Jump to content
Sign in to follow this  
Renan

Farkında Bile Olmadan Kilo Vermek İçin Bu 5 Hileye Başvurun...

Recommended Posts

Farkında Bile Olmadan Kilo Vermek İçin Bu 5 Hileye Başvurun

1-o%CC%88ne-c%CC%A7%C4%B1kar%C4%B1lm%C4%B1s%CC%A7-go%CC%88rsel.jpg

Vücuttaki fazla yağlardan kurtulmak kilolu ya da obez olanlar için yapması en zor şeylerden biridir.

Sağlıklı bir beslenme ve günlük egzersiz kilo kaybetmeye çok yardımcı olabilir, bazen başarıya ulaşmanıza yardım edecek alternatifleri göz önünde bulundurmak faydalıdır.

Sorun, aslında pek çok kişinin kilo vermek için sıkı ve kısıtlayıcı egzersiz ve diyet programı uygulamaları gerektiğini düşünmesindedir.

Ancak, sağlığınızı tehlike altına atmayan, çaba göstermeden kalori yakmanıza yardım eden birkaç hile vardır.

Birkaç kilo vermek isteyenler için bugün sizinle bu kolay ve basit hileleri paylaşacağız.

Okumadan geçmeyin!

1. Sağlıksız yağlar tüketmeyin

Zararlı yağların aşırı miktarda tüketimi, kilo vermek ya da kilosunu korumak isteyenlerin önündeki en büyük engellerden birisidir.

Maalesef, bu yağları tamamen hayatınızdan çıkarmak oldukça zordur çünkü marketlerde satılan pek çok üründe bu yağlar kullanılır.

Ancak, alternatifler arayarak zararlı yağ tüketiminizi minimuma düşürebilirsiniz. Böylece, kilo vermeyi başaracaksınız.

Ne yapmalısınız?

Süpermarketlerden aldığınız ürünlerin etiketlerini inceleyin ve çok fazla doymuş yağ içeriyorsa bu ürünlerden uzak durun. Ayrıca, bitkisel yağlara da dikkat edin.

En yaygın olanlar;

İşlenmiş gıdalar

Soğuk söğüş et

Pişmiş ürünler

Tam yağlı süt

Kızarmış ürünler

Bunlar yerine, aşağıdaki besinlerde bulunan tekli doymamış ya da çoklu doymamış yağların tüketimini artırın:

Zeytinyağı

Yağlı balık

Kuruyemiş

Bitki sütleri

Hindistan cevizi yağı

Avokado

2. Yemeklerden önce su için

Birçok beslenme uzmanı, her yemeğin öncesinde su içmenin tokluk hissini artırdığını ve böylece de yemeklerde aldığınız kaloriyi azalttığını söylüyor.

Bu yaşam için oldukça gerekli olan sıvının hiç kalorisi yoktur ve metabolizmanızın ve sindirim sisteminizin daha iyi çalışmasını sağlayarak vücudunuzu arındırır.

Nasıl tüketilmeli?

Her gün, yemeklerden önce aç karna bir ya da iki bardak ılık su için.

3. Hafif atıştırmalıklar tüketin

Gün boyunca bir şeyler atıştırmak vazgeçemeyeceğimiz bir alışkanlıktır çünkü vücudumuz normal bir şekilde yemek aralarında bir şeyler yeme ihtiyacı hisseder.

Ancak, zararsız görünse de kilo almamıza neden olan pek çok sağlıksız atıştırmalık vardır.

Pek çok kişi ana yemeklerde beslenmesine dikkat ettiği halde, sağlıksız atıştırmalıklardan uzak duramadığı için kilo vermede problem yaşar.

Ne yapmalısınız?

Aşağıdaki besinlerden uzak durun:

Kızarmış patates

Sosis

Kurabiye ve ekmek

Tortilla

Gazlı içecekler

Aşağıdaki sağlıklı besinleri tercih edebilirsiniz:

Kuruyemiş

Doğranmış sebzeler

Meyve

Smoothie

4. Kalori yakmak için yürüyün

Egzersiz yapmaya vaktinizin olmadığını düşünseniz de, her zaman yürüyüşe çıkmakiçin birkaç dakika ayrıabilirsiniz. Bu, gün içinde fazladan kalori yakmanıza yardımcı olacaktır.

Bu basit egzersizi herkes yapabilir. Dahası, biraz tempolu bir yürüyüş daha fazla kalori yakmaya ve daha fazla kilo vermeye yarar.

Ne yapmalısınız?

Araba kullanmak yerine, yürüyerek gidebileceğiniz her yere yürüyün.

Günde 30 dakika boş vaktiniz varsa, kulaklıklarınızı takın ve tempolu bir yürüyüşe çıkın.

Evcil bir hayvanınız varsa, onu dışarı çıkardığınızda da yürüyebilirsiniz.

5. Dans edin

Dans etmek farkında bile olmadan kalori yakabileceğimiz eğlenceli bir aktivitedir.

Günde 30-40 dakika dans etmek 700 kalori yakmanıza yardımcı olabilir.

Bunun yanı sıra, dans etmek metabolizmanizi ve kaslarınızı harekete geçirir ve serotonin seviyenizi artırır.

Ne yapmalısınız?

Evde boş bir alan bulun, en sevdiğiniz şarkıyı açın ve dans etmeye başlayın.

Kalorileri yakmaya hazır mısınız? Bu basit hileleri uygulayın ve kilo vermeye ne kadar yardımcı olduklarını göreceksiniz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yürüyüş güzel bir uygulama. Tabi yol durumuna göre (asfalt, patika, palandöken) yakılan kalori de fark ediyor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

biraz iyi netice almak istiyorsaniz yokus yukari yürümeye bakin özellikle düz yolu tercih etmeyin ben bu sekilde bilmeyerek zayiflamistim.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odadan odaya geçerken koşarak gidin. Yatmadan önce esneme hareketleri yapın. Zayıflarsanız daha güzel olacağınızı düşünün, sürekli telkin edin. Aynen margarini eve sokmayın. Farkında olmadan kilo almayan fit bir insan olursunuz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...