Jump to content
Guest KANREVAN

10 Kişiden 7'sinde Kabul Olmuş.Fotoğrafa Besmele

Recommended Posts

Guest

Ya büyü müdür değil midir. Lütfen cevap. Yorum değil ama kesin bilen birinden cevap. Her üfleme büyü müdür. Lüttttfen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arkadşlar bende denedim bu duayı ama ben 63 gün diye biliyorum.birde senden sonra bana tapsın demek biraz ters geldi bana ve duayı yaparken A llahım ne olur senden sonra beni sevsin vs. şeklinde dua ettim.3.günden sonra hiç ummadığım bi anda halimi hatırımı sordu bana.ama ben bu duaya devam edemedim yarım kaldı.birde bende resmi yoktu msndeki resmine okudum oluyo gerçekten.ama devam etmek lazım.hepimizin duaları kabul olur inşallah

 

en iyisini yapmışsın. yanibeni sevsin daha ne. sevmek kelimesi daha iyi tabi. bi de anne ismini söyleyip de mi yaptın. isim kısmında ne dedin. adını söyledin sadece. yoksa soyadını falan da mı söylemeliyiz. ayrıca ....dan olma ....dan doğma diye anne baba ismi de mi söylenmeli. gerçi kalpten okuyunca ALLAH kabul etsin dualarımızı. ama ben tek anne ismi söyledim bide onun adını.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest blackpearl82

annesinin babasinin adini bilmiyorsak

 

ademden olma havvadan dogma XXX diye dua etsek olurmu?????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest natilyus81

ben bu na çok inanıyorum aşkla dönmese bile muhakkak bir haber ve iletişim oluyor..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest destina

arkadaşlar geri dönmesi için herşeyi öğrendik tamamda birini soğutmak için bişeyler yokmu bildiğinizz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Arkadaşlar birisi bana bu büyü değil bi çeşit duadır desin Noooooooolur :(

--------------------

Bunu yapmak şirke girer mi. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ihram

Arkadaşlar büyüyle dönen insandan hayır gelir mi? Tabi büyüyle sizden ayrılmamışsa. Bırakın giden gitmiştir zaten. Herşeyde bir hayır vardır. Ya siz onu hak etmemişsinizdir ya da o sizi. Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nazlimbenim
sevdiğinin resmini eline alıp 21 besemele çekip üflüyorsun ALLAHım ......olma .....dogma kulun......senden sonra bana tapsın hayrıyla geri dösün denir.61 gun devam edilir.

paylasan bır arkadasın soylemıdır.kendisininki olmus ve 3 kişinin daha.gecen birine denk geldim oda bunu yapmıs ve olmus.mutlak ama mutlak bir şekilde aramıs dönermiş birşey olurmus yani.ben yaptımmı yaptım ama dogrusu 4 gun devam etdim dogrudur 4.gun benı aradı ama öylesine aşk mesk mevzu bahıs degıl nasıl falan demek içinmiş.paylaşmak istedim hiçbir tehlikesi yok gunahıda bence besmele cekıyorsun sonucda.deneyen olursa sonuclarını yazsın ıkı gun once bende basladım yenıden

 

 

arkadaşım

ben bişey sormak istiyorum 21 besmele demişssin cekilecek her besleme çekiştemi üflenecek resime yoksa 21 besleme çekip toplam 1 keremi üflenecek.birde sevdiğin herkese yapılabilirmi acaba.

seni sevmeleri bağlanmaları için bunu?

yani sevdiğin insan birde belki onun ailesinden veya başkalarınında seni sevmesi için olabilirmi.cevaplarınızı bekliyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadaşlar büyüyle dönen insandan hayır gelir mi? Tabi büyüyle sizden ayrılmamışsa. Bırakın giden gitmiştir zaten. Herşeyde bir hayır vardır. Ya siz onu hak etmemişsinizdir ya da o sizi. Allah hepimizi iyilerle karşılaştırsın.

 

 

besmele çekmenin neresi büyü olabilir allah aşkına!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...