Jump to content
  • 0
Suhan

Koca Evden Gitmezse

Question

S. A. Para delisi kocam var zerre kadar Bana sevgisi yok isi gucu para. Durmadan para istiyor. Bosanmak istiyorum Kanunlara gore bi sene evimde duracakmis. Beni Rahat birakmiyor. Cocuklarin beynini pislik dusuncelerle yikiyor. Anneniz kotu v.s. Bi bas belasi Kumar oynuyor. Baskalarindan para alip borc yapiyo. Vs. Bi turlu gitmiyor. Yardima acil ihtiyacim var. Evden gitmesi Icin Kesin tecrube edilmis Duaya ihtiyacim var. Lüften Allah rizasi Icin bilen biri varsa yardim etsin. Yuva yikariz vs dusunmeyin cunku yuvamiz zaten yok. Adam dusman gibi ailesiyle is birligi yapip basima kalkiyor. Durmadan para istiyor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Tesadüf gördüm. Hani derler ya iyi olacak hastanın Dr. Ayağına gidermiş. Konu karıştırırken burda bir hocanın konusunu buldum, daha önce birisine tavsiye etmiştim. Bulayım ekleyeyim konuyu. Bugün cuma inş. Faydasını görürsün. Çünki asalak insanları hiç sevmem. Hele karısından para isteyenlerden nefret ederim. Bir dk. Konuyu bulucam

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Zalimi Rezil ve Perışan Etmek İcin.

Cuma günü aksam namazindan sonra eve gir bedenin ve oturdugun yer tertemiz olmasi lazim. Bin defa istigfari serif getir.(estagfirullah el aziym ve etubu ileyke). Bin defa salavat serife ve Binbir defa Fil suresi okunur. sonra 313 defa sunlar okunur

 

بالله القادر المقتدر القاهر الجبار ناصر الحق حيث كان به الحول والقوة ان كانت الا صيحة واحدة فاذاهم جميع لدينا محضرون

Türkçe harflerle okunuşu: Billahil kadir il muktedir el kahir el cebbar nasiril hakki haysu kane bihil havli vel kuvveti in kanet illa sayhaten vahideten feizahüm cemiun ledeyna muhdarun...

 

not: eger mustehak birisine yapmazsanız dua ,eden kisiye zarar verir. yani yaptıgınız kişi beddua" ıyı hak etmiş olacak..bus,islamiyet düşmanları,israil gibi

 

selametle vesselam

 

dipnot>>>Not: Kim bizden izinsiz bu form dışında actığıım konuları yayınlarsa hakkım helal değildir. Ve şunu sakın unutma ALLAH C.C H.Z neyle gelirsen gel sakın kul hakkınla huzuruma gelme diyor şu üç günlük dünyada ebedi yaşayacagın hayatı zehir etmek istiyorsan o zaman sana bir şey diyemem hırsızın küçüğü de olmaz büyüğüde hırsız ,hırsızdır emeğe saygı gösterin, izinsiz ve kaynak göstermeden alıntı yapmak kul hakkına girer ,lütfen yazdıklarımızdan alıntı yaparken izin alın ,dua ve nur ile kalın vesselam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Tsk. Ederim ama Ben kimse ye beddua etmek istemiyorum. Sadece cekip gitmesini istiyorum. Gitmiyor bi turlu

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Suhan, 6 dakika önce yazdı:

Tsk. Ederim ama Ben kimse ye beddua etmek istemiyorum. Sadece cekip gitmesini istiyorum. Gitmiyor bi turlu

Şiddet uyguluyormu sana, eğer uyguluyor sa polise başvur. Yazı öyle bir öfke ile yazılmış bende birden korktum eyvah dedim. Anladığım kadarı ile kocanı seviyorsun. Sadece istekte bulundu diye yorulmuş sun. 

Allah yar ve yardımcın olsun. 

Edited by hacersş

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Yok canim saygi sevgi felan kalmadi. Bitti Hersey onun Icin sadece para onemli. Siddet yok ama manevi varligi yetiyir. Gitsin istiyorum onun gozunde hic iz. 

Edited by Suhan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...