Jump to content
Guest charmed

Esmaül Hüsna İle İlgili Tüm Celp Muhabbet Uygulamaları Paylaşım Alanı

Recommended Posts

Guest tantana

arkadaşlar bende bugün başladım.. sizi gelişmelerden haberdar edicem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

arkadaslar banada yardımcı olabılrımısın?..

 

bu uygulamayı saat kacta yapım gece 0000 bekleyemıyorum yoska sabah namazına uyanamıyorum bu uygulamayı 23den sorna yapsam sakıncası olumru ıste 23;30kadar surer herhalde bu sorun olurmu bılgısı olan bana yazabılrımıs ne olursunuz?

Share this post


Link to post
Share on other sites

belli bir saat verilmemişki,istenen saatte okunabilir demekki

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsk ederım cnm..

evet bende o yuzden sordum..

 

ama eyer var ısee lutfen arakdaslar bılenleer yazsın yardımcı olun lutfen:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest reyhan2735

annesının ısmını bılmıyorsak ne yapmamz gerekıyor

Share this post


Link to post
Share on other sites

arkadaşlar bende zor durumdayımm :(:( ayrılalı 6 ay oldu bu süreç içinde pslolojik sorunlar geçirdim... yemedim içmedim hiiiçç ve bununa tekrar görüşmeye başladık ama ne sevgili ne arkadaş anlayamamaıştım ne oldunu ama hep dualara devam ettim :(:( şimdi gene gitti beni sitemiyoo canım çok acıyoo dayanamıyorum bu kahraa eriyorum günden güne yardım edim lütfen bu dularıda deniyorum herdün hoca gibyim yatasıya kadar hep dua ediyorumALLAHIM herkesin dularını kabul etsin :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest amethyst23
Arkadaşlar aslı şudur ...

 

BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM

 

YA KADİR YA ALLAH YA RAHMAN YA ALLAH YA RAHİM YA ALLAH YA KERİM YA ALLAH

 

3 gün 3000 defa ve her seferinde besmele ile...

 

Ve ben töbe haşa neredeyse bitirmek için takla atmadığım kaldı ama genede bitiremedim 1800 gördüm en son ama olmuyo.Umarım bitiren olmuştur .Başka bir konu altında da yazmıştım bunu.Gerçekten etkiliymiş ancak ben en ufak etki göremedim.Allah kolaylık versin.Herkezin gönlüne göre verir umarım.

ya çok haklısın fb06fb ben bir yerde günde 1000 defa olmak üzere 3 gün üst üste okunması gerektiğini duymuşrum.bir dini kitapta da günde 3000 olmak üzere 3 gün boyunca okunacak ve her birinin başında besmele çekilecek diyordu.günde 1000 tanesi bile çok zor okunuyor hele besmeleyle olunca daha da yavaşlıyor 3000 e ulaşmak mümkün değil diyelim ki ulaştın bir de 3 gün boyunca aynısını başarabilmek var :) ama günde aklına geldiği kadar okuyanların da çok olumlu sonuçlar aldığını biliyorum sanırım sayılara takılmazsak motivasyonumuz da daha iyi olur ;) Allah isterse olur ve Allah dua etmeyi nasip etmişse inş olacaktır diye biliyorum ve işte bu içimi rahatlatıyor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
annesının ısmını bılmıyorsak ne yapmamz gerekıyor

 

Havva oglu yada kizi diyebilirsin diye biliyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Beray.
kimin ki oldu diye aramaktansa bence bir yerden başlayın.sitede pek çok uygulama var.ayrıca bende olan sizde olacak diye bir şey yok.içinde bulunduğunuz konu vedud ismi ile alakalı.yani yanlış soru sormakla beraber,bir de yanlış yerde soruyorsunuz.farkındaysanız kimse size cevap vermiyor.

leda çok güzel yazmışsın pazarlık etmek gibi olmuş bu .

Share this post


Link to post
Share on other sites

arkadaşlar ben her gün en az 2000 zikir ve 3 tane de süre okuyorum sizin dediğiniz gibi istenmeyen varlıkları görmedim .

hayatımda bir mucize de beklemedim sadece Allahın rızası için okuyorum .güzellikler geliyor arkasından

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...