Jump to content
şükrü34

Tüm Kalpleri Mıknatıs Gibi Çeker

Recommended Posts

verdiğin tüm dualar için Allah senden razı olsun Rabbim seni de sıkıntın varsa feraha çıkarsın inşallah

 

ben 10.sayfadaki duayı okumak istiyorum Allah izin verirse dün biraz okudum bu gece de okuyacağım inş

Share this post


Link to post
Share on other sites

cidden merak ettim bu kadar etkilimi şükrü kardeş. tüm kalpleri yumuşatcak kadar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rabbimin neye gücü yetmezki sevgili kardeşim yeterki isteyelim

rabbimin hazinesi sonsuz allaha emanet olun

Share this post


Link to post
Share on other sites

şükrü kardeş merka ettimde birkaç anını paylaşsan olur mu?

 

hem hevesimde artar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alemdar kardeşim kendin okuyup kendin güzellikleri görmen gerekir

yani yaşamalısın allaha emanet ol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fato

Allah razı olsun şükrü ne diyeyim forum olarak duacınız :) ya vedüd ve ya fettah çekmenin ne gibi faydası vardır..aklıma geldikçe ya vedüd çekerim zaten ya fettah'ı da mı eklemek gerektir acaba..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya vedud okumak kalpleri çekmek herkezin size bağlanması sizi sevmesi

ya fettah okumak herkezin karşısında değerinizin artması yücelmeniz allaha emanet olun

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest badboykillah

peki sükrü34 abi ya vedud herzaman her an okuyabilirmiyiz? yoksa abdest almamizmi lazim?

 

bence heryerde okunabilir yanlismiyim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

evdeyken abdest alıp okumak en güzeli ama dışarıda her zaman abdest alamayız okuya biliriz kardeşim

allaha emanet olun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gurbet67

sükrü34 hanim acaba esma larin birbirlerini nötrleme olsailigi varmi mesala ben ya latif ve ya cabbar ya kahhar ya fettah cekiyorum enerjileri birbirlerini etkilermi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...