Jump to content
Sign in to follow this  
Renan

Facebook, WhatsApp ve Instagram'ın Güncel Kullanıcı Rakamları Açıklandı...

Recommended Posts

Facebook, WhatsApp ve Instagram'ın güncel kullanıcı rakamları açıklandı

 

404344177738400279.jpg

 

Facebook bugün başarılı geçen 2016 yılı ikinci çeyreğine ait finansal sonuçlarını paylaştı. Özellikle net karını büyük oranda yükseltmeyi başaran şirket bunların yanında servislerinin güncel kullanıcı rakamlarını da paylaştı.

 

Facebook, artık globalde her ay 1,7 milyarın üzerinde ve her gün 1,1 milyarınüzerinde insanın Facebook'u kullandığını açıkladı. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre Facebook'a mobil cihazlar üzerinden bağlananların sayısında günlük ortalama 1 milyar kişilik, yani yüzde 22 artış elde edildi. 2016'nın ikinci çeyreğinde kişi başına Facebook, Instagram ve Messenger'da harcanan zaman çift haneli yüzdelerde artış gösterdi. Bunlara ek olarak, aylık 60 milyonun üzerinde işletme de Facebook Sayfaları aktif bir şekilde kullanıyor.

 

Facebook'un açıklamalarına göre Instagram'ın aylık aktif kullanıcı sayısı 500 milyon, günlük aktif kullanıcı sayısı ise 300 milyon iken, Messenger'ın aylık aktif kullanıcı sayısı 1 milyarın üzerinde. WhatsApp da ayda 1 milyardan fazla insan tarafından kullanılıyor.

 

Facebook ile Türkiye'de en çok satış yapan otomobil üreticisi Nissan

 

Facebook, Türkiye'de Facebook reklam ürünlerini kullanarak elde edilen bir başarıya dikkat çekti. Nissan Türkiye, Türkiye'deki 3 SUV modelinin satışlarını artırmak için Facebook Potansiyel Müşteri Reklamlarını (Lead ads) kullandı. Amacı, farkındalığı artırarak ilgiyi satışa çevirmek olan kampanya, yeni otomobil almaya niyetli olan kişilere odaklandı.

 

Facebook'un ileri düzey hedefleme çözümleri ve Potansiyel Müşteri Reklamlarından yararlanan Nissan Türkiye, bu kanal üzerinden Türkiye'de en çok satış yapan otomobil üreticisi oldu. Nissan Türkiye'nin reklamına tıklayan insanlar formun ilgili kısımlarının isim, soyadı, doğum tarihi gibi daha önce kendi istekleriyle Facebook'ta paylaştıkları bilgiler ile doldurulduğunu gördü.

 

Doldurması kolay ve zaman almayan bu formlar otomatik olarak Nissan'ın müşteri ilişkileri yönetim sistemine iletildi. Böylece Facebook Potansiyel Müşteri Reklamları ile hedef kitlesinin yüze 80'ine ulaşan Nissan'ın tüm online satışlarının yüzde 21'i bu kanaldan geldi.

 

Nissan Türkiye Pazarlama Müdürü Emre Özocak, "SUV ailesi kampanyamızın müthiş sonuçlarından sonra Facebook Potansiyel Müşteri Reklamları medya bileşimimizin vazgeçilmez bir parçası oldu. Basitliği, hedefleme seçenekleri ve marka ile hedef kitle arasındaki bağlantıyı kolaylaştırması ile bu kanal, pazardaki müşterilere ulaşmak için çok etkili ve direkt bir yol oldu.

 

Potansiyel Müşteri Reklamları modeli, reklamların kısa vadede satışa dönüşmesi için diğer tüm modellerden daha etkili oldu" dedi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...