Jump to content
berresu

Bana Neler Oluyor İmdaaat

Recommended Posts

Kutu başı 3-5 dolar para mı sence?

Bugün büyük firmalar İsviçre, Malta, İngiltere vs. bir çok ülkeye seyahat düzenliyorlar..Olan halkın sağlığına oluyor..

 

Bu arada aklıma gelmişken konuyu açan arkadaş hiç de ezik değil..Asıl ezik olan her doktora gittiğimizde bizleriz..Her karın ağrısına reflü ilacı veren, kuzu kuzu bu ilaçları düşünmeden içen biz halk olarak hakikaten en ezik insanlarız..3 dakikalık muayenede hiç birimiz demeyiz ki "kardeşim ne test yaptın ne bir şey, bir gece öncesi istihareye mi yattın da nerden belli benim reflü olduğum ya da depresyona girdiğim, manyak mısın" diye..

canım kongre adı altında gidip tatil yapmaları dışında benim dediğim hesapla bakalım günde en az 25-30 reçete 22 iş gününden ayda 2.000- 5.000 tl bu en azı canım

 

--- Sonraki mesaj ---

 

Ule bizimoğlan sen nittin öyle? Desene az daha pilavını yiyeceklerdi... Geçmişler olsun aman aman...

helva helva pilav değil:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

cilt doktoruna gitmiştim yüzümün kuruluğundan bi tane nemlendirici verdi, bide yüzümde bi tane sivilce gördü ona da ilaç yazdı ben bişey demediğim halde :D

 

Ama iranlıymış çok tatlı konuşuyordu r harfini y diyordu biraz daha dursam aşık olacaktım :D İçimden dedim sen zehir yazsan içilir yaz istediğini reçeme doktooor :D

 

Yani sonuç olarak acaba bu ilaçlardan bi primleri olduğunu düşündürttürttü :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
cilt doktoruna gitmiştim yüzümün kuruluğundan bi tane nemlendirici verdi, bide yüzümde bi tane sivilce gördü ona da ilaç yazdı ben bişey demediğim halde :D

 

Ama iranlıymış çok tatlı konuşuyordu r harfini y diyordu biraz daha dursam aşık olacaktım :D İçimden dedim sen zehir yazsan içilir yaz istediğini reçeme doktooor :D

 

Yani sonuç olarak acaba bu ilaçlardan bi primleri olduğunu düşündürttürttü :D

 

Benim yine yaramı deştin. Bana düşen doktor bile psikopat, geçenlerde gittim bir tahlil yaptırdım 5 tüp kan aldılar adama gösterdim aaa bu olmamış dedi neden git yeniden yaptır diyorum diye bağırdı ertesi gün aç yine gittim. 5 tüp yine kan aldılar 2 gün sonra gittim bu olmamış ilacını neden içmedin dedi, ne ilacı dedim nerden alıcam söyleyin gidip alayım. Ben vericem demezmi, ama vermediniz dedim, yine bağırarak istemedinki diye bağırdı ilacı aldım gece içtim ertesi gün gittim tekrar 5 tüp kan verdim.:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Benim yine yaramı deştin. Bana düşen doktor bile psikopat, geçenlerde gittim bir tahlil yaptırdım 5 tüp kan aldılar adama gösterdim aaa bu olmamış dedi neden git yeniden yaptır diyorum diye bağırdı ertesi gün aç yine gittim. 5 tüp yine kan aldılar 2 gün sonra gittim bu olmamış ilacını neden içmedin dedi, ne ilacı dedim nerden alıcam söyleyin gidip alayım. Ben vericem demezmi, ama vermediniz dedim, yine bağırarak istemedinki diye bağırdı ilacı aldım gece içtim ertesi gün gittim tekrar 5 tüp kan verdim.:(:(

 

sen ciddi misin şaka mısın ya, napıyon sen bu millete de böyle davranıyor anlamadım ki? yoksa sen sarışın mısın :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yok sarışın değilimde şanssızım diyelim. Burdaki olumlamaları falan yapıyorum biraz daha iyiyim yani bu olaylar iyi halimde başıma gelenler daha beterleride var.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

bence senin problemin biraz şaşkınlık biraz olaylara hakim olmaya çalış geçer:D

benim bir arkadaşında her şeyi böyle bölüm bölüm komedi.. hele bir olay varki..anahtar yaptırmaya gider anahtarcı kapalı

kapını yanında bir zil altındada not..''çağırmak için zili basın''basar zile 3 5 dakika sonra iki polis gelir..:D senmi çağırdın..evet ben çağırdım..ne oldu..anahtar yaptırcam dükkan kapalı..ne yapalım yaa kapalıysa herşeyede polis çağırmayın be akşama kadar nelerle uğraşıyoz..ama ne yapıyım bu anahtarı bugün yaptırmam lazım..git başka yerde yaptır.. ama ben hasta hasta buraya zor geldim nerde buluyum başka.. tabi polisden bir sürü azar yer bu arada... o sırada ishanının merdivenlerinde ciyak ciyak bir kadın koşun memur bey anahtarcı saklanıyo çay ocağında..bizim şaşkın hala daha bir şeyleri kavramaya çalışır.. polise en baştan deseki ben polis çağırmadım anahtarcıyı çağırdım diye bu komedi diyaloğ olmayacak:p..

(meğerse anahtarcı bir kadını taciz etmiş kadında polisi aramış anahtarcıda tükanı kapatıp çay ocağına saklanmış o

arada bizimki ve polis gelmiş):)

senin yazdıklarınla benzerlikler gösteriyor ona bu teşhisi koyduk artık:D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fay sahara gerçekten bu ilginç bir olaymış ama emin olunki bunun gibi bundan beteri benim anlattıklarımın misli mislisi gerçekten ve gerçekten benim başıma gelen olaylar. Hepsini anlatmak istemiyorum çünkü inandırıcılığımı kaybettim artık. Kimse bana inanmıyor.:(

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

sevgili berresu

1. sayfadan sonunncu sayfaya kadar okudum

ablacim

bunlar tesaduf degil

Negatif yuklusun ,yildizin dusuk v.s

 

sitede akzennun hoca ve enerjistleri nin calismalari var o seanslara katilmani oneririm hemen fark edersin canim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Benim yine yaramı deştin. Bana düşen doktor bile psikopat, geçenlerde gittim bir tahlil yaptırdım 5 tüp kan aldılar adama gösterdim aaa bu olmamış dedi neden git yeniden yaptır diyorum diye bağırdı ertesi gün aç yine gittim. 5 tüp yine kan aldılar 2 gün sonra gittim bu olmamış ilacını neden içmedin dedi, ne ilacı dedim nerden alıcam söyleyin gidip alayım. Ben vericem demezmi, ama vermediniz dedim, yine bağırarak istemedinki diye bağırdı ilacı aldım gece içtim ertesi gün gittim tekrar 5 tüp kan verdim.:(:(

 

şu yazından sonra kesinlikle üzerinde negatif enerjiler olduğunu düşünmeye başladım...çünkü doktorlar genelde hastaya daha sakin ve olumlu yaklaşır, kendini oku ya da okuttur...çünkü bu durum normal değil...bu enerjiler senin itici olmana sebep oluyor, gibime geldi...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...