Jump to content
Guest

Konsantrasyon Egzersizleri

Recommended Posts

Çok faydalı bilgiler.Dualarımın yanında bu yöntemide kullanıyorum.Derslerimde çok işime yarıyor.Konsantrasyon çok önemli.Hele ince finans konularında ufak bir imgeti kaçırdınmı çık işin içinden...Teşekkürler....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Reese_P

konsantrasyon u saglamak her insana kolay gelmez ama azimle ve sabırla yaparsanız olur kimisi 1 kerede kimisi bir kac un ugrastıktan sonra baarılı olur onemli olan bunu içten isteyerek yapın

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mornecef

emeğine sağlık , güzel paylaşım

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SELCAN

''istem dışı sizi üzen bi olayı düşünmemek için bir yöntem varmı,,?çok güzel bir konu biraz düşünmeme sebep oldu tşklr. etrafımızda olan iyi yada kötü olaylardan olumlu yada olumsuyz etkilenmek bizim karakterimizi ortaya koyan bir durum. çok hassas ve duygusal bir insansanız muhtemelen etrafınızdaki etkilere vereceğiniz reaksiyonun derecesi daha fazla olacaktır.genel olarak biz insanlar sadece yaşıyor olduğumuz şuandan değil. geçmişve geleceklede alakalıyız şu an hiç bir sorunumuz olmasa dahi geçmişte yaşadığımız yada yaşanılan bir olay bizi müteessir edebilir. vede gelecekten duyulan endişe ve korkular hayatımızı altüst edebilir. bunlar normal şeyler işte sizin bunlara verdiğiniz tepkiler sizin hayatınızın akışını belirler olumlu ve pozitif düşünmek suretiyle bütün olumsuzlukların üstesinden gelebilirsiniz. unutmayın ''güzel gören güzel düşünür,, peki nasıl olacak bu? nasıl olumlu düşünüp nasıl güzel göreceğiz? devamı sonra sizde biraz fikir yürütün..tşklr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest E.Minval

cok yararlı bilgiler tesekkürler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest naughty_girl

benim hiç konsantrasyon derdim olmuyor valla.sanırım şanslı azınlıktanım =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

merhaba . aynı sorun bende de var. Ben üniversite mezunuyum. İlk okul öğrenciliğimden üni. bitimine kadar ve fiziksel, mantıksal işler dahil hiç bir kere çalıştığımı hatırlamıyorum. mantığımı zorlayıp bir şarkı bile ezberlemedim. Saldım çayıra mevlam kayıra hesabı oldu biraz. bunun nedeni konsentrasyon olamamakla ilgili başlayamıyorum hiç işe .bu yazılanlar yararlı olucak mıdır ki veya başka bir öneriyede açığım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konsantrasyon Egzersizleri başlığı adı altında açıldığından forum kirliliği olmaması adına buraya devam ediyorum. Bu teknik varlıklar ile iletişimde, temel iletişim yolu olarak sayılan astral boyutları görmek ve duymak konularına giriş için paylaşılmaktadır. Astral duyu ve görü tekniklerini geliştirmeye çalışmadan önce konsantrasyon tekniğinizi geliştirmek önde gelen bir şarttır. Görü ve duyu teknikleri de ilgili forumlarda paylaşılacaktır. Eğer tek bir konu ya da objeye 10 dakikaya varan süre boyunca problem yaşamadan odaklanabiliyorsanız bu tekniği atlayabilirsiniz. Ancak bu durumda dahi en az 1 defa kendinizi görmek için denemenizi tavsiye ederim.

 

Konsantrasyon Güçlendirme Teknikleri

Altın Küre ve Doğanın Temizliği Teknikleri

 

Hiç bir şey, bir varlıkla görüşme şansınızı ya da kalitenizi onunla çalışma yaptığınız sırada akşam yemeğinde ne yiyeceğinizi düşünmenizden daha olumsuz etkileyemez. Bu nedenle konsantrasyon gerçekten çok önemli bir konudur ve temelde her varlıklarla çalışanda olması gerekir.

 

İlk olarak kendinize her gün alıştırma yapacağınız bir zaman seçmeniz gerekmekte. Bu zaman sabah yataktan kalktıktan hemen sonra yada yatmadan hemen önce olabilir. Çünkü iki durumdada zihinsel olarak sakin bir durumda olursunuz. Ancak istediğiniz zamanı çalışma saatiniz olarak seçebilirsiniz önemli olan her gün aynı zaman civarlarında uygulamanızı yapmaktır. Bu bilinçaltınızda sizi çalışmaya istekli tutacak bir rutin yaratmanızı sağlar, geceleri uykunuzun geldiğini hissetmeniz gibi, bedeniniz uygulama saatinin geldiğini hissetmeye başlar.

 

İkinci adım dikkat dağıtıcı etkilerden uzak kalacağınız bir yerde olmak. Önemli olan ortamın sessiz olması, buna katkı için oda kapınızı kimsenin çalmayacağından emin olabilirsiniz ve telefonunuzu sessize alabilirsiniz. Rahat bir sandalyeye dik bir şekilde oturun ve bulunduğunuz odanın en terli toplu kısmına doğru yüzünüzü dönün. Uygulamayı asla yatağınızda yapmayın, çünkü bedeniniz yatağa yattığında uyumak için programlanmıştır. Halıda yapmak ise dikkat dağıtıcı bir rahatlık verebilir.

