Jump to content
  • 0
Guest kadavra

Fallar Gerçekten Çıkar mı ???

Question

Guest kadavra

iskambil tarot kahve ve daha bir çok şey ... kısacası fallar gerçekten doğru mu yoksa yine bilimsel açıklamayla insan feromenlerinin diğer insana bir araçla aktarılmasımıdır ? çünkü farkedilmeyen birşey fallar olan olaylar kadar kişilerin düşündüklerini de yansıtıyor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

53 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
Guest Îکє†
iset bana fal deme,dünyanın öbür ucuna giderim.ne yazık ki şu lanet günahtan kurtulamıyorum yaa.merakım zaafım bir kova burcu olarak:(:(

 

 

adresi verdim işte ksk örnekköy kime sorsan gösterir, pek bi ünlüdür kendisi:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Fala inanma falsız kalma sözüne katılıyorum.Bazen işler yolunda gitmez umudunu kaybetmemek için fal baktırırsın ve olumluysa motive olursun ama işin din boyutuna girmeye bile gerek yok zaten günahı belli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Genelde; kartlar ile bakılan fallar çıkar, kesinlik payı daha yüksektir vs vs diye biliyorum lakin geniş bir bilgim yok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

5 evveline kadar bende kahve falı bakıyordum kendımden korkmaya baslamıstım ben eglence ıcın bakıyordum baktım farızat bacı konumuna geldım:Dtövbe ettım ne baktım bırdaha ne baktırdım asla

ama taksımde bır tane ıranlı medyum vardı arkadaslar baktırırken gel sanada bakayım dedı sırf ınad yanı yuzume baktı sadece cunkı egelencede olsa asla ne bakarım ne baktırırım ama yuzume baktı bır saydı dondum ya resmen ınsan ısıme kadar söylermı evlenecegımı ve esımın adını bıle söyledı kı aklımın ucundan gecmezdı daha neler neler böyle bırsey görmedım dondum bır kelıme karsılık vermedım sadece dınledım :no:dıyorum ya olamaz böyle bır sey bırde annemın bır arkadası vardı kadın kahve falına bakardı sadece bır kac arkadasına ankarada oturuyorduk telefonla bırıne baktı almanyadakı kadının evındekı muskayı cıkardı elıyle tarıf etmıs gıbı bırde o kadın gıbı fal bakan görmedım annem en kucuk kardesıme hamıleydı bılmıyorduk annem bıle meger kardesım 3 aylık olmus o kadın söyledı sen hamılesın hemde kız olucak dedı annem ertesı gun doktora gıtmıstı hıc unutmuyorum benım aklımdan cıkmayanlar bu ıkı kısı dehset dıyorum sallamamı tesadufmu bılemıycem

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
adresi verdim işte ksk örnekköy kime sorsan gösterir, pek bi ünlüdür kendisi:D

 

Şaka maka cidden ünlüymüş.İnternetten şöyle bir göz attım.Biraz pahalıya bakıyormuş ama...:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

çıkmaz, artık ne baktırırım nede bakarım, asla

eskiden benim baktıklarım çıkıyodu gerçi ama:D

beni pek tanımayan insanlar bile, kahveden

sonra bana fal bakıyomusun diye soruyo

nedense, falcıyamı benziyorum:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest playades
adresi verdim işte ksk örnekköy kime sorsan gösterir, pek bi ünlüdür kendisi:D

 

 

Valla Pasaklıyı bilmiyorum da ben Alsancak'ta Müjgan'a defalarca gittim, ilk söylediği dışında hiçbiri olmadı...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Valla Pasaklıyı bilmiyorum da ben Alsancak'ta Müjgan'a defalarca gittim, ilk söylediği dışında hiçbiri olmadı...

 

müjganı hiç kimse önermiyor zaten, bidaha gitme bence paran boşuna gitmesin...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest playades
müjganı hiç kimse önermiyor zaten, bidaha gitme bence paran boşuna gitmesin...

 

Artık gitmiyorum valla tonla para harcadım ona...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...