubalisler işte, ötesi yok... olsa zaten başka türlü olurdu gibisinden de entel dantel bi iki cümle daha kurdum :D:D:D ii bişi dedim sandılar kimsenin gıkı çıkmadı

 

puaaahahaaaaaa :D:D:D aklıma geldi yine gülüyom yawwww

 

--- Sonraki mesaj ---

 

sansizlik demek ha:) o sansizligin icine bizleride kattin..

artik dost kalirmiyiz bilemem:):):)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

iset, hangi dilce o?

 

hahahaa vikipediaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

bak birde kızarsınız hayvan konusu açıyorum diye ne çok bilgilendik ama:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Îکє†
bak birde kızarsınız hayvan konusu açıyorum diye ne çok bilgilendik ama:D

 

yaaaa sorma, yarımdım bubalus bubalisleri öğrendim hamdım piştim yandım, yandım ki ne yandım bubaluslara gelesiceler :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

başka şike yapanların yanında deve de kulak kalır derece de yapmıştır..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Îکє†

eveeeeet zehramız da geldi tadından yinmez artık bu konu :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

demek sen bir bubalise sevdalandin:):)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

eveeeeet zehramız da geldi tadından yinmez artık bu konu :D:D:D

:):):):):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Îکє†
demek sen bir bubalise sevdalandin:):)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

:):):):):):)

 

 

huyumdur reyhanım.... itinayla arar bulur aşık olurum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
huyumdur reyhanım.... itinayla arar bulur aşık olurum :D

 

zaten sanada bu yakisir:)

ozenle secmek her zaman iyidir:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

türk futbol tarihindeki şike ve teşvik primleri cincondan ve adnan polattan sorulur....bütün stadı saat kaç diye bağırtan aziz yıldırım değildi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...