Jump to content
Renan

3 Günde 5 Kilo Zayıflatan Kolay Diyet Listesi...

Önerilen İletiler

3 Günde 5 Kilo Zayıflatan Kolay Diyet Listesi

 

2017-01-12uyur-35afff1eed47d174f.jpg&w=1140

 

3 Günde 5 Kilo Zayıflatan Kolay Diyet Listesi

 

3 günde 5 kilo zayıflamak için uygulayabileceğiniz muhteşem bir diyet listesi olduğunu söyleyebiliriz. Bu diyet listesi ile 3 günün sonunda 5 kiloya kadar zayıflama imkanına sahip olabileceksiniz. Şok diyetler genellikle önerilmeyen diyetlerdir ancak, kısa süreli uygulanırsa hiçbir sorun teşkil etmemektedir.

 

Şok diyetler, detoks etkisi olan diyetlerdir. Detoks, vücudun dinlenmesi, temizlenmesi için önemlidir. 3 günlük şok diyetler ile kısa sürede kolayca zayıflayabilirsiniz. Bu diyet listesini uygulamak için sağlığınızın elverişli olması gerekmektedir. Sağlığınız elverişli olduğu sürece, şok diyet uygulamalarında hiçbir sorun yoktur.

3 Günde 5 Kilo Zayıflatan Kolay Diyet Listesi

 

Kilo almak kolaydır ancak, aldığınız kiloları eritmek çok zor bir süreçtir. Bu süreçte etkili olan diyet listelerini bulmak gerekmektedir. Sağlığınıza, kilonuza ve vücut yapınıza en uygun diyet listesi ile zayıflama sürecine başlayabilirsiniz. Sizlerin kolay ve hızlı bir şekilde zayıflaması için çeşitli diyet kürleri ve diyet listeleri paylaşmaya devam ediyoruz. 3 günlük olan bu diyet listesi de kolay zayıflamanıza yardımcı olacak önemli bilgiler içermektedir.

 

3 Günde 5 Kiloya Kadar Zayıflatan Diyet Listesi

 

Bu diyeti uygulamaya başladığınızda 3. gün sonunda bırakmanız gerektiğini unutmamalısınız. Bir sonraki uygulamayı en az 2 ay sonra yapmanız gerekmektedir. 3 günde 5 kilo zayıflatan diyet listesi ile 3 gün boyunca her gün en az 3 litre su tüketmeli, 30 dakika koşu yapmalı ve diyet listesine bağlı kalmalısınız.

 

Sabah: Yarım barsak ılık su içine yarım miktar limonun suyunu sıkıp, aç karnına için. Ardından da 1 bardak şekersiz çay, bitki çayı veya kahve tüketin. 1 adet salatalık, 1 adet yaprak marul, yarım demek kadar maydanoz ve yarım demek roka ile birlikte 2 tane yumurta tüketin.

 

Ara Öğün : Ara öğün olarak sadece 1 adet yeşil elma tüketebilirisiniz.

 

Öğle Yemeği : 1 kase yoğurt, 1 adet salatalık ve dilediğiniz miktarda yeşillik ile birlikte 1 kase kadar yağsız çorba tüketin.

 

Akşam Yemeği : Akşam yemeği olarak evde yapılmış yağsız sebze çorbası, 1 kase yoğurt ile birlikte 1 adet elma.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

×