Jump to content
Yaraliasik

Kalp Gözü Açmak İsteyenler

Recommended Posts

günde bin ayetel kürsi bitirmek mümkün değil.evde duran biri olmadığım için.. :(

 

dışarda okuyun?

Share this post


Link to post
Share on other sites
En basit ve en etkili

 

1 . yöntem : 40 gün boyunca araliksiz olarak okunacak.Namaz kiliyor iseniz her 5 vakit namaz ardindan 18 Ayetel kursi Namaz kilmiyorsaniz da normal olarak okuyabilirsiniz.Ancak namaz kiliosunuzdur sirf kalp gözum acilsin die namazdan vazgecerseniz yine acamazsiniz.

2.Yöntem : Ya metin esmasi. Günlük 500 kere okunucak ayni şeklide 40 gün araliksiz hergun okunmak zorunda.250bin adete tamamlancak 40.gün sonrasinda.Gücü yeten olursa eger 250 bine niyetleyip 1 gunde de okuyabilir :)

 

3. yöntem : yine Ayetel kursi gunluk 1000 adet veya hernamazdan sonra 170 adet...

Buyrun gücü yeten yapsin etsin...

 

Bu 3 yöntemden birini seçip uygulasak oluyor mu? Yoksa üçünü de yapacak mıyız?

+

40 günlük ayet-el kursi okumasını malum kadınlar yapamaz, ara vermek durumunda kalıcaklar. Özel günlerinde ayet-el kursi yerine geçecek bir okuma var mı? Yoksa ara verilip sonra kaldığımız yerden mi devam edelim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bu 3 yöntemden birini seçip uygulasak oluyor mu? Yoksa üçünü de yapacak mıyız?

+

40 günlük ayet-el kursi okumasını malum kadınlar yapamaz, ara vermek durumunda kalıcaklar. Özel günlerinde ayet-el kursi yerine geçecek bir okuma var mı? Yoksa ara verilip sonra kaldığımız yerden mi devam edelim?

 

3 ude farkli uygulama zaten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ya ben hala anlamadım, galiba beynimi kaybettim şu sıralar, anlamakta baya güçlük çekiyorum. :D

 

mesala birinci yöntemii seçtim,

 

1 . yöntem : 40 gün boyunca araliksiz olarak okunacak.Namaz kiliyor iseniz her 5 vakit namaz ardindan 18 Ayetel kursi Namaz kilmiyorsaniz da normal olarak okuyabilirsiniz.Ancak namaz kiliosunuzdur sirf kalp gözum acilsin die namazdan vazgecerseniz yine acamazsiniz.

 

1.şimdi ben 4 vakiti kılıyorum ama sabahı pek kılamıyorum. Ya da diyelim işim oldu kılamadım namaz o zaman namaz sonrası okumam gereken ayet-el kursileri okusam sadece olmaz mı?

2.ya da o gün namaz kılmadım, gün içinde 18x5=90 ayet-el kursi mi okuycam?

3.Kadınlar özel günlerinde bu uygulamaya ara vermesi gerekecek o zaman napcaklar?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Herkes birşeyleri görmenin bilmenin peşinde yok cinleri davet edelim yok hadim cagiralim huddam elde edelim onu bunu cagralim usagmiz yapalim sorailim edelim vs...

 

Öncelikle cağaracağiniz seyin ortamini biliyormusunuz ? Yada gelecek olanlarin neye benzedikleirni ?

 

 

 

 

Buyrun size ilk ana kural ilk ana madde ilk temel taşi. Kalp gözü

 

Kalp gözü nedir dye ayrintili şekilde anlatmama gerek yok herkes iyi yada kötü ne oldugnu bilir.Kalp gözündeki en buyuk amaç sır perdesini ortadan kaldirmaktir.

 

Öncelike perdeyi ortadan kaldirin bir görun bakalim gücünüz nefsiniz dirayetiniz cini periyi diger alemleri görmeye yetiyor mu ? Buna dayanabilecekmisiniz ? ondan sonra gidin hadimmi huddami cin mi permi ne cagirmak istiyorsaniz cagirin.

