Jump to content
Üniversiteli

Onu Seviyorum; Hem de Çok...

Önerilen İletiler

merhabalar,

Daha önce bi konu acmistim. Kisa dan tekrar özetleyeyim.

Staj geregi ailemden uzaga baska sehire tasindim ve burda ilk kez biriyle tanistim.

Is yerinde sorunlar yasadim, ailemi özlüyordum tanistigim kisiyle belirli bi müddet sonra bi görüsüyorduk bi görüsmüyorduk.. benden kaynaklanan durum.. 30 yasindayim.. kimseyle hic cikmadim, kimsenin elini bile tutmadim.. ona duygularim var mi yok mi kestiremiordum.. o en basindan benimle ciddiydi.. babamlarla tanismak istedi.. kaygilaromi endiselerimi gidermek icin Ben onun söylediklerine Hic yanasmadim..

Iyi de hissetmiyordum kendimi.. is arkadaslarim sorun yapiyordu.. cok stresli bi dönemdi.. is yerinde baya baya sorun yasadim...

Onu kendimden uzak tuttum... o hep yanimda olmaz istedi.. desteklemek.. Ben ama alisik degildir ailem disinda baskasindan destek görmeyi.. bazen Staj icin birseyler yazmam gerekyordu.. ben okuyayim yardimci olanini derdi.. Ben hic kabul etmedim..bulusmalari erteledim durdum..o da artik dayanamadi.. görüsmeyi kesti.. Daha önce Ben en Az iki Kere kesmisimdir..

Simdi ise aylar gecti onu bi türlü unutamiyorum.. onu seviyorum.. hic bi isime odaklanamiyorum.. her gün onu düsünüyorum.

Stajim bitmek üzere.. ailem in yanina dönecem.. daha önce o günü iple cekiOrdum simdi ise bunu düsünmek bile istemiyorum. Onu öyle özlüyorum ki.. cok gec anladim onu sevdigimi..

Adim atsam Nasil onu da secemiyorum.. birbirimize saygimizi hic yitirmedik.. ne o bana hic bi zaman kötü söz Söylemistir nede ben..

Karsimda agladigini da gördüm hatta.. onu cok incittim.. baskasini istemiorum.. tanismak isteyenleri geri ceviriyorum.. aklim onda. Onu düsündükce kalbim yerinden cikcak gibi.. icim kipir kipir..sürekli onu düsünüyorum...
Artik tamamen bitmis olabilecegini düsündükce sürekli aglamak istiyorum... onu kesinlikle kaybetmek istemiyorum...
Napabilirim sizce? Onu tamamen kaybetmis olabilir miyim?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Onu zaten kaybetmişsin!

Erkekler arasında bir söz vardır dolanır durur, o kadar çok peşinden koş ki, en sonunda her tarafa baksın ve sen yoksun, bu sefer o senin peşinden koşsun. Çok naz aşık usandırır misali sana samimi yaklaşmış ama sen kıymetini bilememişsin. O kadar korktum diyorsun, şimdi rahat ol artık o yok! Başkasını bulmuştur merak etme!!! :)

  • Thanks 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
gönderildi (düzenlendi)

Gercekten kaybetmis miyim sence ?  

Bana karsi bos oldugunu düsünmüyorum ama cok öfkeli dir diye cekiniyorum..

hic kötü söz söylemedi ama söylemesinden cekiniyorum acikcasi

Aramizda bazi konusmalar gecti..aslinda bu konularda daha duyarli olmasi gereken seyler. Bu nedenler den dolayi ben uzak durdum kismen ama simdi düsündükce asilmicak seyler degildi aslinda.. kendiside farkindaydi.. kabul etti hatta.. 

ama naz yaptigim dan veya illa ki pesimden kossun diye yapmadim.. 

 

cidden iş yerimden dolayi hic iyi degildim. Ikimiz ayni bölümü okuduk, stajimin stres li ortamini biliyordu ...

ona anlatmak da istedim.. bi türlü olmadi.. 

tarihinde Ünüversiteli tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Peki ne diyebilirim? Zor biliyorum... ama böylesi de zor.. bana karsi ciddi anlamda cok güzel duygulari vardi. Hala öyledir insAllah...

MiLiTaN, 25 dakika önce yazdı:

Seviyorsan git konuş bence..

