Jump to content
Guest Ervah-ı ardıye

Ağız Bağı İçin

Recommended Posts

Guest Ervah-ı ardıye
ey filan kişi hayrın iki gözün arasında şerrin iki ayağın altındadır denilerek gidilir .burasını pek anlamdım ben arkadaşım isimini dicem orda ey filen yazan yerde puan verdim bende umarım puanlanmıştır

 

ey filan yerine o kişinin adını kullancaksın kardeşim... puan için teşekkürler...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hcrn

bende deneyin bakalım tutarsa rep vericem kardeşim sana !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ervah-ı ardıye
bende deneyin bakalım tutarsa rep vericem kardeşim sana !

tamam kardeşim nasıl istersen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
evet kardeşlerim bu önemli formülü sizin için veriyorum.ağız bağı için,yanına gidilecek zalim yada dedikoducu birisi için;

önce ayetel kürsi okunur sonra;

ya hayyü ya kayyum ya bedias semavatı vel ardı ya zel celali vel ikram

bu ayeti kerimenin hakkı ve hürmeti için ve bunda bulunan büyük isimler hakkı için bu zalimin ağzını gemle dilini konuşamaz hale getir ,taki hayır ile konuşabilsin yada hayır için susmuş olsun...ey filan kişi hayrın iki gözün arasında şerrin iki ayağın altındadır denilerek gidilir .

 

Allaha emanet olun... kaynak;efsuncu hoca :D

beğenenler rep versin :rofl:

ve deniler kilide basılır sonra bir sahipsiz mezara gömülür mü hocam? ayrıca gün dogmadan.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ervah-ı ardıye
ve deniler kilide basılır sonra bir sahipsiz mezara gömülür mü hocam? ayrıca gün dogmadan.....

mezar ne alaka?

 

--- Sonraki mesaj ---

 

repler size feda olsun hocam:)

sağolun kardeşim :)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

rep puanımı verdim paylaşımız için allah razı olsun

sizden de razı olsun :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
evet kardeşlerim bu önemli formülü sizin için veriyorum.ağız bağı için,yanına gidilecek zalim yada dedikoducu birisi için;

önce ayetel kürsi okunur sonra;

ya hayyü ya kayyum ya bedias semavatı vel ardı ya zel celali vel ikram

bu ayeti kerimenin hakkı ve hürmeti için ve bunda bulunan büyük isimler hakkı için bu zalimin ağzını gemle dilini konuşamaz hale getir ,taki hayır ile konuşabilsin yada hayır için susmuş olsun...ey filan kişi hayrın iki gözün arasında şerrin iki ayağın altındadır denilerek gidilir .

 

Allaha emanet olun... kaynak;efsuncu hoca :D

beğenenler rep versin :rofl:

sevdiğimin bana geri dönmesi için etkili bi dua bana söyleyebilir misiniz?

 

--- Sonraki mesaj ---

 

lütfen bi cevab bekliyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest görünmezmelek

bunu uygularsak günaha girer miyiz

Share this post


Link to post
Share on other sites
evet kardeşlerim bu önemli formülü sizin için veriyorum.ağız bağı için,yanına gidilecek zalim yada dedikoducu birisi için;

önce ayetel kürsi okunur sonra;

ya hayyü ya kayyum ya bedias semavatı vel ardı ya zel celali vel ikram

bu ayeti kerimenin hakkı ve hürmeti için ve bunda bulunan büyük isimler hakkı için bu zalimin ağzını gemle dilini konuşamaz hale getir ,taki hayır ile konuşabilsin yada hayır için susmuş olsun...ey filan kişi hayrın iki gözün arasında şerrin iki ayağın altındadır denilerek gidilir .

 

Allaha emanet olun... kaynak;efsuncu hoca :D

beğenenler rep versin :rofl:

 

bende uyguluycam sagolun paylasiminiz icin

Share this post


Link to post
Share on other sites

uygulamsına uygulayalımda birincisi günahmı ikincisi ya bir daha hiçmi konuşmıycak:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...