Jump to content
Sign in to follow this  
Renan

Tembeller İçin En kolay Zayıflama Tüyoları...

Recommended Posts

Tembeller İçin En kolay Zayıflama Tüyoları

su_icmek_zayiflatirmi

Suyun  Gücü

Her yemekten önce 1 bardak ılık su için. Bu iş hem vücudun susuz kalmasını önleyecek, hem tok kalmanıza yardımcı olacak, hem de çok fazla yemek yemenizi önleyecektir. Mümkünse sabah kahvaltıdan 30 dakika önce 2 bardak ılık su için.

Öğünlerinizde Basit Değişiklikler Yapın

Hazır üretim salata sosları yerine, salatalarınızda kendi hazırlayacağınız sirkeli sos kullanın. Bu fazladan 80 kalori almanızı engeller. Kuru meyveler yerine taze meyveleri tercih edin. Kuru meyveler daha fazla kalori içerir.

Tatlı Tercihlerinizi Değiştirin

Canınız tatlı istediğinde bir parça biter çikolata tüketin. Kurabiyeler, pastalar hem fazlaca şeker içerir hem de daha fazla kalori almanızı sağlar.

Porsiyonları Küçültün

Eğer gerçekten kilo vermek istiyorsanız, yemeklerdeki porsiyon miktarına odaklanın. Küçük tabaklarda yemek yemeyi tercih edin. Bu şekilde küçük tabağı doldursanız bile daha az yemek yemiş olacaksınız. Yani göz doyurma işlemi.

Daha Fazla Hareket Edin

Eğer spor salonlarına gidecek vaktiniz yoksa, gün içerisinde daha hareketli olmaya gayret edin. İş yeriniz yürüme mesafesindeyse yürüyerek gidin. Ya da otobüsten bir durak önce inip yolun geri kalanını yürüyerek devam edin. Arabanızı biraz daha uzağa park edip biraz daha fazla hareket imkanı kazanabilirsiniz. Asansör yerine merdivenleri kullanmak da gayet faydalı olacaktır. Bu sayede çok daha fazla kalori yakabilirsiniz.

Uzun Süre Aç Kalmayın

Biraz açlık hissetmek iyi olabilir ama, tüm gün kendinizi aç bırakıp ardında akşam çok fazla ve ağır yemekler yemek hem sağlık açısından zararlıdır hem de kilo vermenizi zorlaştırır.  Uzun süre aç kalmak kan şekerini düşürdüğü için, aşırı yemek yeme ihtiyacını körükler. Öğünlerinizi ve ara öğünlerinizi zamanında yemeniz gerekir.

Atıştırmalıkları Doğru Seçin

Atıştırmalıklar elbette beslenme listenizde olmalı. Ama atıştırmalıklarınızı bol lif ve protein içeren besinlerden seçin. Cipsler, çikolatalar, bisküviler yüksek kalori içerir. Bu sebeple de zayıflamanızı olumsuz etkileyecektir. Lifli ve proteinli atıştırmalıklar daha uzun süre tok kalmanızı sağlar. Yoğurt, patlamış yağsız mısır, tam tahıllı ekmek ve keten tohumu lif ve protein içeren kıymetli besinlerdir.

Akşam Yemeği saati Önemli

Akşam yemeği saatini biraz daha erkene almanız ve daha hafif yemeniz zayıflamanız açısından size çok faydalı olacaktır. Yani akşam yemeğinde aldığınız kalori gün içinde alacağınız kalorinin %25’ini oluşturmalıdır. Günün son öğünü yatmadan 2 saat önce olmalıdır. Geç saatlerde çok fazla yemek yemek sindirim sorunlarına yol açar.

Daha Fazla Uyuyun

Az uyku gün boyu daha fazla yemek yemenize neden olur. Bu da enerjinizi düşürür. Her gece 7-9 saat uyumanız gerekir ve bu düzenli olmalıdır. Uyurken de kalori yaktığınızı unutmayın. Uyku sırasında salgılanan büyüme hormonu metabolizmayı çalıştırır.  Geç saatte yemek yemeyerek, aç karnına yatmak bu hormonun daha fazla salgılanmasına ve dolayısıyla metabolizmanın daha hızlı çalışmasına neden olur.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...