Jump to content
Sign in to follow this  
milis

Eşyalar Kendiliğinden Kayboluyor

Recommended Posts

Guest voyager

benim de çantamdan bir miktar param gitti. çalınmadığını düşünüyorum.

 

hatta tv.de eşyaların kaybolmasıyla ilgili film vardı. olur mu öyle şey demiştim :( sonra bu başıma geldi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest c.akeL

aynısı banada oluyordu ve hala olmakta. ama bir müddet sonra ortaya çıkıyorlar.. yani eşyalar.. benim kaybettiğim şeyler 2 sene sonra çıktı :D ama korkuyordum o zamanlar.. şimdiyse korkum olmadığından almaları da zorlaşıyor.. eskisi kadar çok olmuyor.. ama acayip bir histir bilirim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

verdiğiniz bilgiler için tşk ederim demekki sadece bana olmuyormuş. :)

besmele ile bir eşyayı bir yere koyunca alamazlar. ateş gibi yakar onları diyor büyüklerimiz. şimdi öyle yapıyorum özellikle önemli olan eşyalarımı. birgün evde yeni aldığım el kameram kayboldu. 2 gün sonra tekrar aynı yerindeydi. ama malesef 2-3 yeri kırılmıştı, sanırım düşürmüşler :mad: demekki yaramazları yapıyor bunu.. fare kapanı gibi bir şey olsada olarıda yakalasak.:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest cryptomnesia
verdiğiniz bilgiler için tşk ederim demekki sadece bana olmuyormuş. :)

besmele ile bir eşyayı bir yere koyunca alamazlar. ateş gibi yakar onları diyor büyüklerimiz. şimdi öyle yapıyorum özellikle önemli olan eşyalarımı. birgün evde yeni aldığım el kameram kayboldu. 2 gün sonra tekrar aynı yerindeydi. ama malesef 2-3 yeri kırılmıştı, sanırım düşürmüşler :mad: demekki yaramazları yapıyor bunu.. fare kapanı gibi bir şey olsada olarıda yakalasak.:thumbsup:

 

 

Evinizde 3 gün üst üste HAŞR Suresini TAM 3 KERE OKUYUN gece 00:00 da ...sesli bir şekilde..

 

ve ardından hemen AZİYZÜL CEBBARÜL MÜTEKEBBİR OKUYUN SESLİ BİR ŞEKİLDE TAM 100 KERE 1000 KERE OKUYABİLİRSENİZ NE ALA..

 

AZİZ YERİNE KAHHAR DA OKUYABİLİRSİNİZ AMA ÇOK SERT VE GÜÇLÜ OLACAKTIR,BU ONLARA HAKETTİĞİNDEN DAHA FAZLA TESİR EDEBİLİR..

 

Evinizde Davetsiz Misafirleriniz var .. VE bu dahada ileri gitmeden hemen hatta derhal bu tertibi yapın ciddiye almalısınız aksi takdirde POLTERGEIST olaylar ve daha ürkütücüleri de olabilir..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest echoatalante

eyy cin geldiysenn üç defaaa çağrı verrr:rofl::rofl::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benim ev anahtarım kaybolmuştu,tam da o gün evde temizlikçi vardı,ama temizlikçi kadın nerdeyse 10 senedir tanıdığım biri olduğu için hiç şüphelenmedim , hem kadında da vardı anahtar benimkini napsın ki??Sonra aradan 15 gün falan geçti, aynı temizlikçi kadının olduğu bir ortamda şöyle bir konuşma oldu, dedimki, yaw tek anahtara kaldık bu böyle olmayacak, yarın kilidi değiştireyim,aradan biraz zaman geçti, benim temizlikçi kadın toplamış son kullandığım çantaları, abla bunlaın içine bak, dolaba kaldıralım bunları dedi,aslında her zamanki rutin işlemlerden biri bu, temizlikçinin sabrını zorlayacak kadar çok çanta birikmişti ve kadın her zamanki gibi içlerini kontrol etmemi ve ortadan dolaba kaldıracağını söylemişti hepsi bu ama nedense kadının hali tuhaf geldi, neyse uzatmayayım, tek tek bakmaya başladım,çantaların içine, derken ne göreyim, kaybettiğim anahtar fermuarlı gözün içinde, şimdi bu olayın tuhaf yanı şu, anahtarı içinde buduğum çantayı 1 hafta önce satın almıştım, oysa anahtarım kaybolalı 2 hafta olmuştu,aaaaa anahtarım dedim ve sustum, bu çantada olmasına imkan yok bu çanta bu anahtar kaybolduğunda henüz satın alınmamıştı diyemedim tabii, kadın hemen ee bak işte buradaymış abla anahtarın demekki iyi bakmamışsın dedi,olay böylle işte,sonra çok düşündüm taşındım hiçbir anlam veremedim,açıkçası kadın neden böyle bir şey yaptı hiç anlayamadım, ama içime de kurt düştü bir kere, huylandım, ertesi sefer geldiğinde , herşeyi olduğu gibi anlattım, önce kızdı sonra inkar etti,sonra ağladı ben neden böyle bir şey yapayım dedi ama, nafile, üzülerek işine son vermek zorunda kaldım, 2 hafta önce kaybolan anahtar 1 hafta önce satın alınan çantadan çıkmaz,çıkmaz çıkmaz da meğer neler varmış olayın arkasında, yazıcaktım ama bu gece bi yere yetişicem geç oldu, sonra yazıcam

