Jump to content
roseraie

Deccal mi ?Büyücü mü? David Blaine..

Recommended Posts

parmagından ateş çıkması nasıl illüzyon oluyor?

kalbini evet yerinden söktü, elinde hala çarpıyordu kalbi, bu başka bişi illüzyon değil

 

ayrıca paraya ihtiyacı yok, baksanıza kahveyi cent e çevirdigine göre amacı para olmamalı

belki deccalin askeridir, seytani olaganustuluklerı dunyada yayıp insanları buna alıstırmaya calısıyorlar

bu tarz işlerle ugrasanların hepsi şeytandır

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest vahid

yahu ilizyon ile deccali birbirine karıştırmakta nerden çıktı.deccal mucize gibi olaylarla önce kendini peygamber sonra ölüyü diriltip haşa kendini tanrı ilan edecek bu şekil videoda çekmicek.deccalin zuhuru büyük bir savaştan sonra meydana geleceği söyleniyor.sihirbazı kalktınız deccal yaptınız.ne iş bu anlamadım gitti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dünyaya deccal olmak için gönderilen bir varlık neden iple horozla bilmem saçma sapan gösterilerle kendisini ispatlamaya ve bunları yapabilmek için seçildiğine bizi inandırmaya çalışmakla uğraşıp dursun ki???Basit ama gerçek.Tamamen saçmalık.İllizyonist mi ?Evet.Deccal mi?Hayır.

Share this post


Link to post
Share on other sites

o kalbini cikarirken farkindaysaniz gomlegi kapatiyo durmadan eyer boyle bi girisimde bulunacaksa acar gomlegi. genis yapili ya , bence gomlegin altinda baska seyler vardi , elinden ates cikarmasida eline benzin dokmesi felan gibi seyler ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bunlar deccalin talebeleri.İnsanları zihinsel olarak onun gelişine hazırlıyorlar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

illüminati hizmetkarları bunlar,deccal denilen şeyi tek bir şeyle,kişiyle tarif edemeyiz..deccalin diğer boyuttan gelecek olan ifritlerin şahı olduğunu düşünüyorum..deccal,şeytanın yeryüzü temsilcisidir..illüminati onun gelişine dünyayı hazırlıyor tüm hızıyla..bunlar ise sayısız parçalardan bi kaç tanesi sadece..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deccaliyet cok buyuk ayrı bir konu.Deccalı temsil eden ekonomik sistem,devlet,siyaset biçimi,teknoloji,saglık vb ve son olarak bütün şeytanlıgı bünyesinde toplayan diger tüm unsurları kontrol eden bir şahıs.Allahu alem suan İsrailde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...