Jump to content
0rh4n

Cin Görmek İsteyenler Buraya

Recommended Posts

6yil sonra oldugunu nerden biliyorsun??? aciklarsan seviniriz...

 

O içimde çınlayan bi ses sadece kesin zamanı ben bilemem Allah bilir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kafama göre ama şuan kızdılar sana yolluyorum :D bol şans

tabiki bekliorum.

haber veririm geldiklerinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 yaslarinda bi çocuk için fena bir durum...sen 40 yaşına gelince mehdi olduğunu aciklarsin belkide...

 

 

Niye açıklamayayım benim neyim eksik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yok arkadaş bu Müslümanların alayında var çekememezlik.Ondan zulm görüyo bunlar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sen bi vaadini yerine getir müslüman olarak takdir etmesini de biliriz elbet.bu meselenin takdir edilecek bi tarafı da yok ama hiç değilse doğru söylediğini biliriz dimii

Share this post


Link to post
Share on other sites
sen bi vaadini yerine getir müslüman olarak takdir etmesini de biliriz elbet.bu meselenin takdir edilecek bi tarafı da yok ama hiç değilse doğru söylediğini biliriz dimii

Kötü yanı da bu ya onların ve şuan bu yazıyı okuyan arkadasların amacı da beni ... etmek yani.Ben ne yapabilirim bu durumda ? Bu yazıyı yazdığım zaman hatta 1 saat öncesine kadar bu durum böyle değildi.Sanırım bir arkadaşa cahil dediğimden dolayı böyle oldu.Fakat özür felan dilemiyorum.

Ayrıca Allah'a sığındığın zaman ve imanlı biri olduğun zaman 2km yanına bile yaklaşamazlar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yaw kalk git kumda oyna hadi. Yeterince deli var bu memlekette zaten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...