Jump to content
SimqEE

Sizi En Çok Ne Kızdırır?

Recommended Posts

Çocukluğumdan beri misofoniğim ben, yazsam yüzlerce sayfa sürer.. şükretmiyor da değilim gerçi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Içi başka, dışı baska olan iki yuzluler! Onlara ifrit olurum.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

kendi kendini öven insanlar,bir iyi huyun varsa bırak başkası söylesin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beni en çok abimin karısının varlığı kızdırır. Gelin geldiği günden beri kıl oluyorum, sevemedim gitti... :D (Gerçi o da beni sevmiyor)

  • Like 2
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renan, 12 dakika önce yazdı:

Beni en çok abimin karısının varlığı kızdırır. Gelin geldiği günden beri kıl oluyorum, sevemedim gitti... :D (Gerçi o da beni sevmiyor)

eee boşuna kalp kalbe karşıymış dememişler renan yapıcak bişey yok gülü seven dikenine katlanıyo maalesef işte. beni kızdıran şeye gelince doğrusu çok şey var ama şu an aklıma gelenilk şey  kıskanç insanların yaptığı çirkinlikler diyiim

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renan, 43 dakika önce yazdı:

Beni en çok abimin karısının varlığı kızdırır. Gelin geldiği günden beri kıl oluyorum, sevemedim gitti... :D (Gerçi o da beni sevmiyor)

Hiiii hain görümcek 😜😜 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beni hiç bir şey kızdırmaz. Sinirlerim alınmış gibi, sadece kırılırım. Oda kısa sürer... 

Biz onu öyle kabullendik derim. :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renan, 10 saat önce yazdı:

Beni en çok abimin karısının varlığı kızdırır. Gelin geldiği günden beri kıl oluyorum, sevemedim gitti... :D (Gerçi o da beni 

Aynı ben 😁 ben de yengemden nefret ederim. Sevilecek bir tarafı da yok zaten. O kadar kıskanç biri ki. Kıskançlığı yüzünden yaptığı şeyleri çocuk yapmaz. 🙄

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiç bir vasfı olmayıpta yanlışlıkla çocuk sahibi olmuşlara tilt oluyorum!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sherie, 28.01.2020 - 23:04 yazdı:

Aynı ben 😁 ben de yengemden nefret ederim. Sevilecek bir tarafı da yok zaten. O kadar kıskanç biri ki. Kıskançlığı yüzünden yaptığı şeyleri çocuk yapmaz. 🙄

Yoo ben gelinimizi severim akranız (akraba değiliz) kıskançtır bazı durumlarda. Ben dengeliyorum genelde . Empati yapıyorum  arada kabul etmese de sözümü dinler genelde bana sen haklıymışsın doğruymuş der. Hatta bana , abinle ayni zevkleriniz var diyor arada o da ayni senin gibi , felan söylüyor haberim bile yok oysa abim le zıtız. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...