Jump to content
Guest Daphne

Rüyanda Kimle Evleneceğini Gör (Anahtar ve Tarakla)

Recommended Posts

Guest inanna

denedim ve hiçbirşey görmedim

bu durumda sanırım ben evde kalmış oluyorum :P:rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
denedim ve hiçbirşey görmedim

bu durumda sanırım ben evde kalmış oluyorum :P:rofl:

 

:D

 

 

ilginçmiş yalnız benim kendime özel tarağım yok :) neyse deneyelim bakalım. Bir de ben şöyle birşey duydum;

 

rüyalarınızın daha net olmasını istiyorsanız yastığınızın altına cam veya kuvars kristal koyun. (hani ninelerimizin evinde avizelerde olurdu ya cam kristaller sarkardı şeye benzerlerdi kaşıkçı elmasına) Onu yastığınızın altın koyarsanız rüyalarınız daha net olur derler. Ben denedim oluyor ama psikolojik mi değil mi bilemem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest psychick

ben bunun değişik bir versiyonunu halk arasında duymuştum hiç yatmadıgınız bi evde yattıgınız zaman evın anahtarını yastık altına koyarsanız kımınle evlenıcegınızı gorursunuz şeklinde duyumlar almıştım .. bunu denedım rüyamda havai gömlekli esmer bi adam gördüm çok zengin ama tip yok:) bu gecede bu anahtar tarak olayını denicem aynı adamı görürsem evlenmem heralde kimseyle:)yarın paylaşırım rüyamı umarım aynı adamı görmem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mavi umut

herhangi bir niyeti var mı bunun arkadaşlar?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mole

bazı arkadaşlar Allah gaybı ancak dostlarına verir demiş.Allah belki sınamak için başkalarınada verebilir gaybı.gayb ı geniş anlamlı düşünürsek kimse gaybı bilemez gibi geliyor.kimse kendini dost ilan etmesin kimin dost olduğunuda o iyi bilir.Allah ın ne yapacağı konusundan neden bu kadar emin ve hemfikir konuşuyorsunuz anlıyamıyorum.???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben de ilk kez misafirliğe gittiğin evde o gece yatıya kalırsan o evin anahtarını yastığın altına koyunca ilerideevleneceğin kişiyi görüyormuşsun diye duymuştum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest nesinsen

bende ilk defa bir eve gittiğind anahtar koyunca gördüğün rüyanın gerçekleşeceğini duymuştum :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Suzie

Ben evlenemiyomusum .. XS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest phoebe

ben de duyduklarımı harmanlayıp yaptım dun aksam.kornıson tursusu yedım gece yatarken susayayım dıye, ayrıca sac fırcamı ve ev anahtarlarımı koydum yastık altına...burada cok sevdıgım bır balık restoranı var o restorana bırınle geldım sarmasdolas...sonra oturduk, ne hıkmetse restoranın bahcesınde de sıp sıp damlatan bır cesme ve altında dolu bır kova vardı(sanırım cok susamıs olmalıyım)gordugum ınsan nasıl desem,cevremde olan bırı degıl bı de boyle sankı 80 lı yılların grease fılmınden cıkma gıbı saclar kılık kıyafet..ya allah korusun ben oyle bırını ıstemıyom amaaaa:D ne bılıncaltıymıs bee..kaybettım hukumsuzdur:p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...