Jump to content
nisann

Hıdrellez Dilekleri...

Recommended Posts

Guest Melinda

bende gül ağacının dışında evdeki bi saksı çiçeğinin yaprağına asmıştım sabah erkendende aldım. benimkide oldu. bence gül ağacı şart değil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest İDİL

dilekleri gerçekleştiren hızır a.s. yada ilyas a.s. değil,sadece dileğimiz için bu ulu kişileri aracı kılıyoruz.deniz yada gül ağacının bir arada olması da şart değil,çünkü inanışa göre ilyas a.s. denizden gelir,hızır a.s. ise karadan gelir.yani ikisinden birini yapmanız kafidir.annem bugüne kadar tüm dileklerini resmederek balkona koydu ve istisnasız her dileği oldu,yeterince inanarak yapılırsa dilekler gerçekleşir diye düşünüyorum...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest leave alone me
dilekleri gerçekleştiren hızır a.s. yada ilyas a.s. değil,sadece dileğimiz için bu ulu kişileri aracı kılıyoruz.deniz yada gül ağacının bir arada olması da şart değil,çünkü inanışa göre ilyas a.s. denizden gelir,hızır a.s. ise karadan gelir.yani ikisinden birini yapmanız kafidir.annem bugüne kadar tüm dileklerini resmederek balkona koydu ve istisnasız her dileği oldu,yeterince inanarak yapılırsa dilekler gerçekleşir diye düşünüyorum...

hayu senden korkulur. her taşın altında sen varsın. ama korkulacak olan bu ne zengin bir genel kültürdür yaw ... bu site ikimizden birine dar:D genel kültürüme çok güvenmiyorum ama senide hazmedemiyorum ... yaşasın kötülük:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dilekleri gerçekleştiren hızır a.s. yada ilyas a.s. değil,sadece dileğimiz için bu ulu kişileri aracı kılıyoruz.deniz yada gül ağacının bir arada olması da şart değil,çünkü inanışa göre ilyas a.s. denizden gelir,hızır a.s. ise karadan gelir.yani ikisinden birini yapmanız kafidir.annem bugüne kadar tüm dileklerini resmederek balkona koydu ve istisnasız her dileği oldu,yeterince inanarak yapılırsa dilekler gerçekleşir diye düşünüyorum...

Resmini yapip sadece balkona mi konulacak? fotografini koysak olur mu? Pek iyi portre cizemem de.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sevdiğimiz kişinin dönmesi için nasıl dilek dileyebiliriz yine çizerek mi olucak?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest leave alone me
sevdiğimiz kişinin dönmesi için nasıl dilek dileyebiliriz yine çizerek mi olucak?

yahu sen akıllı insansın bari sen yapma. resim çizmeylen bilmem neylen dilek olurmu. hurafe desem hurafeye sığmz batıl desem batıla sığmz. sadece yunan mitolojisi gibi dinleyeceksin fikrini söyleyeceksin ama inanmayacaksın.... saçmalık:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hilal-e

Bende her sene dilerklerim ama ben çizmem yazarım...hemde arapca:-p

Kağıdı gömerim gül ağıcın altına.

 

Bana öyle anlatıldı..kağıdı gömüyorsun ve birdaha çıkarmıyorsun....

Bazı arkadaşlar ertesi sabah kağıt duruyormu gitmişmi diye bakarlar.

Gitmiş ise kabul demekmiş...ama ben şimdiye kadar gömdükten sonra hiç bakmadım....cesaretim yok:-p

 

Acaba çizmek şartmı? 2 yaşındaki çocuğa benzerde benim çizimler...o yüzden yazmak daha iyi benim için....

Share this post


Link to post
Share on other sites

peki arkadaşlar 5 mayıs gecesi saat kaç gibi yapıcaz,yani gül'e asma dilek yazma vs..akşam namazından sonra yada yatsıdan sonra yapsak oluyormu,benim kardeşim lösemi onu nasıl resmedicemki o yüzden kağıda yazıp gömücem hangi saatte yapılacağını cevaplarsanız sevinirim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ketrin21

bende bişi sorcam peki gül fidesine asabilirmiyiz dileklerimizi yani daha yeni ektik bahçeye gül çıkmadı henüz öyle olur mu?bide sabah namazında dilegimizi astıgımız yerden almak şart mı öglen alsak olmaz mı...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dilerim_

dün bir arkadaşımla konuştum daha önce başından bir evlilik geçirmiş ve boşanmıştı.annesi hıdrelez günü gül ağacının altıne gelinlik resmi bir yerden kesmiş koymuş ve o sene içinde evlenmiş.sonra ertesi sene araba resmi kesmiş kızının adına koymuş o sene onuda almış.bu sene kız kardeşi için yapacaklarmış.darısı herkesin dileğinin olması

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...