Jump to content
şerbet

101 Yasin..

Recommended Posts

arkadaşlar bu duayı dileğinizi niyet edip başlıyorsunuz ama cuma gunu cuma ile sala vakti arasında niyetlenip başlayın ve diğer cuma gunu aynı vakitte bitirin dileğinizide soyleyin tekrar.. cok kolay bir dua olmakla beraber yardımda alınabildiğini duydum tabi ben buna karsıyım ama calısan arkadaslarımız icin olabilir.. sonucta 101 tane yasin oluyacaksınız 1 hafta surmuyor bile ama son gune muhakkak 1 tane bırakın.. denenmiştir..

 

1 cok sevdiğim bir hafız teyzem kızının kısmeti icin yapti 1 hafta sonucunda nerede buyu varsa elinle koymus gibi buldu ve o hafta kızı ilginctir ki 4 yıl once kendisini isteyen daha sonra nisanlanıp ayrılmıs biriyle evlendi..

 

2. annem yapti ev bulamıyorduk yine ilginc ki suan oturdugumuz evin karsısında 2 yıldır satılık olan ve bizim gormediğimiz evi aldık..

 

3.annem yine benim bir mahkemem için yapti..sonucu aldık yine..

 

4.yine annem ve ananem 8 yıl suren bir kırgınlık yasadılar ve ananem annemi gormek bile istemezken kaza gecirdi ve bu vesileyle tekrar barıstılar..aralarından su sızmıyor..

 

5.lisedeyken yine okulla ilgili ve bahsettiğim mahkemeyle ilgiliciddi sorunlar yasadım ve okuldan atılma cezası aldım disipline gittim.. annem bu duayı yapti cezam geri alındı ve okulumu bitirebildim..

 

6. yine bir komsumuzun oglu tasvip etmedikleri bir kıza asık oldu ayıramadılar bu dua sayesinde kadın kurtuldu..

 

bunlardan bahsetmemin sebebi aklınızda soru isareti kalmamasıdır.. ama inanın ki gercekten cok etkili bir dua.. ama tavsiyem ardından birde hacet namazı kılın.. illaki faydasını goreceksiniz..Rabbim kendine acılan elleri bos cevirmez..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

paylaşımın için teşekkürler...

acaba önceden okup hazırladığımız yasinleri sayabilirmiyiz....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest yazgülü

valla bugün ne güzel uygulamaları görüyorum ya hepsi çok güzeller

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zelal

slm sonunda hacet namazı kaç rekat onu söyleyin ne dualar okunur beni bilgilendir lütfen ALLAH hepinizden razı olsun bekliyorum lütfen acil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest HAVİNİM

bişi sormak istiyorum şimdi sela vakti niyetlenmek ve başlamak lazım yaa çalışan bi insan sela vaktinde niyetlenip başlaması cok zor :( ben çalışıyorum ve başlaymam ki akşam başlasak mesela olmazmı eve gidince yani??

Share this post


Link to post
Share on other sites

peki bu teyzeni kizi bir hafta sonra kismet mi cikti yada bir hafta sonra evlendimi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrvenr

bende yapcaaammm (:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sude

sağol canım cok güzelmiş ama ben bi haftada 101 okuyamam sanırım 1-2 arakads okusak olurmu acaba yada okuttursam

Share this post


Link to post
Share on other sites

bugün cuma ve benim karşıma çıktı ve hemen bugün başlıcam.. allahım kimseyi bunaltmasın .

Yücerabbim en sevdiği kulların dualarıyla ve meleklerin dualarıyla bizimkileride kabul etsin inş....

amin...

Allaha emanet.....

 

2. annem yapti ev bulamıyorduk yine ilginc ki suan oturdugumuz evin karsısında 2 yıldır satılık olan ve bizim gormediğimiz evi aldık..

 

3.annem yine benim bir mahkemem için yapti..sonucu aldık yine..

 

Allahım inş. bizlerede nasip eder de kiralardan kurtuluruz....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...