Jump to content
Sign in to follow this  
lalyüreğim

Sigara Külü

Recommended Posts

Al işte uyandırdın onu :mad: Bende sigaraları ben içiyim kalan külleri sana vereyim sus payı diye ne kadar masumane ve hakça bir paylaşım düşünüyodum senin hakkında ;)

 

şu an gülmekten bttim zaten Lalyüreğimin heralde bayıldı gülmekten .....Aaaaaa onları ben mi yyazmışem yok valla benim haberim yok Rakiyeciğim sen sigaraları yolla Adanus a dediği gibi sana küllerini yollar ben de katılıyorum çok güzel bir fikir Adanus un söylediği imece usulü yani :D:D:D

 

aynen ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

bu vakıtte gülüyorum........harika gidiyor..siz bana gelin boyle gülelim .sigaralar benden...balkonda içmek şartıyla:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bir sigara külü nelere kadirmiş gördünüz mü Rakiye'ye de giderken artık sigara götürürüz hediye olarak:Dçatladım yaaa gülmekden

Share this post


Link to post
Share on other sites
bu vakıtte gülüyorum........harika gidiyor..siz bana gelin boyle gülelim .sigaralar benden...balkonda içmek şartıyla:)

 

 

Anam ne misafir perversin teşekkür ederim :D:D:D sen adresi ver hemen gelirim başka şehirdeysen se uçarak gelirim sen merak etme şimdi sana yazarım kullandığım sigarayı ondan da şöyle alırsın artık 5 10 karton oturruz lak lak ederiz :D:D

 

sigaraları fazla istememin sebebbi yıllık kül ihticanl karşılamak aklına başka bişey gelmesin haaaa?:D:D:D

 

Adanus duydun mu balkonda otutturacakmış bizi şartlı çağır dikkat ettinmi? Laf aramızda hişşşşt kimse duymasın kerto.....:rofl::rofl::rofl:

 

--- Sonraki mesaj ---

 

Bir sigara külü nelere kadirmiş gördünüz mü Rakiye'ye de giderken artık sigara götürürüz hediye olarak:Dçatladım yaaa gülmekden

 

anacığım seni göremeyince korktum bir an deneylerde güme gittin zannettim valla ödüm düştü :ohmy::ohmy::ohmy::ohmy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest akıncıbeyi

kim demiş sigara zararlı diye bak külü bir her derde deva:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
siz benide başlatırsınız sigaraya......korkulur sizden.çete gibi:)

Bu yaşına kadar başlamadıysan başlamzsın başlasam ben başlardım bende içmiyorum ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir sigara külü nelere kadirmiş gördünüz mü Rakiye'ye de giderken artık sigara götürürüz hediye olarak:Dçatladım yaaa gülmekden

 

Açık vermede sende farkettin mi bizi balkonda otutturacakmış

:rofl::rofl::rofl: Hişşt aramızda sır kalsın ben bunu kafamın bir kenarına yazdım dursun bir kenarda .....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Açık vermede sende farkettin mi bizi balkonda otutturacakmış

:rofl::rofl::rofl: Hişşt aramızda sır kalsın ben bunu kafamın bir kenarına yazdım dursun bir kenarda .....;)

Abaji canım benim bende sigara içen arkadaşlarımı mutfaktan beriye sokmuyorum şmdi benide keseceksin sanırım:D:Day yeter çok güldümmmmmmmmmmm hayırlı küllü geceler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Açık vermede sende farkettin mi bizi balkonda otutturacakmış

:rofl::rofl::rofl: Hişşt aramızda sır kalsın ben bunu kafamın bir kenarına yazdım dursun bir kenarda .....;)

bizde nargilemi içek napak sırf ona kül çıkmasın deyii :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...