Jump to content
LOVE'S

6.His Kimde Vardır Nasıl Gelişir ? (Kabala)

Recommended Posts

ben 17 ağustos depremi gecesinde evdeki tek uyumayan kişiydim deprem olmadan önce yani bir kaç dakika önce pencereden dışarı baktım bir sürü insan ve araba sesleri duydum ama bütün mahalle zifiri karanlıktı sadece insan ve araba sesleri vardı ondan sonra bütün mahalleye ışık saçan birşey geçti ne olduğunu hiç göremedim ve arkasından 17 ağustos depremi oldu kimsede bana inanmadı

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest züleyha

aslında 6 .his dediğimiz boyut boyuttur kişinin bilgisine ve kalbine göre yani birinci kattan yere bakmakla en üst kattan bakmak gibi evet bu konu benim merakım ve yıllardır arştırma konum bazet çoğu zaman birçok şeyi hissederim duru görü bu bazı esma zikirleriylede açılır

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duru görüyü onaylıyorum ama Esma Zikirleri konusunda hem son derece bilgili hemde tecrübeli olmak gerekiyor.En ufak bir noksanlık veya yanlış farklı şeyler getirebiliyor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest savaşan şahin

yaa arkadaşlar zaten her insanın mutlaka ve mutlaka bi his duygusu vardır ama zayıf olabilir fakat vardır değilmi?

--------------------

sayın dark devil hanım benimde derdime derman bulurmusunuz veya beni anlarmısınız

Share this post


Link to post
Share on other sites

yahu konu başlığında yazan 6. his kimlerde vardır nasıl gelişir?

denmiş ama nasıl gelişeceği hakkında hiçbişe açıklanmamış..başından sonuna kadar okudum konuyu istediğim bilgiye ulaşamadım...bari sadece 6. his nedir diye bir başlık atılsaydı..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest HAVİNİM

herkese tesekkür ederim arkadaslar..bende de var hislerim kuvvetli sayılır.arada kuvvetli oluyo kahve falı bakınca biliyomusum cok seyi hemde :S ama ben sadece zevkine içimden gelince bakabiliyorum tarota sardım bi ara ugursuz geldi attım hepsini denize attım.bazen kötü bişi olmadan hissediyorum ne biliyim:Ssenelerdir arastırıyorum bu konuyu geliştirmek istiyorum kendimi ama bende konsantre sorunu var hiç bişeye konsantre olamıyorum bana yardımcı olursanız cok sevinirim cünkü kendimi geliştirmek istiyorum hemde cok :D duru görü 6. his ....bunları geliştirmek istiyorum :D sağlıcakla kalın

allaha emanet olun ...bide ya kuddus ismi serifi ve o duayı okuyacagım allahımın izni ile:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest YEŞİL GÖZLÜ

6 hissiniz ne kadfar kuvvetli açıklr mısınz isal verek:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar spiritüalizm de melekler ve ruhlar alemi islamiyetteki melekler ve ruhlar alemiyle cok ama cok farklı bunu kötü yönde eleştirmek ise insanların din ve inanışlarına saygısızlık oluyor.

Bu tür mesajlara izin verilmediği gibi butür mesajları görenlerin yönetime bildirmelerini rica ediyorum.

Konuyla alakasız olan mesajlar silinmiştir. Lütfen daha dikkatli bir şekilde devam edelim.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest xderinx

beyin kapakçıklarını duyan varmı? kapıların açılması ve astral seyahat, duru görü ve işitinin başlangıç noktası

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...