Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
Elzem

Mavi 'Macır Kremi' Hakkında Bilgisi Olan Var mı ?

Question

Hani şu macır kremi dediğimiz mavi küçük kutuda kremler var ya arkadaşlar bilirsiniz.Onun içinde domuz yağı vb bişey var mı biliyomusunuz? Genelde bebekler pişik olunca sürerler,ama bu aralar kime bişey olsa ondan sürüldüğünü görüyorum kuaförde maşa koluma düştü bana da sürdüler sonrada böyle böyle domuz yağı varmış dediler sürdükten sonra içime bi kurt düştü bilen var mı acaba ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

14 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Anladigim kadariyla Zdrave (aroma) kreminden bahs ediyorsun. Tahris olmus, yaralanlanmis ciltlere iyi geliyor, Sivilceleri kurutuyor, bildigimiz bepanten gibi krem yani. Içerigini arastirdim domuz yagiyla ilgili bisey bulamadim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

 

Kremin görünüşü bu eğer yoksa içinde bişey,içim çok rahat edicek.

IMG00091-20130625-1811.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Evet zdrave krem. Dogru bulmusum Bulgaristan mali.

Çesitleri var. resimdeki çinkolu. Hiç kullanmadim ama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Çinko içerikli cilt yenileyici onarıcı kremmiş

ben neden duymadım ki hiç

yüzüne süren varmı

tümüne mi? kurutur ya

sivilcen varsa süre bilirsin o bölgeye

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

hızımı alamadım tümüne sürecem :)))

 

sivilceye ağda sonrası yanıklara tahrişlere sürülürmüş

 

ama daha önce hiç duymadım fiyatıda ballıymış boyutuna göre

bepanten ve madecassol dan vazgeçmiim:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

aynı etkiyi bizim bepanten madecassol çinkos vs kremlerde veriyor canım ya hem de tüm yüze de sürülür ben sitesinde 55tl diye gördüm bide kampanyalı ama şimdilik bunlar olsun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Bu krem genelde yanıklar için kullanılıyor çok çok iyi geliyor çünkü içinde domuz yağı var ama kullanılması sakıncalı değil domuz yağı var diye.Hatta benim arkadaşımın çok ağır yanıkları vardı bulgaristandan domuz yağı getirtmişti hiçbişeyi kalmamıştı kullanan çok fazla insan var.Ben de bu kremden kullandım da cildi güzelleştiriyor falan dediler bir farkı yok normal ciltlere falan bir yararı yok yani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

bende öyle duydum içinde domuz yağı var diye yani de ondan sordum sakıncası yoksa kullanabiliriz o zaman peki.Bu arada fiyatı 3 lira küçük bi kutu zaten ama resimde büyük çıkmış pazarlarda falan satılıyo yani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...