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İşte ben bunu ablamıyorum, üniversiteyi onca zorluğuna rağmen mecbur olduğunu düşünerek okuyorsun ama rezil olmak uğruna bile olsa onun yanına gidip "ben seni çok sevmiştim, beni dinler misin lütfen?" Diye sorabilmek çok mu zor!?

Gururunu kırmak çok mu zor, çekinmek bu çektiğinden daha mı çok zor hala gelmiş burda yazıyorsun ben ne yapıcam diye, telefon açmak, tamam ben sana bunları yaptım diyerek alttan almak çok mu zor!!??

Hala ne konuşuyorsun sen ünüversiteli, git onu geri döndür, yok dönmüyorsa zorlama bu kadar basit, bu durum senin kalbine göre değil, anlamıştı, biliyordu bahane uydurma, eğer sevdiyse geri döner zaten, yok eğer dönmüyorsa zaten hiç senin olmamıştır. Çok acemisin bu konularda ve ne yapacağını bilmiyorsun anladık. Yüreğinden geldiği davran istersen ağla onunla konuşurken ama samimi ol. Olmuyorsa da zorlama basit aslında! Hala başkasını bulmadıysa belki döner, sevmediyse dönmez. O kadar zor bir denklem değil, senin kalbine göre konuşmuyorum ama, gerçek bu!

Sen hala burada çare arama acizliğindesin! Kolay gelsin :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Samimi yorumun icin tesekkür ederim. Sanirim haklisin. Hatta söylediklerin yorumun acimasiz gibi gelsede dogru olan bu galiba..

Konusmak istiyorum.. bi kac hafta öncesine kadar asla yapmam diyordum ama böyle de olmuyor..

gururumu kale ye almicam... bakalim .. Allah büyük; Rabbim hayirlisini nasip etsin. Yorumlariniz icin de Allah razi olsun. 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Freestyle, 12 dakika önce yazdı:

İşte ben bunu ablamıyorum, üniversiteyi onca zorluğuna rağmen mecbur olduğunu düşünerek okuyorsun ama rezil olmak uğruna bile olsa onun yanına gidip "ben seni çok sevmiştim, beni dinler misin lütfen?" Diye sorabilmek çok mu zor!?

Gururunu kırmak çok mu zor, çekinmek bu çektiğinden daha mı çok zor hala gelmiş burda yazıyorsun ben ne yapıcam diye, telefon açmak, tamam ben sana bunları yaptım diyerek alttan almak çok mu zor!!??

Hala ne konuşuyorsun sen ünüversiteli, git onu geri döndür, yok dönmüyorsa zorlama bu kadar basit, bu durum senin kalbine göre değil, anlamıştı, biliyordu bahane uydurma, eğer sevdiyse geri döner zaten, yok eğer dönmüyorsa zaten hiç senin olmamıştır. Çok acemisin bu konularda ve ne yapacağını bilmiyorsun anladık. Yüreğinden geldiği davran istersen ağla onunla konuşurken ama samimi ol. Olmuyorsa da zorlama basit aslında! Hala başkasını bulmadıysa belki döner, sevmediyse dönmez. O kadar zor bir denklem değil, senin kalbine göre konuşmuyorum ama, gerçek bu!

Sen hala burada çare arama acizliğindesin! Kolay gelsin :)

Samimi yorumun icin tesekkür ederim. Sanirim haklisin. Hatta söylediklerin yorumun acimasiz gibi gelsede dogru olan bu galiba..

Konusmak istiyorum.. bi kac hafta öncesine kadar asla yapmam diyordum ama böyle de olmuyor..

gururumu kale ye almicam... bakalim .. Allah büyük; Rabbim hayirlisini nasip etsin. Yorumlariniz icin de Allah razi olsun. 

  • Like 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Allah Allah ya hala konuşuyor!? Sen daha burda mısın, bi yürü git yav, hadii! Deli midir nedir tövbe tövbee! :))

  • Thanks 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Gururun  olduğu yerde aşk sevgi olmaz.

Gurur,kibir herşeyi bitirir.Evliliği, arkadaşlığı herşeyi.Çok mu zor seni özledim hatamı anladım affedebilecek misin, demek.?

Sonucu da bildir bari merak ederim şimdi.

  • Thanks 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

×