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam 2 hafta önce yazmışım,anahtarın bulunması sonucunda evde çalışan kadından bir kere huylandımişte sonra da kadın çok bozuldu vs yarı ben, yarı kendisinin kararı ile bıraktı işi( o senelerde kadının bu şekilde benden şüphelendikleri bir evde çalışmam dediğini kimseye söylemiyordum ama seneler geçti ,yani kadının da isteği bu doğrultuda idi ) , işte kadın gelmemeye başlayınca çok şey aksamaya başladı çünkü yeni birini bulmak zor, hele de evin düzenini öğrenip alışması epey zaman alır,sonuçta tekrar başkasını buldum ona da alıştık hayat devam ediyor işte.Geçen yazın sonunda kalabalık bir caddede yürüyorum,arkadan birisi koluma yapıştı, aha dedim mok yoluna gidiyoruz çantamı alacak şimdi, bunu düşünerek arkama döndüm, yanımda çalışan ilk kişi, o kadın yani, sarıldı öptü beni, hal hatır sordu falan filan, abla ben seni çok severdim, bana çok hakkın geçmiştir vs vs sonunda da senin kaybolan anahtarını alan senin erkek kardeşindi dedi, ben evde yokken ara sıra evi kullanıyormuş meğerse,kendindeki anahtarı kaybedince benimkini almış ama anahtar yaptırmak için, olay çığrından çıkınca da korkmuş söylemeye(erkek kardeşim üniversiteyi benim yanımda okudu , ama o sıralarda üniversiteyi bitireli 2-3 sene olmuştu, artık benimle kalmıyordu, kısacası anahtarını geri istememiştim ama, kaybettiğinde de tekrar anahtar yaptırmaya kalkması çok tuhaf bir şey olurdu)Ama kadının da suçu ne olursa olsun bunu benden saklamaması gerekirdi,olay büyüyünce anahtarı kadına verip çantaların birine koy farkedilmez demiş,gercekten de farketmezdim o çanta yeni alınmış olmasaydı.Vay be dedim içimden olaya bak, benim utangaç, ciddi sessiz çekingen kardeşim neler çeviriyormuş meğer, eee erkek işte sonuçta...Bu arada, geçmiş zaman ama aklıma geldi bunu da paylaşayım bari,tuvalet aynamın önünde 40çeşit şey vardır ve hep dağınıktır yani 1 şişe parfüm eksik fazla kimse farkedemez belki ama,seneler önce bana ait olmayan bir şişe parfüm bulmuştum makyaj masamın üzerinde ve kocamı cehenneme kadar bi gönderip döndürmüştüm o zaman :))Adamın boşa günahını almışım yeni anlıyorum ama son durum ortaya çıkana kadar senelerdir hep ben haftasonu kaynanamla yazlığa gittiğimde eve kadın getirmiş ve bir daha da asla yapmaz ağzının payını aldı diye düşünüyordum hep, yanılmışım kısacası, off ben sıkıldım yazmaktan he, okuyanlarda sıkılırsa pardon yaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benim de bir çok eşyam kayboldu.Ve süreklide okunan bir ev ama.....Eve giren biri olsa şüphelenicem ama.O da yok.Yatak odasından giysilerimden kayboldu.Hele birin de memleketten dönüşte valizi hazırladım.Herşeyi koyduğuma eminim.Defalarca kontrol ettim.Eve döndüğümde valizde çıkmadı bazıları.Anneme sordum ordada kalmamış.Otobüste valizin açılması imkansız 2 saatlik yok.

Sonrasında da evimde eşarbım kayboldu......

Biri aldı desem ben yokken eve kimse girmez.Gelen misafirim yatak odası dahil arka tarafda ki odaları hiç görmez.İmkansız...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...