 

Yapilacak uygulama çok basit.Ama ilk kural tamamen inanç ve saf hulususi bir kalp ile okumalisinz yani benim kalp gözum acilsin ulaaan cekilin ben herseyi göruyorum vay hamdi abi seni giidi seni gidi sen napion orada yok ayse teyze dun gce yaptigin cok yanlişti falan gibi dusunceler ile yaparsaniz kusura bakmayni hicbirsey elde edemezsiniz.Ben herseyi görucem göruyorum gibi dusunceniz olmasin.Kendi menfaatiniz ugruna da işe ayramaz bunu da unutmayin.Sevgilim adatiomu nerde vs gibi kisacasi gizli kamera gibi birsey dusunmeyin kalp gözunu :)

 

Saf bir kalp ile saf bir inancla yapilacak hersey.

 

En basit ve en etkili

 

1 . yöntem : 40 gün boyunca araliksiz olarak okunacak.Namaz kiliyor iseniz her 5 vakit namaz ardindan 18 Ayetel kursi Namaz kilmiyorsaniz da normal olarak okuyabilirsiniz.Ancak namaz kiliosunuzdur sirf kalp gözum acilsin die namazdan vazgecerseniz yine acamazsiniz.

2.Yöntem : Ya metin esmasi. Günlük 500 kere okunucak ayni şeklide 40 gün araliksiz hergun okunmak zorunda.250bin adete tamamlancak 40.gün sonrasinda.Gücü yeten olursa eger 250 bine niyetleyip 1 gunde de okuyabilir :)

 

3. yöntem : yine Ayetel kursi gunluk 1000 adet veya hernamazdan sonra 170 adet...

Buyrun gücü yeten yapsin etsin...

 

Not : Minik bir tüyo malum biliyorsunuz dua akrdeşiği konusunda 313 ayetl kursi grubu var.En azindan orada dua bekleyen insanlara surekli okuma yaparak ayetel kursinin gucunu hizlilastirabilirsiniz.Etkilicektir cunku :)

 

Ya Metin esmasini 250bine tamam edip teslim ettignizde ruyanizda sizinle melekler iletişime gciceklerdir.

 

Ve amacinizi neden sir perdesini rotadan kaldirmak istedignizi ve neyi ögrenmek istedignizi soracakalr.

 

Önce bir camiye gidecek namaz kilacak ve salatu selam getireceksiniz.genelde tekbir getirtiliyor ama bu ara salatu selama dondu olay..

 

Cami den ciktiktan sonra avluya göturucekler sizi orada 2 veli kul beklyecek size aynı sorulari oda soracak maneviyat dereceiz incelencek ve ondan sonra neyi bilmek görmek istyorsaniz gösterilecek.Bu bahsettigim veliler evliyaullahtir.

Cin peri falan filan degil tirsmaniza gerek yok.

 

Allah kelami zikretmekle cin peri kimseye bulasmaz bunu asla unutmayın.

 

En güzel isimler Allah'ındır. O'na o güzel isimleriyle dua edin ve O'nun isimleri hakkında gerçeği çarpıtanları bırakın. Onlar yaptıklarının cezasına çarptırılacaklardır." (Araf 180)

 

Ben kalp gözümü açmayı en azından bir kere denemek istiyorum!

Kalp gözümü fal,büyü ya da birilerine anlatmak için değil...Sadece Allah'a daha iyi bir kul olabilmek için denemek istiyorum.Hak ile batılı görebilmek ve insanların gerçek yüzlerini görebilmek gibi...

Ben çok cahil biri olduğum için size bu konuda çooook sayıda sorum olacak mazur görün :) Her birini cevaplarsanız inanın çok mutlu olurum.

 

-Lakin bu uygulamaları yapınca üç harfliler filan musallat olmaz dimi???Sonuçta Yüce Allah'ın ayetlerini ve isimlerini zikredeceğim.Korunmak için bir şey önerirseniz sevinirim ama Ayetel Kürsi'nin kendisi koruma değil midir zaten?

-Farz edelim ki bu uygulamayı yaptım ve kalp gözünü kaldıramadım.Uygulamayı bırakınca kapanıyor mu kalp gözü???

-Üç harflileri görmeye başlamak kaçınılmaz galiba.Peki onları görünce onlar da bizi görmüş olacak değil mi?Musallat olma uyurken rahatsız etme gibi şeyler olur mu???

-Son ve en önemli sorum şu olacak...Kalp gözünü açmadan önce

bizi mana alemine daldıracak ve rüyalarımızı düzenleyecek bir uygulama var mı?Bunu denersek en azından kalp gözü kavramına hazırlık olur ve rüyalarda alışmaya çalışırız karşılaşacağımız farklılıklara.

 

 

UYGULAMA OLARAK=Bu önerdiklerinizden her namazdan sonra 18 Ayetel Kürsiyi bir de her namazdan sonra 100'er kere Ya Metin toplam 500 kere Ya metin olmak üzere denesem nasıl olur???

