Jump to content
Sign in to follow this  
Guest elacayib

Gelen Varlık Bulunduğu Ortamı Bakın Nasıl Anlatıyor.

Recommended Posts

Guest elacayib

Soru:

Hangi Galaksidensiniz?

 

Cevap:

Helezoni vibrasyonlarının son bulduğu bir ortamdanım.Bulunduğumuz yer galaksi değildir.Buralara herkes gelemez.Sizi bize tanıtan.Dragon gezegenidir.Plateninizle alış verişimiz yoktur.Bizler için galaksiler bir hiçtir.Ancak bütün evrenin altın ışığı,Yüce Ra yani Amon'dur.

 

Bizlerin bulunduğu yeri sizlere,sizin yazı dediğiniz şekillerle anlatamayız.Bizler,alternatif düzeyin daha değişik tesir sahasındayız.Tekamül kelimesinin basitliğini unutalı milyar yıllar oldu.Size ortamımızı anlatmaya çalışacağım.Buraları bir durgun zamandır...Ses,renk,duygu,algı yok.Her taraf duvarsızdır.Her taraf ışıksız.Ama karanlık yok.Burada ışığın yerini başka ortamlar alıyor.Derin bir sessizlik,derin bir sonsuzluk var,her tarafta.Ne kadar anlatsak,anlıyamazsınız.

 

Galaksiler ve bilhassa sizin planetiniz bir mikrop yuvasıdır...Bizlerin enerjileri,(ki bunlar enerji değildir)muhitlere gelişlerde arındırılır.Böylesine saf beden,steril ortam ister.İşte bu yüzden galaksilerden uzak dururuz.Şimdi saf enerji olarak link hattı dediğiniz,aslında daha değişik bir sistemle temastayız...

 

İşte böyle arkadaşlar yorum sizlerin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vhercle

mikrop yuvasında yaşıyoruz demekki. ama vücudumuz steril ortamlara gereksinim duymuyor.

 

teşekkürler elacayib...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elacayib
mikrop yuvasında yaşıyoruz demekki. ama vücudumuz steril ortamlara gereksinim duymuyor.

 

teşekkürler elacayib...

 

Herhalde insanoğlu mikroba karşı bağışıklık kazanmış durumda.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Firdevs

Bu bilgileri nerden edindin ? Konunun kaynağı nedir ? Her yazılan şeye de inanamayız diye düşünüyorum,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elacayib

Altın çağ bilgi kitabı fasikül:12/sayfa:108-109

--------------------

Zaten ben de inanmış değilim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gallows for him

Hayal gücü bu kadar kuvvetli bir arıza olamaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Firdevs

Alay edilecek kadar saçma bişey göremiyorum ortada. Konulara yorum yazarken biraz daha dikkatli olursanız sevinirim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest psikopatelma
Alay edilecek kadar saçma bişey göremiyorum ortada. Konulara yorum yazarken biraz daha dikkatli olursanız sevinirim.

:blink:

tamam:confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ezim

enteresan ama ben inanmıyorum böle seyler...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AnDMe

Arkadaşlar bu kadar gereksiz şeyler için bence topic açmaya gerek yok...yinede yazan arkadaşa bi sözüm yoktur sadece bu tür şeylerden internette sürüyle var o yüzden brz daha dikkat edelm..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...