 

Çalışmaya hazır olduğunuzda bütün elektrik kaynaklı ışıkları kapatın. Eğer gece çalışıyorsanız karanlıkta çalışabilirsiniz veya mum yakabilirsiniz. Eğer mum yakacaksanız mumu göremeyeceğiniz bir yere yerleştirin, böylece odada rahatlatıcı bir loşluk olur. İsterseniz zihninizi daha da sakinleştirmek için hoş kokulu bir tütsü de yakabilirsiniz. Bu aşamada istediğiniz herhangi bir tütsü olur.

 

Avuç içleriniz size bakacak şekilde ellerinizi bacaklarınıza koyun, dik oturun ve başınızı dik tutun. Omuzlarınızı olabildiğince rahat tutun. Eğer başınız öne düşüyorsa bu uykunuzun geldiğine yada yorgun olduğunuza işaret olduğundan uygulamayı başka bir gün yapabilirsiniz. Yanınızda bir defter ve kalem bulundurmanızı, gelişmenizi takip etmeniz açısından öneriyorum.

 

Bu oturuşu sağladıktan sonra gözlerinizi kapatın ve aşağıdaki ritmik nefes alışlara başlayın:

İçinizden yavaşça 4 e kadar sayarak nefes alın.

Sonra aynı süre boyunca aldığınız nefesi tutun.

Yine aynı 4 e kadar sayarak nefesinizi verin.

Nefesinizi verince aynı süre boyunca yeniden nefes almadan önce nefesinizi tutun.

 

Bilinçli bir biçimde yalnızda 3-4 defa 4 e kadar saymanız yetecek çünkü bu ritmi bir kaç defa yaptıktan sonra bedeniniz buna alışarak kendi kendine uygulamaya başlayacak. Ritim 1-2 saniyeliğine şaşsa da çok önemli değil. Kalp hastalığı bulunanlar nefes tutmaları yapmamalılar, onun yerine sadece ritmik biçimde nefes alıp vermelilerdir.

 

Gözleriniz kapalı bir şekilde 2. aşama olarak önünüzde parlayan ve havada süzülen, içi ısıtıcı bir altın renkli küre olduğunu düşünün ve onu zihninizde önünüzde, havada duruyorken resmetmeye, görmeye çalışın. Eğer bu konuda sorun yaşıyorsanız bu aşamada bu çok normal, sadece onun orada olduğunu bilmeniz yeterli. Hazır hissettiğinizde, vücudunuzu camdan ve boş bir şekilde yapılmış gibi düşünün. Nefes alışınızla birlikte küreden ayaklarınıza doğru altın sarısı ışığı çekin ve ışığın tüm sıcaklığıyla ayaklarınızı doldurmasına izin verin. Verdiğiniz nefesle ışığın oraya iyice yerleştiğini ve ısıttığını düşünün. Aldığınız her nefesle daha fazla ışık çekerek, karış karış bütün vücudunuzu altın sarı ışık ile doldurun.

 

Bu uygulama biter bitmez, gözleriniz hiç açmadan Doğanın Temizliği tekniğine geçin. Bir nehre bakan bir tepede oturduğunuz görüntüsünü canlandırın. Gece vakti ve başınızın üzerinde açık bir gökyüzü var. Daha önce belirttiğim gibi, bunların görüntüsünü canlandırmakta sorun yaşıyorsanız bu çok normal, sadece bunların sizin çevrenizde olduğunu bilin. Şimdi sadece önünüzde akan nehre bakarak onun sesini dinleyin. Bunu yapmaya başladığınız anda veya bir süre sonra aklınıza konuyla alakasız ve dikkatinizi dağıtacak bir sürü düşünce gelmeye başlayacaktır. Bunlarla savaşmayın, aksine düşüncelerin oluşmasına izin verin ve sonra onları pozitife çevirerek nehirden aşağıda doğru sular tarafından sürüklenmesine izin verin. Örn: aldığınız bir eşyanın bir sonraki taksidi aklınıza gelmişse, para dolu bir zarf düşünün ve nehrin sularına bırakın. Böylece her düşünceyle olabildiğince az vakit geçirmiş olacaksınız. Bu şekilde düşünceleri ardı ardına pozitife çevirerek nehirden aşağıya süzülmelerine izin verin. En sonunda daha az düşünce aklınıza gelmeye başlayacak ve nehre çok daha uzun süreler boyunca odaklanabileceksiniz.

 

Dikkat dağıtıcı düşünceler gerçekten azaldığında bir sonraki aşamaya geçerek, yine aynı ortamda ve tepe üzerinde otururken bu sefer siz bir düşünceye odaklanmaya başlayın. Ama bunun pozitif bir düşünce yada sembol olduğundan emin olun. Bu düşünceye odaklanırken başka düşüncelere kapılmamaya çalışın ve eğer isterseniz diğer düşünceleri yine nehrin sularına bırakın. Sonunda bu seçerek odaklandığınız pozitif düşünceye 8-10 dakika kadar odaklanabildiğinizi farkettiğiniz zaman, konsantrasyon çalışmalarınız işlevini görmüş ve amacına ulaşmış demektir. Bu en az 1-2 haftalık bir süreç gerektirir.

 

Çalışmanız bitince gözlerinizi yavaşça açabilirsiniz.

 

Astral görü ve duyu egzersizlerini de bu tekniklerin devamı olarak ilgili forumlardan paylaşacağım.

 

Yazan: Gerald Fitzger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...