Jump to content
Guest per!

Şeyh Abdülkadir Geylani Hazretlerinden Hacet Duası

Recommended Posts

Guest zynp_

ben yaptım arkadaşlar olmadı demicem çünkü bir şekilde allah kabul edecektir sadece zamanı var bekliyorum inşallah bir an önce kabul olur dileğim. ama temcid vakti yapmadım belki ondan etkili de olmayabilir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest per!
arkadaşlar namazı allah rızası için ve sevabını abdülkedir geylani hazretlerine hediye etmek için niyetlenin onu diyor..temcidde.yani allaha inanarak güvenerek onu yücelterek kılın diyor mecazi bir anlam olarak kullanmış temcid i.

 

ve yapan varmı bu uygulamayı çok merak ediyorum..

bunu da sorucam diyanete dinimizde sevap bağışlamak var mı diye. cevabını yazarım..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest yağmur damlası

per arkadaşım bi şey sorcam ozaman sabah ezanı okunduktan sonra iki rekat allah rızası için namazımızı kılcaz 11 adım duasını yapcz allah kabul etsin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest per!

işte o sevap bağışlama işini bir sorayım eğer dinimizde öyle birşey gerçekten varsa namazınızı Allah rızası için kıldıktan sonra sevabını Abdülkadir Geylani hazretlerinin ruhuna bağışlarsınız...

yoksa sadece 2 rekat namaz kılıp gerisini yaparsınız.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yaşlılarımız sahurda kalkılmaya temcid kalkılacak derler.eski halk dilinde sahur kelimesi yoktu temcid kelimesi vardı.bazı sözlüklerdede türkçe karşılığı sahur diye geçiyor.shur vakti gecenin üçte birlik zamanına tekabul eder ve duanın kuşkusuz kabul olduğu saattir ki

Gecenin üçte biri kaldığında Allah Teala dünya göğüne nüzûl eder de şöyle buyurur: "Kim bana dua eder ki o duayı kabul edeyim. Kim bana istiğfar eder ki, ben onu mağfiret edeyim. Kim sıkıntısının giderilmesini istiyor ki, onu gidereyim. Kim benden rızık taleb eder ki, onu rızıklandırayım." Ortalık aydınlanıncaya kadar bu böyle devam eder.

SABIR;muradın orucudur...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest per!

hay ağzına sağlık arkadaşım, kaç gündür onu anlatmaya çalışıyorum burda bir türlü beceremedim:) yani temcid kelimesi orda bir zaman dilimine işaret ediyor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest seda_sivas

Arkadaşlar öncelikle herkese meraba bu siteyi bir süredir takip ediyorum üye olmak bugüne nasip oldu..

Arkadaşlar benim durumun sevdiğim insanla evlenmemde babamın mani olması.Ailemde herkes razı ama babama bir türlü kabul ettiremiyoruz.Onun ağzının dilinin bağlanması için bildiğiniz birşey varmı çok önemli benim için:(...

Share this post


Link to post
Share on other sites

temcit; recep, şaban ve ramazan ayları süresince, sabah ezanından sonra minarelerden okunan ve tanrı'nın ululuğunu belirten dua.

--------------------

Arkadaşlar öncelikle herkese meraba bu siteyi bir süredir takip ediyorum üye olmak bugüne nasip oldu..

Arkadaşlar benim durumun sevdiğim insanla evlenmemde babamın mani olması.Ailemde herkes razı ama babama bir türlü kabul ettiremiyoruz.Onun ağzının dilinin bağlanması için bildiğiniz birşey varmı çok önemli benim için:(...

 

ikna duası var sıtede

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest seda_sivas
temcit; recep, şaban ve ramazan ayları süresince, sabah ezanından sonra minarelerden okunan ve tanrı'nın ululuğunu belirten dua.

--------------------

 

 

ikna duası var sıtede

Nerde tam olarak bana yardımcı olabilir misin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...