Jump to content
Mandagül

Bir Şişko'nun Günlüğü

Önerilen İletiler

Evet arkadaşlar sitede beni az çok tanıyanlar görenler görmeyenler, zayıflamayı çok istediğimi ve bir türlü başaramadığımı, sürekli sporları diyetleri terkettiğimi. soluğu mutfakta aldığımı çok iyi bilirler.

 

Bu hafta başı sitede çok sevdiğim arkadaşların da gazı ile tekrar diyete ve spora başladım.

 

25 ekim 2011 tarihinde Sevgili Queen, Sevgili İset, Sevgili Mira, Sevgili sendeseveceksin, Sevgili ReYHaN ile konuşmalarımda beni destekleyici (gaza getirici) sözleri ile 26 ekim 2011 de diyete başlamış bulunmaktayım. :D

 

Burada her akşam gün içerisinde ne yedim, kaç saat yürüdüm ve hangi aerobik hareketleri yaptım sizlerle paylaşıcam. Buna 10 günde bir haftalık tartılmalarımda dahil olacak :D

 

26 ekim 2011 çarşamba günü tartıldığımda kilom 103,30 du. bu arada boyum da 173 olmam gereken kilo 63. yani 40,30 kg fazlam var. :D danayım diyom kimse inanmıyo :D

 

Sevgili İset'in diyetindeki yasaklı besinleri asla yemiyeceğime yemin ederek başladım bu diyete. (çok büyük yemin ettim millet bu sefer zayıflamak zorundayım anlıcanız :D )

 

yasaklı listesi şu; ekmek,makarna,pilav,patates bunlar asla yenmeyecek. börekte mi yasak dedim evet dedi. hatta ıspanaklı börek bile yasakmış :D (rüyamda sucuklu makarna yedim inş kilo almam. nasıl bir psikolojideyim ben yaaaa rüyalarıma girer oldu 3 günde yemekler :D )

 

gelelim 26-27-28 ekim tarihlerinde yediklerime:

sabah: sütle karıştırılmış bir kase kahvaltılık gevrek.

saat.10: da bir elma (en büyüğünden) :D

öğlen: bir kase çorba, bir küçük tabak sebze yemeği. (kesinlikle tuz eklemedim. ve tek lokma ekmek yemedim) :D

akşam:yine sütle karıştırılmış kahvaltılık gevrek. bir haşlanmış yumurta ve bir mandalina yedim

ve aklıma geldikçe su içtim. yani 2 lt içmeye çalıştım.

 

arkadaşlar bunları yaparak hiç aç kalmadım ve bugün tarih 29 ekim 2011 dayanamadım ve tartıldım

sonuç 103,30 kg dan 100,30 kg dı. (su kaybetmişsindir dedi annem ama su ve sütü bol tükettim :S)

 

her neyse bugün 100,30 kg olarak 4,.ncü günüme devam ediyorum.

hergün akşamları ne yediğimi ne yaptığımı sizlerle paylaşacağım.

 

Hedefim 3 ay da 30 kg vermek. kalan 10 kg da yavaş yavaş artık....

Sizlerden beni gaza getirmede yardımcı olmanızı isteyenzi. Şimdiden tenk yu veri maç.... :D

 

Arkadaşlar diğer sayfalarda yazdım ama okumayanlarınız var ve sürekli aynı şeyleri yazıyorsunuz ve konu başına eklemek zorunda kaldım. Doktor kontrolüne tabiki girdim testlerim tabiki yapıldı ve hiç bir hastalığım yok. zaten doktorun vermiş olduğu liste ile de 3 ay da 30 kilo vermemi hedefledi. tekrar tekrar doktora git bu çok kısa bir süre yazmayın. doktorlarda bu sürede verdiriyor. gayet sağlıklıyım sıkıntı yok. herkese teşekkürler.

  • Like 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
minör

Başarılı olacağınıza inanıyorum. Rejim değil de sağlıklı yaşamı seçtim derseniz daha keyif alabilirsiniz...:)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Görmüş geçirmiş biri olarak tavsiyem,ip alta.Ben dakikada 125 defa atlıyordum...:D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Îکє†

kesinlikle başaracaksın ben inanıyorum çünkü ben de zamanında 3 ayda 30 kiloyu elimle koymuş gibi zorlanmadan verdim... seni adım adım takipteyim haberin ola, şu rüyalarına da bi çeki düzen var please:D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Sevgili Mandagül, sitenin yenisi degilim ama senin kilolarla meseleni yeni duydum. Allah yardimcin olsun. Bende bu sayfayi takip edecegim. Insan istedikten sonra herseyi basarir. Seninde basarman icin dua edecegim. Benim is arkadasim iki yil icinda 60kg verdi. Ama o 150kg idi basinda. Ilk biriki hafta cok cabuk kilo kaybi oluyor. Sonra haftada yarim kilo ancak verebiliyor insan. Ama bu seni ümitsizlige kaptirmasin. Sitede bir esma vardi az yemek icin. http://www.estanbul.com/zayiflamak-icin-102624.html Belki sana da faydasi olur. Senden hala devam ediyorum, bu isi birakmadim ve sonuna kadar gidecegim haberlerini duymak ümidiyle. Allaha emanet ol.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Gülümse.

Senin isteyipte başaramayacağın iş yok.

Şimdiden tebrik ediyorum seni :clapping:

Çünkü bunu yapacağına yürekten inanıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

istedikten sonra yaparsın mandagül yeterkii iste ...bu arada bende kilo almak istiyorum:blink: ama alamıyorum .....cips çikolata aburcubur ne varsa yiyorum ama alamıyorum :(

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

×