Jump to content
Sign in to follow this  
Renan

Karın Yağlarıyla Savaşan 7 Yiyecek...

Recommended Posts

Karın Yağlarıyla Savaşan 7 Yiyecek

 

image9.jpg

 

Zeytinyağı

 

Yağ çeşitleri arasında en iyisi zeytinyağıdır, özellikle soğuk pres sızma zeytinyağı çok kalitelidir.

 

Vücut için faydalı olan doymamış yağ grubundandır. Yağdan fakir diyet uygulayanlar için de büyük bir besin kaynağıdır. Zeytinyağı besinleri emer, hormon oluşturur ve kolesterolü azaltır.

 

Zeytinyağını yemek pişirmede kullanmamalısınız çünkü ısıyla bileşenleri değişir, bunu unutmayın.

 

Badem

 

Badem çok miktarda protein, lif ve kalsiyum içerir. Vücudunuz için temel enerji kaynağıdır. Vejeteryan ve veganlar ile çok spor yapan kişiler için önerilmektedir. Metabolizmanızı aktive eder ve kan şekeri düzeyini kontrol eder. Omega-3 açısından zengindir ve sizi obeziteyle ilişkili hastalıklardan korur. Bademi tek başına, hafif tatlılarla veya bademsütü şeklinde tüketebilirsiniz.

 

Çilek

 

Bu nefis kırmızı yemiş çok miktarda su ve lif içerir ki bu özelliğiyle meyvelerin gözbebeğidir. Çileği sindirmek için vücut çileğin içerdiği kaloriden daha fazla enerji üretmek zorundadır, yani aslında çilek negatif kaloriye sahiptir. Kan dolaşımını aktive eder ve sodyum düzeyini dengeler.

 

Şeker ve yağın özümsenmesini önleyen flavonoid ve antosiyanin içerir.

 

Somon

 

En çok tavsiye edilen Omega-3 kaynaklarından birisidir. İçerdiği protein “iyi” kolesterol, hormon ve safra yapımında kullanılır. Bolca D vitamini bulundurur, sinir sistemini sağlıklı tutar, metabolizmayı aktive eder ve fazla karın yağlarını eritir. İçindeki yağ asitleri yağ depolanmasını önler. Çiftlik somonu, denizde yetişen somonlarda bulunan kurşun ve dioksinleri içermez.

image8.jpg

Yeşil Çay

 

Mükemmel bir yağ yakıcı olarak bilinir. Herhangi çeşit bir çay, sindirim sistemine su ve sıcaklık sağladığından sindirime olumlu etki eder. Öğle veya akşam yemeği ardından içerseniz, yağ ve karbonhidratlar erirken yiyeceklerin bağırsaktan geçişini kolaylaştırırsınız. Besin maddelerinin emilimine yardımcı olur, vücut sıcaklığını artırır, glukoz seviyesini dengeler, serbest radikallerle savaşır ve kemiklerin kalsiyum alımını artırır. Katekin denen bir antioksidan ve polifenoidler içerir, böylece stres sırasında hormonları kontrol eder. Aynı kırmızı şarabın yaptığı gibi yeşil çay da, vücudun enerji depolamak için yaptığı bir işlem olan glukozun yağa dönüşmesini azaltır.

 

Ayrıca kahvaltıda veya ara öğünlerde içebilirsiniz. Günde üç fincandan fazlası önerilmemektedir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...