Jump to content
Guest

Arkadaşlar Hepinize Virüs Bulaşmış Yaa :s

Recommended Posts

Guest

Aman msn imdeki herkes tek tek aa bu resim senin mi tıkla ba diye ileti yollamaya başladı bende konuyu açayım bari kurtarabildiklerimizi kurtaralım ciddi anlamda bu virüs üyeler arasında yayılmaya başladı msnden aman dikkatli olalım :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest natilyus81

evet evet şikayetçiyim

 

ama ben tıklamadım

 

kim bulaştırdı bu mereti

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

mağdurları açıklıyorum :D

 

sirius, italyan, fatih88, mameky , star67 başka virüslenen varsa adını yazdırsın :D

 

bari bi çözüm bulalım arkadaşlar temizlemeleri adna neler yapabilirler araştıralım

Share this post


Link to post
Share on other sites

bana biraz önce star67 den geldi bendende sanırım hayalperest ve sirius kardeşime geçti ben msnyi kapattım açtığımda sürekli aktif hale geçiyor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest natilyus81

arkadaşlar ben tıklamadım

 

pc ye yerleşmemişdir dimi

--------------------

fatih hocam sen anlarsın:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

abi bana ve natilyusa bulaşmadı biz temiziz :D ama yah habire geliyo çakacam engeli size ayıp olacak :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bende tıklamadım ama yerleşmiş temizledim msn yi açtım tekrar aktif hale geldi araştırıyorum bişey bulursam yazarım

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest natilyus81
abi bana ve natilyusa bulaşmadı biz temiziz :D ama yah habire geliyo çakacam engeli size ayıp olacak :D:D

 

:rofl::rofl:ay bende onu düşünyordum ama ayıp olmasın diye yapmıom:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelmesi virüsün aktif olmasından oluyor bi süre msn kullanmayın ben bi bakayım durumlara

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest natilyus81

sistem geri yükleme yapsak olurmu acaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...