Jump to content
LOVE'S

6.His Kimde Vardır Nasıl Gelişir ? (Kabala)

Recommended Posts

Guest elisa__

bu kadar 6. hissi kuvvetli olanlar arkadaşlar var bi yorum yapsalar bana mesela...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu kadar 6. hissi kuvvetli olanlar arkadaşlar var bi yorum yapsalar bana mesela...

6. hiss diye bilenen özellik Allaha yakın olma ile ibadet etme ile,kalp temizliği ile verilen bir özelliktir.Allahın sevdiği kullarına dünya almetlerinden korunması için bahşettiği bir özelliktir.Ancak kimi bu özellikten haberdar değildir.Bazılarında da dedim gibi kalp temizliğini koruyamadığından o özelliğini kaybetmiştir.

Hislerin güçlenmesi için ve kalp gözünün açılması için özel dualar vardır mesala.Bu dualar ile birlikte Allaha bol zikir de etmek gerekiyor.40 gün lük bir sonrasında Allahın izni ile hisleriniz ve düşünceleriniz güçleniyor.Konuyu anlatılır şekilde kısalttım.Konu çok geniş ve detaylıdır.

 

 

Selametle,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben de yanıma gelen insanın hangi niyetle yanımda bulunduğunu hissedebiiyorum:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest murattt000

arkadaşlar siteye yeni üye oldum gerçekten ilgi cekici şeyler var

ama şunu söylemek istiyorum

Herkez bende de var bende de var demiş ama 6. hissin nasıl geliştire bilecegimiz hakkında kimse

birşeyler yazmamış

Anladık sizde de var zaten olmasa burda ne işiniz olurdu ?

olmuyanlar aramızda çok nadir

bilgi vermeniz yada hangi esmaları okuyacagımız yada dular hakkında birşeyler paylaşırsanız

çok daha iyi olur selametle ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest misafir arkadaş

Selamın aleyküm arkadaşlar konunun 6.his olmasıyla kabalanın olması ne alakadır onu anlamadım.Daha öncede yazmıştım müslümansak eğer yahudilerden neden medet umduğunuzu anlamıyorum.Arkadaş kabalayı yazmış ondan böyle sitem ettim.Onlar hala dünyadaki varlıklarının amacını anlamamışsa bize ne ne kadar meraklı varmış böyle şeylere biz önce İslam dinini tam olarak anlayıp uygulayalımda gereksiz şeylerle vakit kaybetmeyelim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben önceleri rüyalarimda mesajlar aliyordum... Yani gördügüm rüyalar gercekten ilgincti.. Uyarici, haberci rüyalar...

Insan sarrafiyimdir... Allah´a sükürler olsun.. (bir iki kisi istisna)

herkezle kuramiyorum, bilmiyorum neden, ama telepatik yönlerimide bilincli olarak fark ettim ve gelistirmeye calisiyorum..

Lütfen yargilamayin :confused: Ama su son 2 - 3 yil icerisinde, fal kartlarina merak salmistim.. Allah´in gücüne gitmesin, allah günah yazmasin, beni afetsin ama cok isabetli yorumlarda bulunabiliyorum.. Tabii ki hobby olarak, maddi bir cikarim yok.

3 sene evvel, tesadüfen hayretler icinde kalarak kesfettim, ellerimi insanlarin agriyan bölgelerine koydugumda, sikayetleri gidiyor, veya hafifliyor.. Tabii ki bu ara benim enerjide ýerlerde sürünüyo.... O baska mesele :whistling:

ecrin kardes bende ayni seyleri yasiyorum.yarin ne olacak onu ruyamda goruyorum.birde bir konu hakkinda ogrenmek istedigimi ruyada goruyorum .okuyup elimi agriyan yere koydugum zaman iyi oldugunu soyluyorlar. Bunlar yuce allahin birer hediyrsi sanirim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Liger

quote_icon.png azap_zahir Nickli Üyeden Alıntı viewpost-right.png

ne güzel burda herkesin 6.hissi kuvvetlymiş..hadi o zaman arkadaşlar nicklere bakarak insanlar hakkında yorum yazınn..mesela bendeb başlayabilirsiniz:)

--------------------

yokmu şu an 6. hissi kuvvetli biri gerçekten bir şeler sormak istiyorumm..

 

 

 

bana anne adını senin adını ve doğum tarihini gg/aa/yy oLarak söyLe

 

 

 

hahaha daha neler, anne adi, kisinin adi, ve dogum tarihi.. GBT bile baktirilir be :rofl: nerde bunun 6.hissi???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ercturk

sezgi gücüdür. kuantum fiziğiyle alakalı beğin belli oluşan frekansları, dünya yörüngesi içindeyken alabilir. Ama doğruluğu sadece tahminden ibarettir. Bu zaten bilinen birşey...

Share this post


Link to post
Share on other sites

güzel konu.benimde 6. hissim iyidir.bunu geliştirmek için durugörü çalışmaları yaptım ve şuan bisüredir tarot bakıyorum.baktığım şeylerin hemen hemen hepsi çıktı.zaten bir olay olacağındada haberci rüyalarım bana yardım ediyordu.bu bence birazda temizkalplilik ile ilgili

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kemtamin

maalesef sadece temizkalplilikle alakalı değil..bu bir hediye..ama kötu ınsan olup da hıssıyatı gelısmıs olanlar da olabiliyor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...