Jump to content
Guest stardust

Dilekler Icin.. Aya Yorgi Kilisesi

Recommended Posts

allah katinda din sadece islam dır onun dışındaki din ve inançlardan medet ummak allaha isyandır allah rızası için hatemul enbiya olana hz peygamberimiz son ne bidir ondan önce gelen diğer peygamberlere saygımız olmalı ama onu ezip başka yerlerde medet bulunmaz şeytan lanetullah bizi maskara etmesin

Share this post


Link to post
Share on other sites

yahudilere de cumartesi günü yasak kondu cumartesi günü balık bol olduğundan cumadan attılar ağları yani balığın bol olması onlara imtihandı ben kilisede 50 sene yatsam hristiyan olmam imkansız ama imanı zayıf olanlar var siz en iyisi camiye gidin evli evine köylü köyüne

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah bu yahudiler kızıldeniz onlara yarıldı da gene dönüp buzağıya taptılar

Share this post


Link to post
Share on other sites

hiçbirzaman o yokuşu göze alamadım almaya kalktiğım gunde faytoncu kilise kapalı aplaa dedi vazgeçtim. Ben merak ettim içini ama google dan bakarım :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben kiliseye giremiyorum bi kaç defa çok yaklasmısken dönmüşlüğüm var kapısına kadar bile gidemiyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayatımda böyle bir saçma tartışma görmedim belki konu sahibi hristiyandır o yüzden bu konuyu açmıştır kiliseye istediği gibi de gider kimsenin bişey demeye hakkı yoktur.

Ancak bir müslüman camiler varken kiliseye neden gitsin? Ancak gezmek amacıyla gidebilir ama kiliseye gidip namaz kılmak, kuran okumak bence oldukça saçma. Hem hristiyanlar rahatsız olur, hem her yerin bir kuralı vardır yani. Bir müslüman kiliseye gidip günah çıkaracak orada incil okuyacak değil herhalde.

 

Ayrıca islamiyet dört dini semavi din olarak kabul etse de Kuranı Kerim geldikten itibaren islamiyet dışındaki diğer dinlerin geçersiz sayıldığını kabul eder. O yüzden bir müslüman olarak hristiyanlığın artık geçersiz olduğuna inanıyorum tabi ki de. Onlar da kendi kitaplarından sonra kitap geldiğini bile kabul etmiyor ki. Haşa Hz. Muhammet'in kendisi yazdığına inanıyorlar. Zaten onlar Kuranı Kerime inansalar kendi dinlerinin değiştirildiğini de bilirler ve müslüman olurlardı.

 

Herkes her ibadethanede ibadet yapabilecekse cenaze namazını sinagogta kılalım o zaman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belis yorumunu gördüm düzeltmek isterim: ben peder ve papazlarla konuştum birkaçiyla ve onlar kurani kerimin Peygamberimiz hz. Muhammed (sav) e müjdelendiğine inanıyorlar. Hristiyan ligin geçersiz olduğuna inanmak yanlistir çünkü biz ümmeti Muhammed olarak bizden önceki semavi dinlerin varligina ve hatta tövbe istiğfar ederken de belirttiğimiz gibi "Hz. Ademden son peygamber hz. Muhammed'e kadar olan bütün peygamberleri tanidigimiza cümlesine inandigimiza son dinin İslam son kitabin kurani kerim olduğuna" and iciyoruz. Yani hicbir dinin geçersizliği diye birşey yok eğer öyle olsaydi cümlesi müslüman olurdu. "Sizden öncekilere de kitap verdik peygamber yolladik hatta israilogullarina allahin zamanında rahmet ettiğini ancak gaflete düştüklerinden ve sonra tövbe ettiklerinde yine allahin bagislayan olduğundan vs bakara suresinde bahseder. Allah birdir tas yiginlarinin bi önemi yoktur. Kalp ve niyet mühimdir sen euzubesmeleyle kiliseye adim atarsan Rabbim senin evinde senden istiyorum dersin . caminin olmadigi yerde girilmesinde sakinca yoktur. Gezmeye de gidebilirsiniz dinler ve kavimler tarihi bir siraya gore gelmişse öncesini saymamak demek bizden öncekileri yoksaymaktir. Kurani kerim apacik bize diğer semavi dinlerin varligini kabul etmeyi söylüyor. Ayni şekilde bakara suresinin bir ayetinde hristiyan yahudi ve müslümanlardan iyilikte bulunana apacik iyilik kotulukte bulunana apacik kötülük geleceği belirtiliyor. Hristiyanlık geçersiz sayılabilecek olsaydi insanların kefelerindekine gore allahin rahmetinden faydalacagi değil sadece müslümanların allahin kerem ve lutfundan faydalanacagi yazardi. Şüphesiz o çok bağislayan ve çok merhamet edendir. Kimse kurani kilisede okumak için özellikle gitmiyor zaten. Saygılarımla

P.s: onların dini değişmedi. İslam dini geldi.ve su anda dünya üzerinde müslüman olanların sayisi hizla artmakta. Ben hicbir papazdan rahipten hz Muhammedin kurani yazdigini duymadim.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

tövbe 30 ve 31. ayetlerde bakarsanız hristiyan ve yahudiliğin nasıl ve kim tarafından değiştirildiği açıkça belirtilir.. zamanında yahudiler saptı yolundan hrıstıyanlık geldı ve yahudilik batıl oldu (hükmünü yitirdi) .. sonra aynı durum hrıstıyanlık için oldu... zaten sapıtmasalardı islamın gelmesıne gerekte kalmazdı dmi ? hrıstıyanlar peygamberımızı son peygamber olarak asla kabul etmezler cunku isa a.s nin tekrar gokten inecegı için en son yıne o olcak ve mujdelenen hz. muhammed değil isa'dır derler...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...