Share this post


Link to post
Share on other sites

bir şey sormak istiyorum ya metin esmasını okumaya karar verdim hafta sonlarında gücüm yeterse 250 bin kere okumaya çalışacağım soracağım şey biraz saçma gelebilir belki ya metin esmasının okunuşu nedir acaba bu bir dua mıdır? yoksa sadece ya metin mi diyeceğiz bide kalp gözü acılınca etraf nasıl görünecek cin filan görmem değil mi? o rüyayı görmeme olasılığım varmı? çünkü görmezsem gerçekten çok üzülürüm şimdiden teşekkürler :thumbsup:

 

aslında kalp gözünün açılması sizin dediğiniz kadar korkutucu bir şey değildir kalp gözü açık olan insanlar Allah'a daha yakın olurlar melekler gece onu ziyarete gelir peygamber efendimizi rüyasında görme şerefine nazil olur

Share this post


Link to post
Share on other sites

metin esmasının kalp gözüyle bir alakasını bilmiyorum doğrusu ve hiç de müşahede etmedim çünkü kalpgözü hassasiyetle paralel orantılı oysa metin esması kişinin hassasiyetini giderir,dayanıklı ve vurdumduymaz yapar...ayrıca gören ne görmüş(hoş varsa artık) kalpgözüyle? görülenin şekilden,şemalden çok farklı bi şeylerin olması gerek..ayrıca kalpgözü açılan Hz.Ali efendimiz melek,cin,cennet,cehennem değil de Rabbini görmüş(burası da tuhaf)..!

öyle şeyleri gören varsa yazsın diyeceğim ama gören olmayacağından yazamaz,sorsanız söylemek edebe aykırıdır derler..ayrıca gören varsa da dalmasın onlara onların hakikatten payları da yoktur..hakikatin şekli,sesi yoktur..kalpgözüyle göreceğiniz,duyacağınız bi şey olmayacak sadece FARKEDEREK ANLAYACAĞINIZ şeyler olacak...

Share this post


Link to post
Share on other sites
metin esmasının kalp gözüyle bir alakasını bilmiyorum doğrusu ve hiç de müşahede etmedim çünkü kalpgözü hassasiyetle paralel orantılı oysa metin esması kişinin hassasiyetini giderir,dayanıklı ve vurdumduymaz yapar...ayrıca gören ne görmüş(hoş varsa artık) kalpgözüyle? görülenin şekilden,şemalden çok farklı bi şeylerin olması gerek..ayrıca kalpgözü açılan Hz.Ali efendimiz melek,cin,cennet,cehennem değil de Rabbini görmüş(burası da tuhaf)..!

öyle şeyleri gören varsa yazsın diyeceğim ama gören olmayacağından yazamaz,sorsanız söylemek edebe aykırıdır derler..ayrıca gören varsa da dalmasın onlara onların hakikatten payları da yoktur..hakikatin şekli,sesi yoktur..kalpgözüyle göreceğiniz,duyacağınız bi şey olmayacak sadece FARKEDEREK ANLAYACAĞINIZ şeyler olacak...

 

aslında kalp gözünü açmak allah a olan bağlılıkla alakalı bir şey insan kendi çıkarlarını açmak için böyle bir şeye kalkışmamalı bir sorum daha olucak el metini okunuşu nedir şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın

Share this post


Link to post
Share on other sites
aslında kalp gözünü açmak allah a olan bağlılıkla alakalı bir şey insan kendi çıkarlarını açmak için böyle bir şeye kalkışmamalı bir sorum daha olucak el metini okunuşu nedir şimdiden teşekkürler sağlıcakla kalın

el takısı,arapçada bir kelimeyi özel kılmak için konulur,mantıken el takısının tekrarından bir sonuç çıkmaz,gereksizdir zikir olarak..ya takısı da;arapçada seslenme takısıdır ve Allaha seslenme olarak kullanılıyor ancak karşılıklı bir durum söz konusu değil hakikatte..kendimizdeki enerjilere odaklanarak çekiyoruz ve bu sebeble sadece ismi,kelimeyi söylemek yeterli;metin gibi...ayrıca esma ya da dua zikirlerinde mutlaka bilinçli olunmalı(anlamı bilinmeli)...ne dediğimizi bilerek ve tefekkür ederek sayısız etkileri yakalarız..insan beyni odaklandığı şeyi çoğaltır,anlamlı ve değerli kılar....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...